Jump to content

Landi Renzo-Romano-Brc Hangisi sizce?


volkanstars
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Arkadaşlar uzun zamandır lpg ile ilgili konuları takip ediyorum ama hala tam olarak hangi markayı tercih edeceğime karar veremedim.5 tane lpg montajı yapan firmayla görüştüm ve bu üç marka arasında kararsız kaldım.forumda genel olarak Brc markası daha yaygın Mazda 3 kullanıcıları arasında.Ama yaptığım araştırmalarda bu üç markanında kalite olarak hemen hemen aynı olduğu tabiki işçiliğin daha önemli olduğu.Fiyat olarakda hemen hemen aşağı yukarı aynı fiyatı aldım.Bu ara landı renzoya daha yakınım çünkü görüştüğüm ustanın konuya hakımiyeti ve daha oncede birçok kez Mazda 3 e montaj yapmış olması bir avantaj yarattı.Bu konuda sizlerin yorumlarınızı bekliyroum.Şimdiden çok teşekkürler..

Aracım 2010 Mazda 3 1.6 touring ov.14.000 kmdeyim şuan.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 66
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • serdar471

    14

  • azkural

    5

  • volkanstars

    23

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Çervremdeki birçok kişide landi renzoyu öneriyo mazdaya en uyumlu marka olduğunu söylüyorlar.Ben kendi servisimlede  görüştüm her zamankı gibi lpyi önermediler.Aslında bu üç markada iyi ama heralde küçük bir noktada ayrılacaklar birbirinden..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Brc:1450 Landi Renzo:1400 Romano:1400 bunlar ilk görüşmemdeki aldığım nakit fiyatlar.Ama sanırım landi renzo da fıyatlar biraz daha düştü taksitli 1400 liraya geliyor..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ayrıca Landirenzo da Yüksek devirlere çıktığında otomatik benzine geçen bir sistemden bahsettiler... İlk defa duydum bende bunu..

Bu konu ile ilgili bilgisi olan var mı acaba?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bana söyledikleri Bu sübap yanma olayının yüksek devirlerde olma olasılığı daha yüksek olduğundan 3500 devirden sonra benzine geçtiği, ama 3500 devirde bana biraz düşük geldi açıkçası..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Serviste bana ustanın söylediğide sübabların yanma ve erime ihtimaline karşı 4000 devirden sonra gazla beraber benzin püskürtüyormuş kit.Bu olay romanoda da landi renzoda yapılabiliyormuş.Ayrıca prins tekı gibi ufak yağlama kutusu da takabilirlermiş buda yıne lpg kuru çalışıyor diyenler içinmiş..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

teknik işlerden fazla anlamadığım için hangisi daha faydalı bilmiyorum...

ama Landirenzo daha uygun gibi görünüyor şimdilik... BRC den dönüş yaptık.. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bende landi renzoya daha yakınım cuma günü inşallah taktıracağım.Tabi şimdilk başka bir marka daha aklıma girmesse  :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

simit tüp taktırmayı düşünüyorum 38 ltlik en ince ve yer kaplamayan tüpte buymuş zaten.Yaklaşık 33 lt gaz alabiliyor..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İnşallah..Daha önce bu kitleri kullanan arkadaşlar varsa yorumlarına çok ihtiyacım var..Çünkü kısa bir sürede karar vermem gerek artık..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Landi renzo dönüşümünü Ankara'da yapan yetkili bir Mazda servisi var mı acaba. Bu dönüşüm için tavsiye edeceğiniz servis hangisidir Ankara'da.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bu belli bir devirden sonra benzine geçme olayı pek çok markada (brc dahil) mevcut haberiniz olsun o kadar gözünüzde büyütmeyin. istediğiniz devirde geçecek şekilde ayarlayabiliyorlar...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bildiğim kadarıyla landi renzoyu brc ve romanodan ayıran farkı bütün malzemelerin çelikten ve demirden olmasıymış buda bıraz daha sesli çalışmasına neden oluyormuş enjektörün.fakat uzun vadede daha dayanıklı olduğunu söylüyorlar.Bu üç markada çok iyi aslında bende landiyle romano arasında gidip geliyroum..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...