Srkn

Mazda 3 90.yıl Aynaların Altına Led Takılırmı?

Arkadaşımın bir tanesi bugün 2011 citroen c4'e 55.000 lira vererek hayatının en büyük hatasını yaptı.Citroen ile 55.000 lirayı yanyana düşünemiyorum aman allahım neyse konumuza gelelim.Aracında sağ sol aynalarının altında ufak lambalar vardı o kadar hoşuma gittiki anlatamam,bende yaptırabilirmiyim acaba olursa led'mi normal'mi olur ne kadar çıkar zahmetlimidir yaptırması vs vs bilen yaşıtlarım abilerim bir el atıverin bakeeem :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Derdinin dermanı geldi Serkan Abi. Gunduz farı diye gecen on tampona takılan ledden alıcaz 1 set. Aynaları havya ile uygun miktarda eritip torpuleyip icine oturtucaz, biraz kablo 2 role ile parklara baglarız.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Derdinin dermanı geldi Serkan Abi. Gunduz farı diye gecen on tampona takılan ledden alıcaz 1 set. Aynaları havya ile uygun miktarda eritip torpuleyip icine oturtucaz, biraz kablo 2 role ile parklara baglarız.

Vay ibo naber?Nedir o gündüz farı dediğin fotosu varmı orijinal parçamı servistenmi alıcaz?Aslında yapan arkadaşlar yokmu yaw foto gönderseler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

iyilik abi nolsun, mobildeyim simdi pc basına gecınce resim eklerım, servıs degıl abı dısarıda satılan aksesuar bu sonradan takıyorlar, audi park lambası gibi buyuk ledler var ıcınde, yapan yok dıye biliyorum. custom olucak el yapımı yanı. Yada garantı dısı kalmasın dıye aynaları yaparız tesısatı servıs ceker. Hadı yıne ıyısın ılk olucaksın Abi >:D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eyvallah ibo sağol zaten biliyorsun ilklerin adamıyım  ;D bugün eklermisin fotoları?Birde bu olayı kapı kollarının içinede yapabiliyormuyuz dış tarafın 4 tanesinede.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abi sen buraya c4 yada baska aracların ornek resmını yukleyekoy bende ona gore uygun led arastırayım. Kapılar icin bilemiyorum ama onun icin kapı kolunu sokup ıcıne kablo deligi acmak gerekebılır. Baglantıyıda kapı otomatıgıne yada neyle beraber calısmasını ıstersen ona baglarız o sekılde aktıf olur ama yapılamıcak seyler degıl, boyaya bile ihtiyac duymadan montajlarını yapar tesisatı servise bırakırız, ufak tefek seylere garantı dısı bırakmayalım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eyvallah ibo sağol zaten biliyorsun ilklerin adamıyım  ;D bugün eklermisin fotoları?Birde bu olayı kapı kollarının içinede yapabiliyormuyuz dış tarafın 4 tanesinede.

Ben buna bakmıştım bmw'lerinki gibi yapmak için ama kapı kollarının alt tarafında ki kavis gözüme fazla gözüktü. bmw'lerde kapı kolunun alt kısmı daha düz olduğu için ledler yandığı zaman ledin kendisi gözükmüyor sadece kapıya vuran beyaz ışık görünüyor ve çok da güzel oluyor. Ama bizimkilerde taktığımızda montajı içeriye bakacak şekilde yapsak da ledler yandığında çok sırıtır diye düşünüyorum...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sonucta yapıstırma serıt ledden olucak ama tabıı kapının durumunu bende bılmıyordum. Arac hakkında bılgı sahıbı sızlersınız :) Ben projeyı cıkarır montaj yaparım yada montaj yontemı uretırım/uydururum :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Valla ibo bulamadım fotoğraf bende biraz araştırayım o zaman.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kapı sorun degılde en azından ayna altı ıcın aklımızda bır fıkır olsun, onu ornek alalım Abi, sonrası parca bulmak malıyet cıkarmak.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayır ibo yanlış anlamışsın aynanın altında kalan yerde demir 50 kuruş şeklinde lambalar oluyor kumandadan kapıları açıp kapattıkça onlarda belli bir süre yanıyor.Bmw nin kapı kollarındaki lambaların tarzında.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayır ibo yanlış anlamışsın aynanın altında kalan yerde demir 50 kuruş şeklinde lambalar oluyor kumandadan kapıları açıp kapattıkça onlarda belli bir süre yanıyor.Bmw nin kapı kollarındaki lambaların tarzında.

Bunu mu diyorsun Serkan ?  :)

citroen-c4-2011.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yok Abi ben senin dediğini anladımda google da anca o resimler var, hani bi ihtimal o dur diye ekledim :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Olmayacak bisey degil, ama vebce serit led yerine high power ledlerin tek olanlari var onlarin kucuklerinden kapi koluna gomulu sekilde yapilirsa hem gomulu oldugu icin acisal olarak kapiya bakacak sekilde ayarlabilir ve ledler yandiginda daha guzel bir goruntu olur, hem de uzeri kapali ve gomme oldugu icin (iceridende silikon cekilir)yikama esnasinda su kacip bozulma ihtimali olmaz...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bunu mu diyorsun Serkan ?  :)

citroen-c4-2011.jpg

Evet savaş bu 55.000 liralık arabayı diyorum  :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

image_4.jpg

Bu ledden değil mi Onur Abi ?

door_handle_led.jpg

Sizin kapılar böyle olsa iş kolay da

[img width=560 height=420]http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=2156&stc=1&d=1117152019

Fikir olması açısından 1-2 örnek yükledim

Evet ibo aynen bmw deki gibi kapıarıda yapabilirsek çok güzel olur tabi ben bugün evo cem abiyle bir konuşayım acaba ne diyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet ibo aynen bmw deki gibi kapıarıda yapabilirsek çok güzel olur tabi ben bugün evo cem abiyle bir konuşayım acaba ne diyor.

Tamam Abi sen bi konuş haberleşiriz burdan :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet ibocan benim bahsettigim bmw olayi tam olarak budur...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.