Jump to content

323 Termostat Değişimi (89-94)


FATİH38
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

mrb arkadaşlar mazda 323 lerin termostatını degiştiren oldumu degişimi kolaymı yardımcı olursanız sevinirim.tşkler

Edit: Tamamı büyük harften oluşan başlıklar yazmayınız lütfen..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Termostat motorun gövdesine bağlı.... radyatöre gelen hortumun bağlantı yerinde olması lazımdı... hatta müşürün kablosu takılı oraya.... ben bir ara radyatörü temizleyip hortumları sökmüştüm galiba anahtarla sökülüyordu resim bulabilirsem ekleyeyim.... ben sökmeye cesaret edemedim...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

tam emin değilim ama yinede işaretlediğim yerde gibiydi benim eski araba da  hatta orada müşür var, kablosuda geliyordu. motor bloğuna sabitti gibi aklımda....neyse elbette net bilen vardır....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

seferihisarlı mazdacı

tam emin değilim ama yinede işaretlediğim yerde gibiydi benim eski araba da  hatta orada müşür var, kablosuda geliyordu. motor bloğuna sabitti gibi aklımda....neyse elbette net bilen vardır....

Aynen arkadaşın resimde işaretlediği yerdedir dışında termostat kapağı vardır benim kapak çatladı buralarda yenisi yoktu servis japonyadan getirtmişti yani baya bi bildiğim bir konu.....nerdeyse .izmirde dolaşmadığım parcacı kalmamıştı....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar cok tşk ederım bilgileriniz için beyin geç ısınıyor termostatla baglantısı olabılırmı karbıratör bakımı yapıldı jıkle ılk marşta devreye giriyo fakat ılerledıkce stop edıyor. beyini taze getirttım atikerden yakıtıda etkılıyor.cunku sogukken gazı zorla yakıyo gibi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bu dediginizi sanayide uygulatayım bıktım artık araç hoşuma gidiyo ama böyle yaptıkca soguyorum peki boyle bişey varsa stop etmesi gecermi bide kaloriferde verimli ısıtmıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 5 ay sonra ...

hararet göstergesinin kısa süreli yüksek kalıp sonradan normale dönmesinin sebebinin termostatın geç açması olduğunu öğrendim vede hemen servisten orjinal termostat istedim bugün kargoya verilecek termostatı değişirken  fotolarını çekecem vede paylaşacam ama sormak istediğim şu termostatın yeri malum belli radyatörün üst kısmından çıkan hortumun motoro baglandığı yerde ; acaba kendim değişebilirmiyim, basitmidir herhangi bir püf nokta veya ayar gerekirmi? yoksa bir motorcuyamı götüreyim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hararet göstergesinin kısa süreli yüksek kalıp sonradan normale dönmesinin sebebinin termostatın geç açması olduğunu öğrendim vede hemen servisten orjinal termostat istedim bugün kargoya verilecek termostatı değişirken  fotolarını çekecem vede paylaşacam ama sormak istediğim şu termostatın yeri malum belli radyatörün üst kısmından çıkan hortumun motoro baglandığı yerde ; acaba kendim değişebilirmiyim, basitmidir herhangi bir püf nokta veya ayar gerekirmi? yoksa bir motorcuyamı götüreyim.

Elinden bu tür işlerin geldiği belli, sökerken izlediğin yolun tersini izleyerek takabilirsin...

;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

evet anlarım vede söküp toplamayı aynı şekilde tamir edip uğraşmayı çok severim evimiz böle müsait olsa garajım falan olsaydı yapamayacağım iş yoktur takım full çünkü; ama genede bir sormak istedim fikir almak için demekki öle bi abartılacak bir durum değil.saolasın

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar bu gün aracımın termostatını kendim bir tamirci arkadaşların dükkanının önünde söküp değiştirdim fakat sökerken contası paramparça olarak cıktı malum hem motor kısmını hemde termostat kapağını zımparalayıp burada tamircilerin gılindirik dediği bir conta malzemesi var onun biraz kalın olan çeşidinden bizzat kendim contasını yapıp monte ettim zımparalama vede conta yapımı biraz zaman aldı ama değdi tabii,  aracımı denedim bir problem yok termostat görevini yapıyor tam zamanında açılıyor vede kapanıyor  orjinali olan 82 C  likten taktım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...