honuuu

Boş tuşları kullanılır hale getirme

Bu konuda 24 ileti var

Arkadaşlar 2010 Mazda 3 lerde DSC ve RVM'in yanlarında malum 2 adet boş tuşumuz var. Uzun zamandır aklımdaydı bu tuşlara ne yapsam ne koysam diye, geçenlerde yabancı bir forumda gördüğüm bir uygulama aklıma yattı ve bugün bende yaptım.

Otopark bariyerinin kumandasını her seferinde bardaklığın içinden çıkar bas geri koy falan benim pek hoşuma gitmiyordu, boş tuşa kumandayı bağladım ve süper oldu.

İşte fotoğraflar;

Boş butonun hareket kazanmış yaylı hali:

img00053201109062038.jpg

Kumandanın bağlanmış hali:

img00054201109062212.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abi sana zahmet biraz daha açarmısın ekstra birşey alındın mı?,taktın mı? hareketli hale nasıl gedi yapım fotosu veya video çok iyi olurdu benm kafaya yattıda gözüm keserse yaparım....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Foto mak. olmadigi icin cep telefonuyla bi kac foto cektim ama onlarda biseye benzemedi, bi ara guzel makro ceken bi makine bulursam ayrintilari da hem cekerim hem de anlatirim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mükemmelsin arkadaşım.ampül öyle güçlü yandıki anlatamam :clap:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Merhaba bilmiyorum belki çok abuk bir soru olacak ama, eğer öyle ise de teknik konulardan anlamadığıma verin. Mevcut boş  düğme yerlerini aktif hale getirip bir düğme koyup bu düğmeyide ara kabloyla kapı kumandasında bağlamışsınız buraya kadar sıkıntı yok. Lakin kapı kumandasını kabloyla bağladıktan sonra o tuş bölümünün altına sığıyormu kumanda ? mevcut tuş bölümünün altında kumandayı sığdıracak kadar boş bölüm varmı. Hadi var diyelim garaj kapısı bariyeri vs üzerinde bulunan gözler kumandayı net göremeyeceği için açılıp kapanmada sıkıntı olmazmı. Teşekkürler iyi günler dilerim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Estagfurullah ne demek, akliniza geleni takilani sorabilirsiniz, zaten forumun amaci bu bilgi paylasmak... Ben alt tarafta uygun bir yer buldum ve oraya koydum, cekim konusunda bir problem yok, eskisine Gore daha yakin ama yeterli mesafeden kumanda edebiliyorum, ama olurda daha uzaktan kumanda etme veya yetersiz gelme durumu olursa aradaki kabloyu uzatip kumandayi istedigim yere cekeblirim (on tampon, kaputun altinda uygun bir yer, ayna uzeri, camla gogus ve kolonlarin birlestigi koseler) (ama ben kumandanin gorunmemesini daha estetik buluyorum...)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mükemmel fikir, bir de düğmeye bir isim bulsanız mükemmel olur. Başka Mazdacılar Aaaa bu özellik ben de yok der. Acayip havalı olur. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Vallahi isim bulamadim ama sonradan bagaj acmayida iceri almistim. o zaman dugmelerin icine kendim mekanizma yapmaya ugrasmamak icin oto elektrikcisinden iki tane buton alip onlari koydum daha guzel oldu, hali soyle birsey ilgilenenler icin fikir olabilir;

imagebpt.jpg

Sent from my iPhone

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Harika olmuş, bagaj açmayı nasıl yaptınız ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aaa, bu özellikler bende yok. Nasıl yapabilirim?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Emeğinize sağlık, bağaj açma ikonlu butonu nereden temin ettiniz? çıkma olarak mı? yoksa bu tarz butonlar yeni olarak  elektrikçinizde var mı?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Valla helal olsun abi ya gerçekten bravo :D iyi cesaret artı yaratıcı fikirlerin güzel . Ben asla dokunmam ne olursa olsun bu araç için geçerli değil . fikir üretebiliyorum fakat onu yapmak için cesaret lazım oda bende yok YA BOZULURSA mantığıyla çalışıyorum :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayranım yaratıcı insanlara tebrikler

Tesekkurler :hi:

Emeğinize sağlık, bağaj açma ikonlu butonu nereden temin ettiniz? çıkma olarak mı? yoksa bu tarz butonlar yeni olarak  elektrikçinizde var mı?

Hocam buton eski buton, internetten resimleri bulup photoshopla duzenledikten sonra asetata cikti alip kestim ve  butonlarin uzerine yapistirdim o resimleri :hi:

Valla helal olsun abi ya gerçekten bravo :D iyi cesaret artı yaratıcı fikirlerin güzel . Ben asla dokunmam ne olursa olsun bu araç için geçerli değil . fikir üretebiliyorum fakat onu yapmak için cesaret lazım oda bende yok YA BOZULURSA mantığıyla çalışıyorum :D

Tesekkurler kardesim, bosulursa da canimiz sagolsun; su isi yapmanin verdigi keyif icin boyle riski goze aliyorum, alistim artik  :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Forumda honuuu (Onur), stilock (Cihan) ve Oğuzhan'ın yaptıklarına hayranım ve sıkı takip ediyorum. Yaptıkları her işi, ellerinde geldiğince en ince detaylarına kadar anlatıp ve yatıkları işi kare kare fotoğraflayıp, anlaşılır bir şekilde anlatmaya çalışıyorlar.

Vallahi imreniyorum sizlere..:) Ama herkesin elinden gelmez bu tür işler, biraz teknik, mekanik bilgi, biraz yetenek, biraz maharet, biraz el yatkınlığı vs.. hepsinden birer tutam olması gerekiyor.. Bunlardan biri yada bir kaçı eksik olduğu zaman, ya işler sarpa sarıyor destek gerekiyor.. Yada işler bitiyor ama her seferinde parça artıyor..:) Bende hep olduğu gibi civata somun vs.. artar bende daima :)

Vallahi tekrar her birinizi tebrik ediyorum arkadaşlar, ellerinize ve emeğinize sağlık..Yaratıcı düşüncelere ve fikirlere hayranım... Kalın sağlıcakla..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çok güzel bir iş başarmışsınız, sunum da harika. Ellerinize sağlık. Lakin ben beceremem heralde. Üstadın dediği gibi yetenek ve ciddi bir emek ve birikim lazım. İzmir'e yol gözüktü bize ,bir çayınızı içip bilgi almak isteriz müsait olursanız.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Forumda honuuu (Onur), stilock (Cihan) ve Oğuzhan'ın yaptıklarına hayranım ve sıkı takip ediyorum. Yaptıkları her işi, ellerinde geldiğince en ince detaylarına kadar anlatıp ve yatıkları işi kare kare fotoğraflayıp, anlaşılır bir şekilde anlatmaya çalışıyorlar.

Vallahi imreniyorum sizlere..:) Ama herkesin elinden gelmez bu tür işler, biraz teknik, mekanik bilgi, biraz yetenek, biraz maharet, biraz el yatkınlığı vs.. hepsinden birer tutam olması gerekiyor.. Bunlardan biri yada bir kaçı eksik olduğu zaman, ya işler sarpa sarıyor destek gerekiyor.. Yada işler bitiyor ama her seferinde parça artıyor..:) Bende hep olduğu gibi civata somun vs.. artar bende daima :)

Vallahi tekrar her birinizi tebrik ediyorum arkadaşlar, ellerinize ve emeğinize sağlık..Yaratıcı düşüncelere ve fikirlere hayranım... Kalın sağlıcakla..

Tesekkurler abi, ufak tefek kurcalama benimkiler, mahcup ettin :hi:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çok güzel bir iş başarmışsınız, sunum da harika. Ellerinize sağlık. Lakin ben beceremem heralde. Üstadın dediği gibi yetenek ve ciddi bir emek ve birikim lazım. İzmir'e yol gözüktü bize ,bir çayınızı içip bilgi almak isteriz müsait olursanız.

Estagfurullah, teveccuhunuz, buyrun gelin bekleriz herzaman :hi:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.