omer_yildir

Denemelik RX8 aranıyor.

Abilerim, kardeşlerim; Aracımın ne kadar gittiğini görmek için benle deneyecek Ankarada Rx8 arıyorum. Denemeleri keyif için yapmak istiyorum. Geçtim geçildim ya da bu gibi konular benim için önemsiz. Sadece 121 in ne kadar gittiğini bilmek istiyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

selamlar dostum, güzel olabilir gerçekten, swapli 121 sahibisin sanırım techde de yazan. mazda servisindeki ustalar da bahsetmişti muhabbet sırasında. Ben denerim müsait bir zamanda. haberleşelim, msn gönderiyorum özelden...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

video falan da çekin de görelim yahu... ben de denerdim ama mesafe fazla...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sağolsun arkadaşım beni kırmadı ve geldi :) Araçların ne kadar gittiklerini gördük. Stok bir araçlar denemek kendi aracının ne kadar gittiğini görebilmek için büyük bir fırsat diye düşünüyorum.

2 de 70km de bastık. 3 ün sonuna kadar kafa çıkartıyorum. 4 e atınca debraj kaçırıyor ve Rx8 yakalıyor ve arka kapısında gidiyorum. Denemeler 170 e kadar yapıldı. Daha da yol yoktu. :)

Bu arada Rx8 çok yakışıklı :) Enfes.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Debriyaj şart :) güzel bir deneme olmuş demekki turbo olsa ne canlar yakıcak... Ben bi de merso araştrıyorum ne gerek var 121 alıp btp swap sonra amg lerle dalga geç :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Maşallah tekrardan Ömer, sökmeye başla hele daha çok gideri var aracın :D. Ben de diğer denemelerini referans alarak aracımın beklediğimden iyi gittiğini öğrenmiş oldum, fark yerim diye bekliyordum :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

çok iyi, maşallah... bücür abisine kafa tutuyor baksana...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tesekkur ederim. Rx8 iyi devir ceviriyor. Masallah cokta guzel. Turbo yapinca 4 sn lere ineriz gibi. Su anda 6 sn civarinda.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ömerim turbo yerine charger daha iyi olmaz mı ? turbo gecikmesi ve sorunlarıyla uğraşmamış olursun .. o araca debriyaj atmak lazım tabi önce :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ömerim turbo yerine charger daha iyi olmaz mı ? turbo gecikmesi ve sorunlarıyla uğraşmamış olursun .. o araca debriyaj atmak lazım tabi önce :)

Abim, motor havzunda sc için yer yok. Zaten krank kasnağı ile yan şase kolu arasına ancak 1 parmak giriyor. Motor ancak sığdı. Kranka yeni geniş bir kasnak takarsam şase koluna sürter. Ha yapılmaz mı? yoo istersem her şekilde yapılır. Ancak orjinalden turbo yağlama kanalı olan, orjinal turbo manifoldu olan bp motora turbo yapmak kadar kolay bir şey yok diye düşünüyorum. Kör tapayı söküp yağlama hortumunu takıyorsun. :) Bu kadar basit.

Turbo seçimi iyi olursa gecikme olmaz abi, şu anda 160hp lerde olan güç 0.5 bar turbo ile rahatlıkla 200-210 arası olur. hatta geçebilir.

Sonuç; Turbolayıp daha güçlü bir motor ancak zayıf şanzuman ve akisler; ve bunların doğuracağı sıkıntılar. Ya da,

Headers, emme, egzantrik ile 190hp civarı bir güç ve daha sorunsuz gündelik kullanım.

Bunlardan birisine doğru yöneleceğim.

Bu arada şanzuman gerçekten sağlammış. 72hp den 160a çıkan gücü sıkıntısız aktarıyor. Torkda 100nm den 180lere çıktı. :)

Neyse uzun oldu biraz, Debrajı yapıp projeye devam edeceğim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

MPS yani MazdaPsikopatSeries olmuş bu... :D hehe

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eski konulari hatirlayamiyorum ama senin dusuncen nedir arac icin Omer Abi ?  Ara hizlanma icin mi yoksa ust devirler icin mi turbo seciceksin ??

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.