omer_yildir

Dava Açmayı Düşünüyorum.

Bu konuda 23 ileti var

Güzel forumuma merhaba,

Bu gün bardak doldu hatta taştı. Kısaca yazayım,

Yaklaşık 6 ay önce Mazda2 imden gelen sesden dolayı ismi muhim olamayan bir yetkili servise gittim. Direksiyon kolonundan gelen sesden dolayı şikayetim bildirdim. Servisdeki arkadaşlar 2 yi incelediler ve hiç bir sorun bulamadılar. Bana diğer araçlarda böyle vs tarzında yaklaştılar ve servisden ayrıldım. Kendim de otomobil sektöründe olduğumdan dolayı müşteriyle nasıl iletişim kurulacağını vs herşeyi biliyorum ve prosedürlerin hepsini her gün uyguluyorum. 1 ay sonra servise aynı şikayetten dolayı tekrardan gittim, sesin kaynağı olan direksiyon kutusunun garantiden değişimini tekrardan talep ettim. Bu sefer nasıl olduysa sesi duydular ve direksiyon kutusunu söküp kutuya müdahele edip sıkılığını ayarladılar. Düzeldi dediler ve tekrardan 2 yi aldım. Baktımki ses aynı şekilde devam ediyor. Tekrar servise gittim ( kaç kere gittiğimi bile unuttum)  Bu seferde mazdaya mail attık cevap bekliyoruz biz sizi yarın arayacağız vs dediler. Bekliyorum arayan soran yok 1 ay geçti, ben aradım attıkları maili bırakın beni bile hatırlamadılar. Tekrardan servise gittim ve sordum cevap geldimi diye, Cevap şuydu mazda merkezde çalışan kişi yok izinde yok cevap gelmedi vs biz haber vereceğiz dediler tekrardan çıktım. Ve en sonunda dayanamadım tekrardan gittim bu sefer aracınız için bülten var uygulayalım dediler. Ben de tamam dedim uygulayın. Bültenin tarihi benim ilk gittiğimden tarihden 7-8 ay önceydi. Yani ben servise gittiğimde bülten bile uygulayamadılar. Ve en sonunda bugun kardeşimle tekrar aracı gönderdim bülteni uygulamışlar ancak değişen hiç bir şey yok.

Sonuç olarak; Benim sürekli zamanımı çalarak, atlatarak, mazdamdan soğutarak bu satırları yazmama sebep oldular. Mazdaya da mail atmıştım. Hiç bir gelişme yok. Bana bile bunları yazdırabiliyorlarsa yetkili servislerin kalitesini mutlaka gözden geçirsinler diyorum.

Ve elimdeki belgelerle bayramdan sonra sonuç alamazsam mahkemeye başvuracağım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bende kesinlikle dava açmanız taraftarıyım, Mazda yetkili servisleri ne kadar yetkili? Marka sahipsiz kardeşim. Bir-iki tane ilgili, çözüme odaklı servisle bu işler olmaz. Toyota servislerini görünce insan imreniyor kardeşim, geçen arkadaşın bakımları için gitmiştik, imrendim. Bizim buradaki citröen-mazda servisi çarşamba pazarı gibi, bekleme salonu rezil durumda, ne haliniz varsa görün hali..siz sormadan kimsenin yanına uğradığı yok, toyotada konuyla alakalı-alakasız beklerken yanınıza 10 dk. bir görevli gelip sürekli bilgi veriyor, bir istediğinizin olup olmadığını soruyor, her detayla ilgileniyorlar. Olay budur kardeşim. Yatan araç yerine araç verip yolunuza devam etmenizi sağlıyorlar, izmire giderken yarisin kafalıklarındaki klipsleri değiştirmek için telefon açıp afyonda şehir merkezinde durdurdular aracı, ve klipsleri değiştirip, verdikleri rahatsızlık için özür dileyip yollarına devam ettiler,insan imreniyor işte.

Bu böyle olduğu sürece şunu çok iyi biliyorum birdahaki aracım mazda olmayacak. ben 50 -100 lira fazla veririm, servis memnuniyetim olur. Honda bile LPG garantiye dahil etti, 6 yıl garanti veriyorlar ya, kia,hyundai.. ne stratejisi olursa olsun garanti kapsamındamı?-evet.

Mazda nerede?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Büyük geçmiş olsun, benim Ford Fusion'un göğüslükte  üste bulunan gözün kapağı kırıldı servise gittim hemen ilgilendiler , kırılır bunlar dediler yapışmaz tamirde olmaz yenisi 389 tl dediler, ben nereye dava açmalıyım şimdi, kasislere girince araç esneme yaptığından aracın göğüslüğü çatır çutur kırılıyor yenisini alsam oda kırılacak bi süre sonra...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sevgili Ömer kardeşim. Yazılmamış fakat anladığım kadarı ile arabanın garantisi devam ediyo.Bağlı olduğun kamakamlığa git.Tüketiciyi koruma bölümünü bul ve şikayet formunu doldur. Gerisine karışma.Bak 4,5 gün sonra nasıl peşinde koşuyorlar.

      Garanti bitti ise ikinci bir mazda bayi'ine git. Sorun giderilmezse  dava açabilirsin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Güzel forumuma merhaba,

Bu gün bardak doldu hatta taştı. Kısaca yazayım,

...

Ve elimdeki belgelerle bayramdan sonra sonuç alamazsam mahkemeye başvuracağım.

hiç mazda iletişim hattını arayıp defalarca kez aynı problemle servise gittiğini, hallolmadığını, durumun devam etmesi halinde bunu mahkemeye taşıyacağını ve kendinin de bu işin içinde çalışan birisi olduğunu dile getirdin mi?

bence bunu yapmadan mahkemeye gitme... buna rağmen sonuç alamazsan ne yapacağın sana kalmış...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Teşekkür ederim, Garanti devam ediyor. Beni üzen aslında şu; Ben muhattap olduğum müşteriye servisimde nasıl davranıyorsam gittiğim bir mazda servisinde de bana öyle davranılmasını istiyorum. Bu sürecin bozukluğu, servisin ve mazdanın duyarsızlığı beni üzdü. Bir direksiyon kutusu için bu kadar uğraşılacaksa çevremde şimdiye kadar mazda aldırdığım, mazdayı övdüğüm insanların tepkilerini düşünün. Onlar sorun yaşadıklarında süreç aynı olacak. Münferit bir olay değil yani.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hiç mazda iletişim hattını arayıp defalarca kez aynı problemle servise gittiğini, hallolmadığını, durumun devam etmesi halinde bunu mahkemeye taşıyacağını ve kendinin de bu işin içinde çalışan birisi olduğunu dile getirdin mi?

bence bunu yapmadan mahkemeye gitme... buna rağmen sonuç alamazsan ne yapacağın sana kalmış...

Tabiki Okan abi,

Mail attım ve iletişim hattıdan aradılar,aynı şekilde anlattım ama sonuç yok. Tek sonuç var ben bu araca bu şekilde 6-7 aydır biniyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Geçmiş olsun Ömer.

Fazla söylenecek bir şey kalmamış.

Gittiğin hep aynı servis ise farklı servise gitmeyi dene diyebilirim ancak.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

500 km sonra 50000km bakımı için servise gideceğim, bu sefer başka servise gitmeyi düşünüyorum Bakalım onlar nasıl karşılayacaklar.

Okan abi bir haftasonu yanına mı gelsem :) Ne varsa sende var.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sevgili Ömer kardeşim. Yazılmamış fakat anladığım kadarı ile arabanın garantisi devam ediyo.Bağlı olduğun kamakamlığa git.Tüketiciyi koruma bölümünü bul ve şikayet formunu doldur. Gerisine karışma.Bak 4,5 gün sonra nasıl peşinde koşuyorlar.

      Garanti bitti ise ikinci bir mazda bayi'ine git. Sorun giderilmezse  dava açabilirsin.

Aksaçlıları dinle Ömer, güzel akıllar bunlar...:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Haksızlık etme Ömer.

Satılan yüzbinlerce araçtan dolayı servislerde aşırı yoğunluk yaşanıyor ve bu yoğunluktan mütevellit arada böyle kaçaklar olabiliyor. Mazda Merkez Plazada da aşırı araç taleplerinin nasıl karşılanacağına dair hummalı bir çalışma olduğu için böyle önemsiz konu mailleri gözden kaçabiliyor. Kusurlarına bakmamak lazım.

Aşırı mı oldu?

Bence hayır.

Servislerden ve şikayet hattından yana gelen bu kaçıncı şikayet kardeşim. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Okan olayı neden bu noktaya getiriyorlar?

...

Olayın bu noktaya taşınması tamamen problemin giderilememesinden kaynaklanıyor, bunun da bir kaç temel sebebi olabilir...

yetersizlik,

ilgisizlik,

bilgisizlik.

sebep ne olursa olsun, bu konuda bahane veya sebep aramaya gerek yoktur aslında... Mazda Avrupa organizasyonu müşteri memnuniyetine çok önem veriyor, sürekli teknik olarak servisleri besliyor ve müşteri memnuniyeti konusunda taviz vermiyor. ancak işin son bacağı olan bayi seviyesinde işler istenildiği gibi yürümeyebiliyor. burada ikili ilişkiden tutun da, servisin tutumu bile olayın çözülmesi aşamasında yapıcı sonuçlar doğurabiliyor. bu ve bunun gibi problemler mazda dan ziyade diğer markalarda daha çok karşılaşılmasına rağmen bunun bazı markalarca hissetirilmemesi sanki hiç böyle şeyler yaşanmamış gibi olmasına sebep oluyor. Bunun için neler yapılacağı öncelikle ulusal satış ofisinin, sonra bayinin sorumluluğunda. bu işi tamamen oturtabilmiş bir bayilik sistemi ben daha görmedim, çünkü garanti konusu suistimale çok müsait ve insanoğlu çiğ süt emmiş...

sonunda olay bu noktaya geliyor işte...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

geçmiş olsun böyle bir markaya bu şekilde bir servis ağı yakışmıyor gerçekten (üstüne alınma okan abi :) ) belki biraz budama yapılırsa daha iyi gelişmeler olabilir

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

.... ismi muhim olamayan bir yetkili servise gittim. .....

Öncelikle geçmiş olsun. Neden bu servisin ismi mühim değil? Bence gayet mühim. Paylaşalım ki, tepki gösterir oraya gitmeyiz. Onlar da belki ne yaptıklarını anlarlar.

Mesela ben Çayyolu OPAN ile ilgili yaşadıklarımı yine bu forumda paylaşıp bir fikir alışverişi yapmaya çalışmıştım.

Sonuçta satın alırken sadece arabaya para vermiyoruz ki. Satış sonrası hizmetleri de satın alıyoruz. Sonra da bu ödediğimiz hizmetten faydalanmak istediğimizde zaman kaybı - sinir bozukluğu vs. olarak geri dönüyor.

Bana firma seçme şansı tanımıyor ki "garanti ister misin, istemez misin" diye. İstemezsem 5-10 bin lira daha ucuza alma şansım yok di mi....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Az once servisi aradim ve servis muduruyle konustum. Sikayet ettigimi yasal yollara basvuracagimi soyledim ve cevap olarak ne yaparsaniz yapin diye bir cevap, sertce bir konusma tarziyla konustu.

Telden yaziyorum aksam genisce yazacagim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Öncelikle geçmiş olsun.Hakkını sonuna kadar ara derim ben elindeki servis belgelerinin hepsiyle başvur hakem heyetine.Ve derdini yaşanan süreci en ince ayrıntısına kadar anlatmalısın.Sonra da bekle bakalım sonuç ne olacak.Sonucuda her yerde paylaş bayii ismiyle birlikte..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Az once servisi aradim ve servis muduruyle konustum. Sikayet ettigimi yasal yollara basvuracagimi soyledim ve cevap olarak ne yaparsaniz yapin diye bir cevap, sertce bir konusma tarziyla konustu.

Telden yaziyorum aksam genisce yazacagim

yorumsuz...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aklıma "Tolga mı?" diye geldi ama geçen hafta görüştüğümüzde onun Kia'ya geçtiğini öğrendim. Yani bu durumda Meb Başayar bile olsa en azından Tolga ile alakalı bir durum değil.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

işt

Az once servisi aradim ve servis muduruyle konustum. Sikayet ettigimi yasal yollara basvuracagimi soyledim ve cevap olarak ne yaparsaniz yapin diye bir cevap, sertce bir konusma tarziyla konustu.

işte bu cevapla nasıl bir servis anlayışı içerisinde olduklarını göstermişler mahkeme olayı haricinde bence merkeze veya direk mazda avrupaya bu servisin müdürünü şikayet etmelisiniz ayrıca servisinde adını  paylaşmanız  o servisi kullananan  arkadaşlar için iyi olacaktır diye düşünüyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mademki burası paylaşım platformu, hemde bu durumu yaşayan tanıdığımız bildiğimiz bir arkadaşımız. (Gelip çamur atanlardan olmadığı için yazdım bunu)

Bence o servisin adı burada paylaşılmalı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.