Efebey

Volkswagen Passat CC yenilendi .

Makyajlanan araç bu ay Los Angeles Otomobil Fuarı’nda tanıtılacak.

ijzm7rw9.jpg

Volkswagen gözden geçirilmiş Passat CC’nin, pazarın üst sınıfına doğru bir adım olmasını istiyor.

Otomobilin ön ve arka tasarımında yeni tarz ve daha geniş standart ekipman yelpazesi dikkat çekiyor.

Araç sırasıyla 160, 210 ve 300 beygir güce sahip üç doğrudan enjeksiyonlu benzinli motor seçeneğiyle sunulacak.

Bu motorlardan ilk ikisinde çift kavramalı otomatik vites (DSG) seçeneği olacak, en güçlü varyantta ise DSG ve dört tekerlekten çekiş standart olarak gelecek.

Bütün benzinli motorlarda fren yapıldığında çalışan batarya şarj özelliği bulunacak.

En tutumlusunu tercih edenler için,140 ve 170 beygir gücünde iki dizel motor seçeneği de olacak.

pafr2uyi.jpg

Bunların ikisinde de durdurma-çalıştırma ve batarya şarj özellikleri olacak.

140 bg’lik varyant altı vitesli mekanik şanzımanla kullanıldığında 100 kilometrede 4,7 litre, DSG şanzımanla kullanıldığındaysa 5,3 litre yakıt tüketimine sahip olacak.

Passat CC’de yeni radyatör ızgarası, çift xenon ön farlar ve VW’nin ‘tasarım DNA’sı’ tarzından esinlenmiş kaput, ilk dikkat çeken öğeler.

y66yggta.jpg

Seçenek olarak sunulan LED gündüz seyir farları ön far yuvalarının içine entegre edilmiş. Otomobilin gövde rengindeki tamponunun altına da fazladan bir hava giriş deliği eklenmiş.

Passat CC'de çerçevesiz kapı tasarımı ve tek kapılı otomobilleri andıran tavan hattı korunmuş.

Arka tampon ve arka far tasarımları yenilenmiş ve yatay hatlara daha fazla vurgu yapılmış.

Seçenekler listesindeki kilit teknik özellikler arasında, şerit yardım sistemi, yorgunluk algılama, dinamik far yardımı (sürüş hızına göre otomatikman aşağı eğik veya ana huzme ön farları seçen, karşıdan gelen araçların sürücülerinin gözlerinin kamaşmaması için filtre de içeren bir sistem), park yardımı ve hareket algılayıcı vasıtasıyla açılabilen bir bagaj bulunuyor.

Müşteriler Passat CC’yi bir dizi konfora yönelik seçenekle de ısmarlayabiliyor.

Saydam panoramik tavan, farklı büyüklüklerde alaşım jantlar, “hands-free” kiti, adapte olabilen sabit hız kontrolü ve aktif iklimli koltuklar bunlardan bazıları.

Otomobil Almanya’da Ocak 2012’de, diğer pazarlarda ise Almanya’dan birkaç ay sonra piyasaya sürülecek.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çıkınca bizim müdürler yenilerler araçları. Bir kısmı bundan kullanıyor..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

herhalde VW' nin ürettiği en güzel Passat' tı....

bence mahvolmuş..yeni Passat' ta çok çirkin bunu da çirkinleştirmişler.

sade olmayı sıkıcı (ve bana göre hakaretamiz) olmakla karıştırıyor bence VW.

bence VW yeni bir tasarım dili bulacak ve o geldiğinde bu araçlar "arada kalmış" tasarımlar olarak kalacak.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Scirocco ile başlamıştı o tasarım ama bunun pek alakası yok.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

koltukları kıyak bu cc'lerin, baya rahat :D CCCpassatCCC :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yine t cetvel gögüs. sağ koltukta oturan depresyona girmeye hazır olsun :D Şimdi bizim millet buna da 6 ay sıraya girer :) fiyatı da şöyle böyle olur :P

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Makyajlanan araç bu ay Los Angeles Otomobil Fuarı’nda tanıtılacak.

ijzm7rw9.jpg

Volkswagen gözden geçirilmiş Passat CC’nin, pazarın üst sınıfına doğru bir adım olmasını istiyor.

Otomobilin ön ve arka tasarımında yeni tarz ve daha geniş standart ekipman yelpazesi dikkat çekiyor.

Araç sırasıyla 160, 210 ve 300 beygir güce sahip üç doğrudan enjeksiyonlu benzinli motor seçeneğiyle sunulacak.

Bu motorlardan ilk ikisinde çift kavramalı otomatik vites (DSG) seçeneği olacak, en güçlü varyantta ise DSG ve dört tekerlekten çekiş standart olarak gelecek.

Bütün benzinli motorlarda fren yapıldığında çalışan batarya şarj özelliği bulunacak.

En tutumlusunu tercih edenler için,140 ve 170 beygir gücünde iki dizel motor seçeneği de olacak.

pafr2uyi.jpg

Bunların ikisinde de durdurma-çalıştırma ve batarya şarj özellikleri olacak.

140 bg’lik varyant altı vitesli mekanik şanzımanla kullanıldığında 100 kilometrede 4,7 litre, DSG şanzımanla kullanıldığındaysa 5,3 litre yakıt tüketimine sahip olacak.

Passat CC’de yeni radyatör ızgarası, çift xenon ön farlar ve VW’nin ‘tasarım DNA’sı’ tarzından esinlenmiş kaput, ilk dikkat çeken öğeler.

y66yggta.jpg

Seçenek olarak sunulan LED gündüz seyir farları ön far yuvalarının içine entegre edilmiş. Otomobilin gövde rengindeki tamponunun altına da fazladan bir hava giriş deliği eklenmiş.

Passat CC'de çerçevesiz kapı tasarımı ve tek kapılı otomobilleri andıran tavan hattı korunmuş.

Arka tampon ve arka far tasarımları yenilenmiş ve yatay hatlara daha fazla vurgu yapılmış.

Seçenekler listesindeki kilit teknik özellikler arasında, şerit yardım sistemi, yorgunluk algılama, dinamik far yardımı (sürüş hızına göre otomatikman aşağı eğik veya ana huzme ön farları seçen, karşıdan gelen araçların sürücülerinin gözlerinin kamaşmaması için filtre de içeren bir sistem), park yardımı ve hareket algılayıcı vasıtasıyla açılabilen bir bagaj bulunuyor.

Müşteriler Passat CC’yi bir dizi konfora yönelik seçenekle de ısmarlayabiliyor.

Saydam panoramik tavan, farklı büyüklüklerde alaşım jantlar, “hands-free” kiti, adapte olabilen sabit hız kontrolü ve aktif iklimli koltuklar bunlardan bazıları.

Otomobil Almanya’da Ocak 2012’de, diğer pazarlarda ise Almanya’dan birkaç ay sonra piyasaya sürülecek.

Biraz daha bekliyeyim fiyatı düşünce alırım cc'yi 10 yıl kadar : )

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

CC niye alasınki, 6 alırsın kendine.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

olsun; şunun şurasında 10 yıl sonraya ne kaldıki. ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.