Jump to content

Ateşleme Bobinindeki Kaçak (89-94)


uzunsalih
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Arkadaşlar 94 mazda 323 aracımın ateşleme  bobininde kendi gövdesine atlama var bu yüzden araç aşırı tekliyor ve gaz yemiyor. ben elektrikciyim izolasyon da kullanılan makaron be bant satmama ramen buji kablosunun takıldığı deliğin altından kendi gövdesine halen atlama yapıyor anlamadım gitti izolasyonu bile geçip gövdesine atlıyor mecbur poşet falan sarıp idare ediyorum van da olduğum için depremden dolayı sanayi falanda kalmadı burada. ne yapmam gerekiyor bilgisi olan varmı acaba.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

tamam akşam atlama daha net belli oluyo izoleli haliyle meydana gelen atlamanın fotosunu çeketim ve gözle görülür bir çatlakta yok.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

aracıma ait bobinin aynısını sağolsun sanayiye giden bir arkadaşım tesadüfen bulmuş almış. ürünü sıfır paketinden cıkardım ama aynı şeyi yapıyor kendi gövdesine kıvılcım atıyor gaza yüklenince kesiliyo gibi ama rolantide yapıyor... arabanın ön göğsündede cızırtı var gaza basınca fazlalaşıyor acaba onamı bağlı...

  ekte önceki izole ettiğim bobin resmi var. şimdiden teşekür  ederim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

valla arkadaşım buji kabloları iyi gibi ama... birde ateşleme bobini ile distiribitör arası olan kabloyu extradan izolasyon makarası geçirdim markası acaba görünür yerde olurmu ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Ateşleme bobinine ait kabloyu değiştirdim ama düzelmedi ustaya gösteriiyorum bana bobinden diyo ama yeni değiştim orjinal ve sıfır ürünle... artık ne yapmalıyım...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bobin ve kablo yeni değişti... başka birşey var gibi ama nee... ustasını bula bilsem...

yeni olması illa sağlam olacağı anlamına gelmiyor . Başka bir bobinle deneme şansınız varsa deneyin derim. Usta denesin yada
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sorun Çözüldü... mazda servisi sözde... bana bobin yeni olabilir ama sağlam anlamına gelmez dedi... bobini aldığım yere gittim beni bir ustaya yönlendirdiler...HAMZA USTA. allah razı olsun ondan daha dükkanının önünde arabadan inmeden arabaya yanaştı bana bujileri değişecen dedi... inanmadım önce bu arada buji kabloların orjinal değil onude değiş garanti veriyom sorunun kalmayacak dedi buji ve kablolar değişti arabaya can geldi...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Piyasada çok fazla Çin malı var , imalat hatası olabiliyor . Sorunun çözülmesine sevindim . Ateşleme parçalarını (buji, kablo, bobin) orijinal tercih etmenizde fayda var.  Hem daha uzun süre dayanır , hem başınız ağrımaz

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ateşleme bobinini ilk aldığım zaman zaten orjinali diye aldım üzerindeki buji kablosuda orjinaldi ama ustanın dediğine göre bujiler 98 yumurta kasa hundai ye ait bujilermiş. neyseki sorun çözüldü.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 8 yıl sonra ...

Ateşleme Bobini Ve Buji Kablolarının Orjinal Olup Olmadığı Nasıl Anlaşılır Yada Orjinalı Bulunmazsa Hangi Markalar Yada Menşeiler Daha İyi Acaba ?

Mesela : Bende Bujiler 6e-11 Vardı . Denk Geldi 5e-11 Aldım Ama Hiç Memnun Kalmadım.Bir Daha 5e Almam.Zaten Ngk nın Kendi Sitesinde 6-e Yazıyor.Bir Hata Yaptık Aldık 5e yi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...