honuuu

Ledli Ayna Kapağı Tavsiyesi

Ledli ayna kapağı alacağım ama hangisini alsam karar veremedim, yardımlarınızı bekliyorum :)   12 oy

  1. 1. Ledli ayna kapağı alacağım ama hangisini alsam karar veremedim, yardımlarınızı bekliyorum :)

    • Klasik; http://www.ebay.com/itm/New-Mazda-3-2010-4dr-5dr-Factory-Style-LED-Mirror-Cover-/250651043538?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=iteMazda3a5bf766d2#ht_5535wt_1270
      6
    • Düz ;http://www.ebay.com/itm/NEW-2010-NEW-MAZDA-3-LED-SIDE-MIRROR-COVER-/260694727075?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=iteMazda3cb29dd9a3#ht_2876wt_1037
      2
    • Köşeli ;http://www.ebay.com/itm/2009-2010-MAZDA3-i-s-SIDE-MIRROR-COVER-LED-SIGNAL-PAIR-/200569428769?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item2eb2de9b21#ht_1038wt_1270
      4
    • Pörtlek ; http://www.ebay.com/itm/09-10-11-MAZDA3-LED-SIGNAL-MIRROR-COVER-Mazda-3-MPS3-/150428733702?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AMazda%7CModel%3A3%7CYear%3A2010&vxp=mtr&hash=item2306405106#ht_4658wt_1037
      2

Oy vermek için lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Özelliklerini okuduğum kadarıyla nasıl olduğunu anlayamadım ama hepsi de 2010 modellere uygun diyor, eğer açıklamalarda benim gözden kaçırdığım birşey varsa ikazlarınız yanlış ürünü almamam açısından gerçekten faydalı olacak  :hi:


Arkadaşların tavsiyesi üzerine edit;

Klasik Model;

dsc0539jg.jpg


Düz Model;

mazda261lastmins.jpg


Köşeli Model;

7831109.jpg


Pörtlek;

prtlek.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Köşeli olan çok güzel duruyor abi sen getirde askere gidip geleyim sonra bende bişiler yapıcam arabaya senden yardım alırım bu ürün getirmede  ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence de köşeli olan güzel duruyor gibi ama, düz olan da orjinal geliyor gözüme... Birde köşeli olan sanki uymayacakmış gibi bir şüphe uyandırıyor bende.

Sen askere git gel hallederiz getir götür olaylarını yardımcı olurum merak etme ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eğer uymaz diyorsan ama 2009 2010 demiş başlıkta satıcıyla iletişime geçemiyor musun abi köşeli acayip hoşuma gitti, 2. tercihim klasik olurdu, düzü hayal ediyorumda üstünde pek uymaz gibi geldi lambaları.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eğer uymaz diyorsan ama 2009 2010 demiş başlıkta satıcıyla iletişime geçemiyor musun abi köşeli acayip hoşuma gitti, 2. tercihim klasik olurdu, düzü hayal ediyorumda üstünde pek uymaz gibi geldi lambaları.

İrtibat kurarız kurmasına da, bi soru soruyoruz iki gün sonra geliyor cevap uyuz oluyorum beklerken...

Aklımı çeliyosun bak köşeliye :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abi bunların resimlerini eklersen daha iyi olur buraya. Bir zaman sonra o linkler kalkacak ve konunun hiçbir anlamı olmayacak. Ankette aynı şekilde birşey ifade etmiyecek. Anketide linkteki parçaları tarif edecek şekilde değiştirirsen iyi olur :)

Hemen müdahale ediyorum, iyi oldu hatırlattığın  teşekküler ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

En güzeli orjinali :)

Teşekkürler abi, eğer makul miktarda oy kullanılırsa kararımı oylara göre vereceğim galiba, çünkü her baktığımda kararım değişiyor, hepsini beğeniyorum gibi :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Vatana millete hayırlı ugurlu olsun :) Yakışır diye düşünüyorum..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

orjinalini al derim ben. en azından yedekparça gerektiğinde bulunur...

öte yandan sadece bunlardan birisi ise oyumu 1.den yana kullandım ben...

hayırlısı...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Vatana millete hayırlı ugurlu olsun :) Yakışır diye düşünüyorum..

Bayadır diğer hobilere yatırım yapıyordum arabamı özlemişim ibo, şöyle aynalara dokunarak başlayalım bi, sende yakışır diyosan bu iş olur :)

orjinalini al derim ben. en azından yedekparça gerektiğinde bulunur...

öte yandan sadece bunlardan birisi ise oyumu 1.den yana kullandım ben...

hayırlısı...

yedek parça olayını hatırlatman için teşekkürler okan abi ben hiç onu düşünmemiştim :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hatta Okan'da da vardı Onur. Eğer kaldıysa hala.

:)

Ebayi tercihim tamamen duygusal savaş abi :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ebayi tercihim tamamen duygusal savaş abi :D

haklısın tabi... tamamen duygusal. keşke orjinalleri daha uygun olsa, ama 400e yakın orjinal setin fiyatı...

öte yandan istediğin parçasını tek tek alabiliyorsun... üstelik boyalı... bunlar boyalı mı geliyordu?... zaten boyasızsa boyatmasıyla falan aynı yere gelir...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Köşeli olan sadece US ve Canada'ya gönderiliyor sanki.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Onur,  uzun linkler için kolayurl.com'u tavsiye ederim ;)

Bu arada köşeli ama klasik de aynı oranda hoşuma gitmedi değil :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.