hi_man

Beka Mazda ( Florya ) Hakkında Şikayet

Bu konuda 134 ileti var

Aracımla kaza yaptım kazayı tampona yandan darbe almıştır ve sağ ön kulede bir cm lik bir yamukluk meydana gelmiştir sonrası tampon ve sol çamurluk değişmesi gerekiyordu Aracım zaten full kaskolu Allianz firmasından Çekici aldı arabamı en yakın yetkili servise çekebiliriz dedi okeyleştik en yakın Mazda Beka(Florya) bilgisini verdi Allianz firması.

Araç oraya gitti yapıldı. Yapılmaz olsaydı. arkadaşlar ilk önce hiçbir onayımız ve bilgimiz olmadan kaputu ve sağ çamurluğu bi güzel boyamışlar Tabiki bu durumda Mazda Beka yı Mazda Motor Logistics Europe N.V. Merkezi Belçika Türkiye İstanbul Şubesi MErtkan Beye ve Allianz a şikayet ettim.

Mazda Beka (florya) nın cevabı aynen şöyle olmuş. Allianzdan gelen cevabı açıklıyorum tabiki bu cevap Allianz firnasını hazine müşteşarlığına şikayet edince ögrenmiş bulunuyorum.

"İlgili expertisimiz Ergün Engelin de belirtmiş olduğu üzere ilgili parçalar ön kaput ve sağ çamurluk herhangibi bir hasar olmadığından sigorta kapsamı içine alınmamıştır. Bu parçalar müşteri memnuniyeti için boyanmıştır."

Gülerler hemde nasıl gülerler dimi. (burda esas konu eger ben konunun üstüne gitmeseydim şikayet etmeseydim İlgili Servis müdürü ve Allianz experti danışıklı olarak benim arabamdan 1000 lira fazla işçilik yazma adına arabamın aferdersiniz içine etmiş olmuşlardır ben bunu ortaya çıkarıp hem Allianz merkeze Hemde Mazda Motor Logistics Europe N.V. Merkezi Belçika Türkiye İstanbul Şubesi ne bildirmeme rağmen şuçlular cirit atmaya devam etmektedir.

Not: Arkadaşlar umarım akşam konuyu daha ayrıntılarıyla anlatıcam Allah kuzularımıza zeval vermesin herşey bizim için konuyu izlemeye devam edin. Teşekkürler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Her yere başvurdum.  İlk önce doğal olarak Allianzsın poliçesi ile serviste işlemler yapıldığı için Allianz ın müşterisi sayıldığımdan Mazda Beka (Florya) onun taşaron  firmasıdır. Hazine müzteşarlığının ilgili birimine mail yoluyla ulaştım. Daha sonra tahkim komisyonuna olay devredildi. Tahkim komisyonu sigorta şirketleri ile müşterileri arasında  olay mahkemeye gitmeden çözüm yolu arayan resmi bir kurumudur.

Ayrıca burayada konuları yazayımki Gerek Mazda Beka (florya) gerek Mazda Motor Logistics Europe N.V. Merkezi Belçika Türkiye İstanbul Şubesi nin Gerek Allianz firmasının nasılda müşterilerini mağdur ettikleri gözler önüne serilsin ve sizlerde bu tür durumlarda daha dikkatli davranın istedim Benim başıma geldi sizin GELMESİN

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Geçmiş olsun...

Müşteri Memnuniyetini gerçekten sağlamak istiyorsa bayi, sözleşsinler sizinle, ileride siz aracı satarken sebep oldukları 2. el değer kaybını takas esnasında gidersinler...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

anladığım kadarıyla ihtimaller...

1-renk tutmadı, taşırdılar...

2-serviste aracın başına birşey geldi, boyamak gerekti.

3-eksper-bayi arasında birşeyler geçti. ihtimal vermiyorum. ekspertizlerde böyle bir hasar yoksa zaten kimse bunu ödemez, kimse de bunu alamaz. olmayan hasarı var gösterseler alırlar, o durumda da böyle bir hasar yok diyemezlerdi.

ayrıca sigortadan fazla para almak isteyen yerler boyayıp da almaya gitmez, boyamadan almaya giderler... 2 parça boyamaya sigorta 350-400TL para verir, maliyeti zaten 250TL. neden böyle birşey yapsınlar ki? böyle birşeyi yapmanın yargılanacağı yer ağır ceza mahkemesi, kimse 100TL için bu riski almaz...

1 veya 2. ihtimaller üzerine yoğunlaşın bence...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Diğer mesajlar kaldırıldı. Konuya buradan devam edebiliriz ama "konuyu izlemeye devam edin" tarzı söylemler yerine bir an önce ne anlatılacaksa anlatılsın ki herkes sağlıklı yorum yapsın.

Sonuçta site en son yazılan mesajları takip etmeyi sağlayacak mekanizmaya sahip, yazdığınız anda kişiler buna erişir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şuan hareket halinde oldugum icin telden yazıyorum ondan ayrıntıları akşam vermek zorundayım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Geçmiş olsun...

Müşteri Memnuniyetini gerçekten sağlamak istiyorsa bayi, sözleşsinler sizinle, ileride siz aracı satarken sebep oldukları 2. el değer kaybını takas esnasında gidersinler...

Aracımın yapılan bu işlemler sonucu ön gövdesi komple boyalı oldugundan eger bir gün satmak istedigimde büyük bir deger kaybı oluşacak ilgili kişilere başvurumun sebebi bu deger kaybının karşılamak istememdir zaten

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ayrıca aracı teslim almaya gittigimde yani parçaların boyanmış oldugunu ögrendikten sonra arabayı teslim alıcam bakıyorum arabaya çok parlıyo iyice yakından baktım boyacıyı çagırdım abi dedim bu arabayı ben sıfır aldım böyle parlamıyodu bu sanki bunun boyası degil Yok dedi boya dogru burda florasandan böyle gözüküyor zamanla oturur dedi yok abicim bu boya degil diye defalarca ısrar etmesem öyle yollayacaklar beni ısrarlarımdan sonra bi kontrol edelim dedi gitti geldi gitti geldi Aradan 5-10 dakika geçtikten sonra gelip bana ne dedi dersiniz aaAAAA Abi bu arabanın normal beyazıdamı vardı demezmi (Aracım kutup beyazı) Mazdanın yetkili servisindeki boyacı aracı sadece kristal beyaz olarak var oldugunu zannediyormus yani arabayı yanlış renge boyadıkları ortaya çıktı tüm ön gövde ve bu bir mazda yetkili servisi ve satış bayisi tarafından yapıldı MAZDA BEKA !!!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Peki bu haliyle neden teslim aldın aracı ? Sonuçta kaskoya iletmek üzere aracı teslim ederken imza attırmıyorlar mı ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Öncelikle Çok Geçmiş Olsun.

Bu tip kazalarda servisin ve Eksperin kucağına düştüğünüz anda zaten başınıza olmadık şeyler gelebiliyor. Değişmeyen parçalar değişti gösterebiliyorlar eksperlerle danışıklı dövüş olarak her haltı yiyebiliyorlar. 1998 Yılından bu yana çalıştığım şirketin 25 tane aracında o günden bu güne başlarına gelen kazalardan dolayı artık o kadar çok tecrübe kazandımki öyleki Nissan Yetkili servisinde değişmeyen ön tampona bile değişti gibi gösterip faturasını sigortaya kestiklerine tanık oldum. Sizin olayda servisin bir beceriksizliği var muhtemelen arkadaşın dediği gibi ya rengi tutturamadılar ya sıcrama oldu ya aracın başına bişiy geldi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Olaya bak kutup beyazı kriztal beyazı derken bu iş çölde karşımıza  kutup ayısı çıkması gibi bir talihsizlik olmuş.  Çok sinir bozucu bir durum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Rengi tutturamamaları gayet normal.

Baksanıza başka tondaki beyaza boyamışlar :D

Ama anlayamadığım nokta şu; ön tarafı komple yeni tondaki beyaza boyadılar da kapılarla çamurluk arasındaki ton farkını görmediler mi? Yoksa gördüler ama baktılar olacak gibi değil, arabayı komple boyamak zorunda kalacaklar. Bu kadarı yeterli diyip boyamaktan vaz mı geçtiler?  :krrsz:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet arkadaşım böyle bi servis anlayışı yok Olay bununlada bitmiyor tabiki sonra diyolar haftaya gelin düzelticez rengi 1 hafta sonra geliyoruz arabayı kıristal beyazına boyamışlar. Tabiki bitaraftan Mazda merkez arıyo servisi bi taraftanda Allianz araba iki ay nerdeyse serviste kalmış aracın tampon boyandı ama takılmamış. Gittiğimde bir sürü parçası var tamponun toplanacak ızgaradır sis yerleridir far fıskiyeleri baktım yine teslim edemiycekler hem Allianz hem merkezi aradım olayları hep aktarıyorum ben ilgili kişilere.

Bir baktım Sıfır bir araç servise indirildi tamponu söküldü benim araca takıldı. Nasıl yani dediginizi duyar gibiyim. Dedim bu arabaya ne olcak senin boyalı tamponu ona takıp satıcaklarını söylediler. OHA oldum.

Kimbilir boyalı tamponlu arabayı hangi şanssız müşteri aldı

Böyle bir bayi ve servis anlayışı olmaz olsun Durumdan Mazda merkezdeki Cem Binici beyin haberi olmasına rağmen bir servis böyle bir şey nasıl yapar dedigimde Kanıtı benim tamponum inceleyin gerekeni yapın dediğimde ne desin servis böyle bir şey YAPABİLİR TABİKİ demezmi Olay bence bitmiştir. Bunuz üzerine bir laf daha edebilirmiyiz işte müşteri memnuniyeti budur değilmi.

Burda o boyalı tamponlu arkadaşıda bulabilirz belkide. Kimbilir belkide o sizsiniz!!!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Peki bu haliyle neden teslim aldın aracı ? Sonuçta kaskoya iletmek üzere aracı teslim ederken imza attırmıyorlar mı ?

Aracımı teslim alırken kesinlikle imza atmadım zaten

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aracımı teslim alırken kesinlikle imza atmadım zaten

İmza atmadıysan aracı nasıl teslim aldın ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Öncelikle Çok Geçmiş Olsun.

Bu tip kazalarda servisin ve Eksperin kucağına düştüğünüz anda zaten başınıza olmadık şeyler gelebiliyor. Değişmeyen parçalar değişti gösterebiliyorlar eksperlerle danışıklı dövüş olarak her haltı yiyebiliyorlar. 1998 Yılından bu yana çalıştığım şirketin 25 tane aracında o günden bu güne başlarına gelen kazalardan dolayı artık o kadar çok tecrübe kazandımki öyleki Nissan Yetkili servisinde değişmeyen ön tampona bile değişti gibi gösterip faturasını sigortaya kestiklerine tanık oldum. Sizin olayda servisin bir beceriksizliği var muhtemelen arkadaşın dediği gibi ya rengi tutturamadılar ya sıcrama oldu ya aracın başına bişiy geldi.

Olay zaten dedigin gibi 3 kurus fazla prim kazanmak icin arabayı linç ettiler Bana bi sekilde kabul ettireceklerini sandılar Benim sıfır arabama bunu yapacaklar bende sineye cekicem yok öyle birsey tabi ki Durumu hem Allianz hemde Mazdaya bildirince faturaya extra işcilikleri ekleyemediler tabiki ve bilgim olmadan yapılan işleride müsteri memnuniyeti adına yaptıklarını idda ettiler Böyle bir kasaplık yapılıyor ve ben Hala magdurum aracım en az 9000 Tl deger kaybına ugradı isterseler japonyadan rapor verseler artık aracım duvara vurmuş ve toplanmış konumunda neden öyle diyorsun derseniz Daha bitmedi aracımı aldıktan sonra bi incelemeye soktum boyalı parçalar kaç mikron çıktı sizce 400 mikron ONE sanayide boyanmış bir araç bile en fazla 200-250 olur dediler endandik işcilik yani Yine aradı mazda merkezi olamaz 400 mikron boya tutmaz tutsada bi kısta çatlar dedi merkez Allianz sada bildirdim gelip tutanak tuttular bu arada servis aracımın rengi otursun diye göyaaaa pasta cila yaptı Sonradan anladımki boya kalınlıgını inceltmeye çalışıyolarmış Allianz aracımı inceleyip rapor tuttugunda 330-350 mikron oldugu tespit edildi anca okadar düsürebilmisler yani

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet aracı teslim alırken sigorta evraklarını imzalatıyorlar. Sizden ilk aracı servise getirdiğinizde imza almış olmasınlar

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet aracı teslim alırken sigorta evraklarını imzalatıyorlar. Sizden ilk aracı servise getirdiğinizde imza almış olmasınlar

ne teslim ederken nede teslim alırken kesinlikle imza atmadım neden istemediler acaba cünkü suçlular ve beni hemen yollama telaşındaydılar daha konu uzun devamı var ama telden yazıyorum ondam biraz zaman alıyo kusuruma bakmayın

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Erkan valla mesajlarını okumakta zorlanıyorum. Biraz paragraf kullansan :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

:D Telden yazıyom dostum kusuruma bakma

Uyarını dikkate alıcam

Teşekkürler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.