Efebey

Nissan Leaf Japonya’da yılın otomobili seçildi

Ödül, tarihinde ilk defa elektrikli bir otomobile verildi.

2c76lnyy.jpg

Leaf’in yüksek performanslı elektrikli motoru, sessizliği, sürüş konforu ve dengeli yol tutuşu methedildi.

Aracın yerleşik kontrol sistemine uzaktan da erişilebiliyor ve bataryaları gerekirse eve elektrik sağlamak için kullanılabiliyor.

Nissan dünya sıfır emisyona doğru giderken Leaf’in yeni bir hareketlilik değeri sağladığını söylüyor.

Nissan CEO’su Carlos Ghosn, “20.000 Nissan Leaf sattık ve dünya çapında makul fiyatlı, sıfır emisyonlu sağlama sözümüzü tuttuk. Bu ödül sadece Nissan için değil, müşterilerimiz için de bir kazançtır. Bütün bu ödüller sıfır emisyonlu araçların geleneksel araçlara rakip alternatifler olabileceğini açıkça gösterdi” dedi.

Bu Leaf’in aldığı ödüllerden sadece sonuncusu. Elektrikli araç Japonya Otomotiv Araştırmacıları ve Gazeteciler Konferansı tarafından da yılın otomobili de seçildi.

Leaf ayrıca Japonya Otomotiv Onur Listesi Yılın Otomobili, 2011 Avrupa Yılın Otomobili ve 2011 Dünya Yılın Otomobili ödüllerini de kazandı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu aracı ben de seçiyorum...ama dünyanın en çirkini olarak...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eklemek istediğim birşey var.... COTYJ ÖZEL ÖDÜLÜ Mazda2 SKYACTIV-G 1.3 e verildi... ;)

Mazda Demio 13-SKYACTIV Wins 2011-2012 Car of the Year Japan 'Special Award'

HIROSHIMA, Japan—Mazda Motor Corporation's facelifted Demio compact car (known overseas as the Mazda2) with Mazda's breakthrough SKYACTIV-G 1.3 gasoline engine has received the 2011-2012 Car of the Year Japan 'Special Award'. The Mazda Demio 13-SKYACTIV was launched in Japan in June 2011. The result was announced by the Car of the Year Japan Committee on December 3, 2011.

The new SKYACTIV-G 1.3 engine in the facelifted Mazda Demio achieves a record high* compression ratio (for a regular gasoline mass production automobile engine) of 14.0:1 and exhibits high efficiency, especially under high load at low rpm. In order to avoid knocking – an unavoidable issue with conventional high-compression engines – the SKYACTIV-G 1.3 features a number of new technologies, such as piston cavities that are specially designed to support ideal combustion, and multi-hole injectors that enable precise fuel injection control.

With the combination of the SKYACTIV-G 1.3 engine, Mazda's unique i-stop idling stop system and a continuously variable transmission (CVT), the facelifted Mazda Demio delivers outstanding fuel economy of 30.0km/L (10-15 mode test cycle) or 25.0km/L (Japan's JC08 test cycle).

To be eligible for the award, vehicles must be launched in Japan and have an expected annual sales volume above 500 units. The first stage of selection is to be included as one of the 10 finalists nominated for the Car of the Year Japan award. The winner of the Special Award is then selected by ballot alongside the Car of the Year Japan. This year, the voting and announcement took place on December 3, 2011 at the Tokyo Motor Show.

* As of October 30, 2011 (Mazda data)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Google Translate Sağolsun versiyonu;

Mazda Demio 13-SKYACTIV Yıl Japonya 'Özel Ödül' 2011-2012 Araba Kazandı

HIROSHIMA, Japonya Mazda'nın çığır açan Mazda Motor Corporation, makyajlı Demio kompakt araç (denizaşırı Mazda2 olarak da bilinir) SKYACTIV-G 1.3 benzinli motor 2011-2012 Araba Yıl Japonya 'Özel Ödülü' aldı. Mazda Demio 13-SKYACTIV Haziran 2011 yılında Japonya'da başlamıştır. Sonuç Yıl Japonya Komitesi Araba ile 3 Aralık 2011 tarihinde ilan edildi.

Makyajlı Mazda Demio yeni SKYACTIV-G 1.3 motor bir rekor elde * 14.0:1 sıkıştırma oranı (normal bir benzinli seri üretim otomobil motoru için) ve özellikle düşük devirde yüksek yük altında, yüksek verimlilik sergiler. Vurma önlemek için - SKYACTIV-G 1.3 özellikleri bir dizi yeni teknolojiler, örneğin pistonlu özel ideal yanma desteklemek üzere tasarlanmıştır boşlukları ve hassas yakıt sağlamak çok delikli enjektörler gibi geleneksel yüksek sıkıştırmalı motorlar ile kaçınılmaz bir sorun enjeksiyon kontrolü.

SKYACTIV-G 1.3 motorun kombinasyonu ile, Mazda'nın benzersiz i-stop stop sistemi ve sürekli değişken şanzıman (CVT) rölanti, makyajlı Mazda Demio, üstün yakıt ekonomisi 30.0km / L (10-15 modlu test çevrimi) veya sağlar 25.0km / L (Japonya JC08 test çevrimi).

Ödül için uygun olması için, araç Japonya'da başlatılan ve 500 adet üzerinde beklenen yıllık satış hacmine sahip olmalıdır. Seçiminin ilk aşaması Yıl Japonya ödülü Car aday 10 finalistten biri olarak dahil edilmelidir. Özel Ödülü'nü kazanan Yılın Japonya Araba yanında oyla seçilir. Bu yıl, oy ve Tokyo Motor Show'da duyurusu 3 Aralık 2011 tarihinde gerçekleşti.

* 30 Ekim 2011 (Mazda veri) itibariyle

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu aracın önü neresi arkası neresi yaws, banliyo vagonu gibi mi gidiyor bu..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu aracın önü neresi arkası neresi yaws, banliyo vagonu gibi mi gidiyor bu..

Vallahi ağzına sağlık arkadaşım fotoğrafa ilk baktığımda sizin düşünceniz geçti aklımdan. Bu aracın önü arkası ne kadar birbirine benziyor diye. Lakin siz önce yazmışsınız, tebessümle size katılıyorum söylediklerinize.:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

güzel espri...

espri için de hortlatmışsın konuyu... :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.