mazdamx-5

Porche 911 turbo modifiyesiz:)

Bu konuda 25 ileti var

Porsche ayrı bir zevk ve güzellik. Ama istanbulda sokaklarda bazı porsche sürenlerin tipine bakınca insan bi anda şok geçirebiliyor  ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Porsche ayrı bir zevk ve güzellik. Ama istanbulda sokaklarda bazı porsche sürenlerin tipine bakınca insan bi anda şok geçirebiliyor  ;D

uygar adam benim gibi tipsizse arabadamı süremiycek memlekette anlamadım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Uygar'ın tipten kastı Allah vergisi olan tip olmasa gerek. Bizim de Çeşme'deki yazlığın orda atletle 911 süren bi lavuk vardı, Mercedes nasıl maganda arabası olduysa Porsche de o yolda ilerliyo bence...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

iyide bunun mercedes veya porche ile ne alakası var :D

İmajı zedeleniyo abi işte...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İmajı zedeleniyo abi işte...

Güzellik yarışmasına sokup satsınlar o zaman,esas benim gibi çirkin adamlara lazım bunlar  ;D:D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İmajı zedeleniyo abi işte...

eskiden bende öyle düşünüyodum ama bi süre önce fikrim değişti nedeninide anlatim

şehirlerarası yolda polis beni durdurdu ve arabadan inmemi söyledi ben inmek istemedim çünkü ayağımda ayakkabı yokdu. Uzun yolda araba kullanıcaksam ben ayakkabı yada terlik giymem çıplak ayakla kullanırım arabayı fantazi işte benimki ama öyle zevk alıyorum zevk almayıda bi kenera koyalım öyle rahat ediyorum çünkü neyse polis arabadan in deyince inemedim haliyle terliklerimi arayıp durdum polisde tip tip bana baktı utandım ama sonradan neden utanıyorumki deidm ben böyle olmakdan hoşlanıyorum...

şimdi adam atletle yada bütün demodeliğiyle araba kullansada bu onun hayatıdır kendini öyle mutlu hissediyodur ben sadece saygı duyarım ve eğer çevreyede bi zararı yoksa takdir ederim

benim düşüncem bu :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ya ben atlet olayını sembolik olarak söyledim, yoksa ben yazın Çeşme'de İzmir'e üstümde bi tek mayo şort'la çok gelmişimdir, hem de öyle şehir sınırına girince üstümü de giymem, rahat rahat benzin alırım, eve kadar öyle yürürüm gerekirse. Ama yani benim atletle takılıyo dediğim adam magandanın önde gideniydi, yoksa isterse tangayla sürsün, bana ne...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Siz aynı şeyleri diyorsunuzda kendinizi ifade edemiyorsunuz galiba

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Okan tanga deri mi olsun  ;D  :D

Deri yazın yakar ;D Gerçi kapattığı yeri yaksa ne olur ;D Yine de deri olacaksa g-string olsun :2funny:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.