hi_man

Hurriyette çıkan haber

http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/19541334.asp

Mazda ile ilgili yapılan haberin ieriğinden çok altındaki yorumlar dikkatimi çekti. Yorumlara bakıyorumda hep, olumsuz hep olumsuz, hiçmi olumlu bir şey yapmıyorsunuz. Kendinize çeki düzen verin lütfen, bu lafım özellikle Mazda Motor Logistics Europe N.V. Merkezi Belçika Türkiye İstanbul Şubesi satış sonrası hizmetler direktörü Cem Biniciye, Müşteri memnuniyeti yoksa yanlış giden çok şey var demektir; hedefler asla tutmaz demektir, müşteri memnuniyeti oto kontrol demektr.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Güncel araçlar diğer rakiplerinin gerisindemi ki kurtarıcı olarak hala Skyactive gösteriliyor...

Birde bayilerin durumu ile ilgili gereksiz bilgi paylaşımı olmuş,  sonuçda o bayiler markanın bayisi, standart dışılık algısı çıkabilir burdan, niye müşteriyi baştan soğutuyorsun açık vererek...

Dolayısıyla yeni motorların kimsede heyecan uyandırmadığını görüyorsunuz yapılan yorumlardan, havada kalmış Skyactive teknolojileri...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Skyactive falan dinlemez bizim millet bu yakıt fiyatları ile 2.0 üzerindeki motorlar ülkemizde az satar. 1.6 ve altı dizeller ve dizel otomatikler ise peynir ekmek gibi gidiyor. Bunu ben değil rakamlar söylüyor.

Diğer yandan servislerin durumu da iyi değil. Bu siteye aktif olarak katılımı da olan bir kaç bayi dışında aracı %100 tanımıyorlar. İstanbul'da 3 önde gelen servisi arıyorum, 20.000km bakımı kapsamını soruyorum, bana hiç biri lastik rotasyonundan bahsetmiyor. Oysa ki bu uyarıyı aracın kendisi veriyor. Lastik rotasyonu dediğimde ise kem küm.

Mazda kalitesinden ödün vermeden uygun fiyatlı yap bir 1.6litre dizel otomatik, millet alıp kullansın sorunsuzluk, kalite neymiş görsün satış oku tavana saplanır, kimse de indiremez. 2.2 litre motorlarla Mazda bugünden iyisini göremez.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/19541334.asp

Mazda ile ilgili yapılan haberin ieriğinden çok altındaki yorumlar dikkatimi çekti. Yorumlara bakıyorumda hep, olumsuz hep olumsuz, hiçmi olumlu bir şey yapmıyorsunuz. Kendinize çeki düzen verin lütfen, bu lafım özellikle Mazda Motor Logistics Europe N.V. Merkezi Belçika Türkiye İstanbul Şubesi satış sonrası hizmetler direktörü Cem Biniciye, Müşteri memnuniyeti yoksa yanlış giden çok şey var demektir; hedefler asla tutmaz demektir, müşteri memnuniyeti oto kontrol demektr.

Ben daha çevremde kötü yorum duymadım, böyle haberlere de pek inanamıyorum...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben daha çevremde kötü yorum duymadım, böyle haberlere de pek inanamıyorum...

İşini iyi yapan bi servise düşersen problem çıkmaz zaten. İstanbuldaki Mazda Evo gibi. Ama Mazda Beka gibi bir servise düşersen yandın. Allah düşürmesin, kimse bakmıyo yüzüne istediğin kadar şikayet et.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.