Guest Orbitus

Araçlarla Birlikte Talep Edilen / Hediye Edilen Aksesuarlar

Bu konuda 44 ileti var

yakıt tüketimi 1-1,5lt arası daha düşmeli. genelde tespit ettiğim aracın yüksek performansının cazibesine kapılıyor kullanıcılar. tabii sizde böyle olacak diye bir kaide yok.

paspaslar konusunda söylenen yanlış. halı paspaslar aracın zeminindeki sabitleyicilere geçiyor. orjinal halı paspasları isteyin bence bayiden.

Kia' da turbolar biraz hassas diye duydum. dikkatli olmakta fayda var. bunun dışında Kia' da iyi bir araç bildiğim kadarıyla. hayırlı olsun.

Coriolis kardeşim, adamlar bunun orijinal paspas olduğunu iddaa ediyorlar... Yemin billah, başka paspas yok diyorlar... Bunu nasıl ispatlarım bilmiyorum ?

Edit : Konu aşağıdaki linkteki konudan kesilerek oluşturulmuştur.

http://www.mazdaclubtr.com/26056/2012-makyajli-mazda-3-dizel-izlenimler/

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Orijinal trafik setinde 2 tip var. 60 TL lik yardım seti fiyatı nereden çıkmış anlamadım ?

Bir kutulu olanı ( 31 TL ) ( Fiyatlar www.mazda-tr.com adresinden alınma )

5

diğeri kumaş içinde olanı ( 29 TL )

318

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Paspaslarda da zemine sabitlemek için gerekli delikler görünüyor açıkça

Standard ;

796

Kauçuk ;

760

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Satış sonrası serviste kendi araçlarını tanımadıkları gibi, bu paspasın varlığından da haberlerimi yok acaba.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Satış sonrası serviste kendi araçlarını tanımadıkları gibi, bu paspasın varlığından da haberlerimi yok acaba.

Olmaması gerekir zira siteye ilk kauçuk paspasları duyuran servis MeB Başayar idi zamanında ama o zaman Tolga idi Servis müdürü . Hatta sattığım araçtaki paspaslar oradan gelmedir. İlk yardım setimi de ( kumaş olanı ) yine bir Ankara ziyaretimde oradan almıştım. Hala duruyor. Çok da artmamış O zaman 24 TL idi şimdi 29 TL

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aslında iş kurumlarda değil bireylerde bitiyor, Merser'deki Halil Usta gibi birinin denk gelmesi lazım herhalde, alt üstü bir pas pas için bile.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence bu ilgi ile alakalı. Kişi kendi işine ilgi duyarsa ulaşamayacağı bilgi yok.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Burak kardeşim, bilgilendirmelerin için çok çok teşekkür ederim. Sinirlenince de fevri falan diyorlar. Bana verdikleri paspasların yan sanayi olduğu öyle aşikar ki, senin koyduğun fotoğraftaki paspasta bile kaliteyi fark ediyorsun. Bir de bagaja koyulan döşeme halısı var ki, fotoğrafını çekip buraya koymak isterim, rulo halinde duruyor, açılmıyor bir türlü, kenarlara ağırlık koymam lazım ki yerine alışsın.

İşte, orijinal trafik seti fiyatı da kelimelerin bittiği yer...

Konuyu resmi bir yazı ile Mazda İstanbul Merkeze bildirdim, bakalım cevap bekliyorum.

En kötü ihtimal valla napiym, şirketin avukatı var, veririm uğraşa dursun... "0" km araçta böyle sinekten yağ çıkarmaya maruz kalmak insanın ağırına gidiyor.

Biraz evvel aracın kitapçığına da baktım; model ayrımı olmaksızın orijinal tırnaklı paspas olacağını göstermişler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Rica ederim. www.mazda-tr.com sayfasında aksesuarlar konusunda ciddi bilgi var. Benim de bilgileri aldığım yer orası. Oradan bilgi alıp o şekilde servise gidilirse nokta atışı yapıp hedeflediğiniz ürünü alırsınız ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet arkadaşlar, kıytırık bir paspas peşine düştüm ve sonunda başardım. Fakat bunu başarmak için İstanbul Merkezi devreye sokmak zorunda kaldım.

İşin doğrusu İstanbul Merkez'in bu kadar ilgili olabileceğini beklemiyordum. Anında bayi'ye mesaj gönderip işin düzeltilmesi için talimat verdiler ve bayi, daha önce servisin teknik inceleme yaparak orijinal diye yemin ettikleri paspas için; "pardon bir hata olmuş" deyip, aynen Burak kardeşimin resmini gönderdiği gibi sabitlemeli orijinali hemen depodan getirip taktılar.

İlk verdikleri ile bugün takılan orijinali yan yana koyduğumda inanılmaz farkı görüyorsunuz.

Daha sonra satış müdürleri ki benim de arkadaşım, benden özür dilemek zorunda bırakılıyor.

Yorum size ait dostlar...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

FAtih Abi , bir faydamız dokunduysa ne ala. Ayrıca merkezin bu konuda devreye girip durumu kısa sürede düzelttirmesi de çok sevindirici. Bu konuda "kayıtsız kalıyorlar" şeklinde şikayetler vardı sitede daha önceleri, düzelmeler var demek ki.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Büyük hacı, tolga ayrıldı mı başayar'dan ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Merkez temiz para cezası kesmeli  böyle durumlar için  ki bayiler  bi daha yeltenmesin, özür falan hafif kalıyor, Japonya mı burası...

Mesela arkadaşın Vodafone bayisi var habire para cezası yiyor, canı sıkılıp gidip şikayet edenler yüzünden  bile :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Büyük hacı, tolga ayrıldı mı başayar'dan ?

Tolga uzun zaman önce KİA ya geçmişti ama Başayar'dan ayrıldı mı bilmiyorum. Uzun süre oldu görüşmedik.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Fakat şöyle bir durum da var. Bu tip sorun ve şikayetlerde mutlaka Mazda'nın 444 46 93 no'lu özel hizmet numarasını arayıp kayıt açtırmak gerekiyor. Böyle olunca iş kesin ele alınıyor. Yoksa Mazda merkezi normal numaradan arar yada mesaj gönderip sorun dile getirirseniz işinizin sonuçlanması zor.

Bu 444'lü numarayı da öyle kolay bulamadım, Mazda merkezdeki sekreter hanım söyledi. Web sayfasında dikkatimi çekmedi. Evraklarda da dikkatimi çekmedi. İyi gizlemişler numarayı yada ben kafasızım.

Bu arada sorunum hallolduktan sonra yine Mazda çağrı merkezinden aradılar ve sorunun halledildiğine ve mutlu olduğuma emin olmak istediler. Şaşırdım bu ilgiye. Biz tüketiciler genelde itilip kakılmaya alışmışız halbuki. :'(

Teşekkür ederim Burak sana ve Mazda Merkeze.... Umarım Mazda merkezin bu ilgisi hep devam eder.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tolga uzun zaman önce KİA ya geçmişti ama Başayar'dan ayrıldı mı bilmiyorum. Uzun süre oldu görüşmedik.

Mazda servis müdürü Tolga değil. Fatih diye bir arkadaş...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hem de 2009'da yazmışsın... Ama forum dışında halen gizli bu numara ???

Tekrar teknik incelemelerime dönersem; daha evvel kısaca bahsettiğim düşük devir performansını biraz açmak istiyorum: örneğin 3. viteste 900-1000 devir arasında araba ivmelenmekte çok zorlanmıyor. 3. ve 4. vitesler şehir içinde çok kullanışlı. 4. ve 5. viteslerde 1250 devirin altına düşmediğin sürece yine arabayı ivmelendirebiliyorsun. Sürekli aracı düşük devir kullanalım demiyorum kesinlikle, fakat böyle bir kapasitesi olması güzel. Örneğin telefonla konuşurken, yolun durumuna göre 3. veya 4. viteste otomatik gibi kullan.

Bir de kardeşime aldığımız Kia Ceed'de, hiçbir tanıtım broşüründe yazmayan hatta satın alırken bile söylenmeyen iki özellik tam manasıyla piyango oldu. Bluetooth telefon ve hırsız alarm sistemi. Servise sorduğumda; abi bunlar yazmaz, dedi. Yani, buyur burdan yak... :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

.....Bir de kardeşime aldığımız Kia Ceed'de, hiçbir tanıtım broşüründe yazmayan hatta satın alırken bile söylenmeyen iki özellik tam manasıyla piyango oldu. Bluetooth telefon ve hırsız alarm sistemi. Servise sorduğumda; abi bunlar yazmaz, dedi. Yani, buyur burdan yak... :tey:

parti malı gibi araç getirince böyle şeyler oluyor tabii :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

orjinal halı paspaslarla ilgili bir şey daha ekleyeyim.

hiçbir markada paspaslar "bedava/hediye" değildir. bunlar bayilere araçlar gibi fatura edilir. veya paspasları genelde aracın fiyatına yedirirler

bazı durumlarda bayi bu paspasları vermez/vermek istemez/elinde yoktur o anda/aşırı pazarlık için paspas fiyatını da feda etmiştir/ vb vb vb...

o sebeple akılda tutmak gerekir ki fiyata paspas dahil olacak şekilde pazarlık iyidir.

aksi durumda bayi vermeyebilir.

elimizdeki bu vakada paspası iyi niyetten vermişler gibi geldi bana.

ama elbette ilk verilen bilgi hatalı ve yanlış.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.