Jump to content

Mazda Türkiye'ye Yeni Satış Sonrası Hizmetler Direktörü


MazdaClubTR
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Tamer Atsan, Mart ayı itibariyle, Mazda Türkiye’nin yeni Satış Sonrası Hizmetler Direktörü oldu

Tamer-Atsan-2.jpg

Yeni atamayla ilgili bilgi veren Mazda Türkiye Ulusal Satış Şirketi Genel Müdürü Nurkan Yurdakul: “Mazda için çok önemli çığır açacak teknolojik gelişmelerin yeni ürün gamımıza uygulandığı bu süreçte Tamer, ekibimize katıldığı için çok mutluyuz. Uzun yıllardır otomotiv sektörünün içinde edindiği deneyimlerini bizimle paylaşacağından ve birlikte daha büyük başarılara imza atacağımızdan eminim” diye konuştu.

48 yaşındaki Atsan, otomotiv sektöründe 24 yıldan uzun bir süredir çalışan tecrübeli bir yönetici. Oyak Renault, Renault MAİS ve Citroen gibi önemli markaların Satış Sonrası Hizmetleri yönetim kadrolarında  görev aldı.  Mazda’daki yeni görevine başlamadan önce OYDER Genel Sekteri olarak görev almaktaydı.

Tamer Atsan, Yıldız Teknik Üniversitesi’nde Makina Mühendisliği eğitimi aldı. Master derecesini İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesinde tamamladı. Evli olan Atsan, ileri seviyede İngilizce’nin yanı sıra Fransızca biliyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hayırlı olsun;bakalım ne kadar ilgilenecek? mesela mazdaclubtr'ye üye olacak mı :fiuw:

Cem Bey sitemizin uzun süredir üyesi ve çok sıkı takipçisiydi, ona buradan da yeni görevinde başarılar diliyorum.

Umut ediyorum Tamer Bey ile de en kısa zamanda tanışır Cem Bey ile olan iletişimimizi onunla da devam ettiririz.

Tamer Bey'e de yeni görevinin hayırlı olmasını diliyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Satış Sonrası Hizmetler Marka Değerini Arttıran En Önemli Unsurlardan Biri.

İnşallah Hayırlı Olur.

Sayın Atsan a Yeni Görevinde Başarılar Dilerim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Cem beye Mazda markası için bugüne kadar yapmış olduğu özverili çalışmalarından dolayı teşekkür eder, yeni görevinde başarılar dilerim.

tamer beyin yeni görevinin kendisine ve Mazda camiasına hayırlı olmasını diliyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hayırlı olsun bakalım satış sonrası müşteri memnuniyeti zaten en önemli unsurlardan biri başarılar diliyorum kendisine

Hayırlı olsun Tamer bey... Gözümüz üstünüzde...  :sopa:

fatih abide gerekeni sölemiş zaten :D 
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Tamer beye Mazda çatısı altındaki yeni görevinin hayırlı olması temennisiyle başarılar diliyorum.

Cem Binici ile  müşteri memnuniyeti ile alakalı birebir görüşmelerimde, yapılan yanlış işlemlerde etkinlik gösteremeyerek görevinde yetersiz olduğunu forumdada belirtmiştim. Değişikliğin yerinde olduğunu düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...