MuRDoC_111

Acura Advanced Sports Car Concept

2007 Acura Advanced Sports Car Concept

aascc07_011600_w800.jpg

aascc07_091600_w800.jpg

aascc07_071600_w800.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bunun kapısı nasıl açılıyo, kapı kolu nerde?:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

vala bende bulamadım :(_muhtemelen kartlıdır, yaklasınca tak diye 1-2cm lik aralıkla acılıyordur kapılar o aralıktan tutup cekiyosundur kapıyı, veya uzaktan kumandayla yine tak diye acmak mümkün bide bazı dolap kapaklarında olur ya ileri dogru ittirince pıt diye geriye atar acılır :eek: yok artık abarttık yaa :D_bence ilk secenek doru olabilir :(_

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bide arabanın önü berbat. çok çelimsiz geldi ama renk süper:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

vala jantlar 10 numara olmus gerisi gözüme görünmüyor zaten :D_

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

evet jant güzel ayrıca bizim guzu larada gider bence:) gerçi bizim araclara bence en iyi mps'in jantları iyi gidiyor ama ... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mz6 mps nin jantlarıda cok yakısıyor 3lere ;)_

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

geçen gün gittim mazda bayii ne tanıdık, dedim işte. sipariş versek bi şekil getirirmisiniz diye mps jant...?

verdikleri cevap şü...

Çok zor beaaa :)

aynen böyle dedi adam.:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Deveye "boynun neden eğri?" demişler, "Nerem doğru ki?" demiş... :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bula bula arabanın kapısında mı kusur buldunuz ? :D

Neresine bulsunlar en önemli kapı içine giremediğim arabayı neyleyeyim  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.