Gökhan

2004 Transit Connect'e çıkma parça

Arkadaşlar, beraber çalıştığımız arkadaşın 75 HP lik konnekti iç taraftan yolcu HY altından yanmaya başlamış ve resimdeki gibi olmuş.

Bu arabaya iç teşkilatı, koltuk döşeme ve camı çıkma bulabilir miyiz?

Ne kadara bulunur? Kaça çıkar?

3bbjc.jpg

3bbk9.jpg

3bbkv.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ufff çok feci olmuş :( Canlarına birşey olmamıştır diye umuyorum.  Kasko yok mu ki bu arayışa girdiler ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eşi direksiyondaymış, iki kızını okuldan almış eve götürürken olmuş. Son anda atmışlar dışarı kendilerini.

Kasko olmaması da cabası. Hurdaya vermek yada yaptırmak arasında kaldı şimdi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Allah kurtarmış demek ki . O panikle iyi kaza yapmamışlar ama kasko olmaması kötü olmuş :( İnşallah en uygun çözümü bulurlar.. Ford Transit çok bulunan bir araç elbet vardır çıkması

Google da şöyle bir kaç link buldum ;

http://ilan.elookat.com/ilan-FORD-TRANSIT-CIKMA-YEDEK-PARCA-uasuAAN-2077304.htm

http://www.otocikmamarket.com/html/oto_cykma_parcalary_oto_yedek_.html

http://www.ekoyedekparca.com/

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Burak, Naim Teşekkür ederim. Yarın işe gelince irtibata geçmesini söylerim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gökhan ,biraz soruşturdum , bu iş "astarı yüzünü geçer " gibi görünüyor.Tesisatın motor kısmında da yanık var ise iş daha da kötü.İyimser bir tahmin ile 5-6 bin gibi rakamlar tutabileceği söylendi.aşağıda bir çıkmacı daha var ,parçaların fiyatını bir sorun masraf fazla ise kaskodan parasını alıp aracı pert'e ayırması daha mantıklı görünüyor.

http://www.karacaotocikma.com/

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sorun orada abi, kasko yokmuş. Ya yapılacak ya da hurdaya satılacak .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kasko yokmuş abi. O değilde ordan durduk yerde nasıl yanar bu araç ilginç.

Ben de bunu merak ettim. Durduk yere olan bu problemden dolayı araç sahibi bir dava açabilir mi ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben de bunu merak ettim. Durduk yere olan bu problemden dolayı araç sahibi bir dava açabilir mi ?

Demin arkadaşımı aradım, sizin bilgilerinizi vermek için.

Onu da Yalova Ford servisinden aramışlar. Araca müdehalede bulundunuz mu diye? Hayır deyince servise alalım biz o aracı demişler. 2 gün sonra bilirkişileri gönderip baktıralım demişler. Çekiciyi alıp gelmiş Yalova servisi koymuşlar kenara.

Bir ümit doğmuş onada. Şanslı tarafı ise, arabayı aldığından beri hemen hemen tüm bakımlarını servise yaptırması.

Elemanlar bu senin için avantaj olacak demişler.

Haydi hayırlısı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çok sevindim, çok güzel haber. İnşallah bu yolla birşeyler çıkar da hasarsız atlatır bunu..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hadi hayırlısı olsun..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dün Forddan cevap geldi.

"Biz yeni araba sandıydık ta, onun için geliriz dediydik te, bu araba çok eskiymişte"

gibi,

Ford'a yakışan bir cevap geldi.

Şimdi gerçek dünyaya döndü arkadaşım. Naimin adresini verdiği dağdelenle pazarlık halindeymiş. Galiba onlara satacak arabayı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bugün yine bir gelişme oldu.

Arkadaşım hafta sonu Ford'a bir e-mail göndermiş.

Size ve Yalova Ford'a arabanın 2004 olduğunu söyledik, madem eskiydi neden bilirkişi göndereceğiz diye oyaladınız? Bu nasıl ciddiyetsizliktir diye sitem etmiş.

E-mailin hemen ardından Ford genel merkezden telefonla aramışlar.

Siz bu sorununuzu Yalova Ford bayisiyle paylaştınız mı, demişler.

O da zaten sizin gelmeyeceğinizi söyleyen Yalova Ford bayisi, bende size onun için bu epostayı yazdım. Demiş.

Ama beyfendi, bize adı geçen servisten böyle bir ileti gelmedi ki demişler. :(

Biz şimdi e-mailinizi değerlendirmeye aldık, Eğer arabaya müdehalede bulunmadıysanız bu hafta bilirkişileri göndereceğiz deyip ileti bilgilerini almışlar.

Yalova Ford bayisinin ikiyüzlülüğü de buradan çıkmış oluyor.

Az öncede mesaj geldi, en kısa süre içinde sizinle irtibata geçeceğiz diye.

Tabi bayiye arayıp ilgiliye sormuş arkadaşım, niye yalan beyanda bulunuyorsun diye.

Mırın kırın edip kıvırmış eleman.

Yani servise işi bırakmayıp, genel merkeze iletmenin en iyisi olduğunu da öğrendik buradan.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İşte bu türlü durumlar için öncelikli olarak Çağrı Merkezi gibi bir yer aranmalı ki konuşma kayıt altına alınsın. Bir süre sonra bir sonuç çıkmazsa yukarıdan başlarsın aramaya artık.

Hadi hayırlısı , ikinci bir umut oldu, inşallah güzel sonuçlanır

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.