Guest uyumsuzelement

Ucuza xenon

Bu konuda 85 ileti var

arkadaşlar bildiginiz üzere bugun Biran abi ,Uygar ,Özhan ve ben modifiye fuarını gezdik fuar süresince gecerli olmak üzere 240 ytl ye 6000 lik xenon var aracında xenon olup sislere düşünenler için bence daha uygun h11 de varmış,fuar sonrası toplu alımlar için gelebiliriz falan dierek lafladık biraz ilgilenenlere duyurulur...

yanlış hatırlamıyorsam kipaş yerin adı adamın kartını aldım isteyen tek alabilir isteyen arkadaşlarla da toplu bi alım düşünülebilir... :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Okan ve Volkan'da düşünürler bunu belki, uygun fiyat..... Beni sorarsan memnunum halimden... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Okan ve Volkan'da düşünürler bunu belki, uygun fiyat..... Beni sorarsan memnunum halimden... :)

bende memnunum Selman abi bi ara düşündüm(yaklaşık 2,5-3 milisaniye) sislere takarım die ama 6000 k benim 8000lerin yanında sırıtır :2funny:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abi ellerinde sadece 6000k mı var, bulsunlar işte 8000ini bu fiyata_

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Zaten İstanbul ve Marmara'da yaşayanlar için değiştirmemekte fayda var, sizin sisiniz meşhur... Biz ise hiç sis görmüyoruz şehirlerarası yapmadıkça..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

8000 farklı gösteriyor gerçekten, özellikle sislerde yerden ışıklandırma :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abi ellerinde sadece 6000k mı var, bulsunlar işte 8000ini bu fiyata_

üstelemedim valla 8000 diye fuar sonrası gelsek alırız en az 4-5 tane dedik aynı fiyata yaparsan ona bile yok lmaz falan dedi yaparsan toplu bi alım olur dedik kaldı öyle kart istedi yok kartımız site adına kart bastırmadık dedik :2funny: :2funny: adresi verdik gir üye ol ac bi baslık gereken yardımı yaparız dedik

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

altlı üstlü 8000ler baska oluyor gercekten fotograflarda bi yere kadar görüp yaşamak lazım :P_ 8)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bülent benim bildiğim 6000-8000 fiyatta farketmiyor, tercih meselesi, ama h7-h11 farkediyor olabilir belki...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bülent benim bildiğim 6000-8000 fiyatta farketmiyor, tercih meselesi, ama h7-h11 farkediyor olabilir belki...

evet abi fark yok normalde belki dediğin gibi h7 h11 farkı olur ama onunda devasa bi fark olacagını sanmıyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu fiyat iyi valla, servis 500 papel çekmişlerdi. bu resmen ölü soymak, bende gidecemde, fuar ne zaman bitiyo?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben sise değil uzunlara istiyorum... Fiyat iyiymiş ama...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Xenon fiyat  :)

[eklenti sistemin çökmesi sonucu silindi]

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu Çin malının bi de çakması mı oluyo? O ne oluyo? :D:eek::D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Özhan Abi Çin'de de parayı basan kaliteli mal alabiliyo, bu Çin'in kalitesiz mallarından olmasın dedim, 240 YTL çok iyi fiyat çünkü...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.