seferihisarlı mazdacı

İzmirde lpg taktırabileceğim sağlam bir yer varmı ????

:hi:Arkadaşlar arabam karbülatörlü 323 sedan.benzinde kullanıyorum arabayı fazla kullanmadığımdan dolayı lpg ye karşıydım ama benzin fiyatları uçtu gitti mazdaların lpg ye uyum göstermediğini motoru çabuk bitirdiğini falan söylüyorlar buda beni hep caydırıyor ama ekonomi olayıda beni düşündürüyor acaba sizler özellikle lpg kullanan arkadaşlar bu konuda bana ne önerirler bide izmirde  tavsiye edebileceğiniz bi lpg dönüşümü yapan mazdadan anlayan bir yer tavsiye edermisiniz ?lpg takan yer çok ama mazdayı bilen tanıyan bi lpg ci arıyorum.... şimdiden teşekkürler.... :tey::hi:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gaizemir 2A mühendislik BRC bölge bayiini tavsiye edebilirim, ben ve etrafımda pek çok arkadaşım orada taktırdık, işinin ehli kalifiye personelle çabucak hallediyorlar.

(Not:organik/inorganik hiçbir bağım yoktur, lpg taktırdıktan sonra bakım ilk bakım dahil  kendileriyle görüşmüşlüğüm bile olmadı  :tey: )

:hi:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gaizemir 2A mühendislik BRC bölge bayiini tavsiye edebilirim, ben ve etrafımda pek çok arkadaşım orada taktırdık, işinin ehli kalifiye personelle çabucak hallediyorlar.

(Not:organik/inorganik hiçbir bağım yoktur, lpg taktırdıktan sonra bakım ilk bakım dahil  kendileriyle görüşmüşlüğüm bile olmadı  :tey: )

:hi:

:hi:teşekkürler arkadaşım kesin kararımı verebilirsem dediğin yere bakacağım...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

3. Sanayide Kaptan Otogaz var. Mutlaka gidip bir konuşun derim. Kime sorarsanız işçiliklerinin methini duyacağınızın garantisini veriyorum size.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar mazda 3 ün lpg ile ilgili sorunlarını biliyorum. Ancak Bu en kasa mazda 3 lerde de aynı sıkıntı devam etmekte midir. Vallahi bu lpg uyumsuzluğu yüzünden mazda 3 alamıyorum. Akıl alır gibi değil. Neden fabrikasyon olarak subapları çelik yapmazlar anlamam. Tabi adamlarda benzin sorunu yok ondan:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar mazda 3 ün lpg ile ilgili sorunlarını biliyorum. Ancak Bu en kasa mazda 3 lerde de aynı sıkıntı devam etmekte midir. Vallahi bu lpg uyumsuzluğu yüzünden mazda 3 alamıyorum. Akıl alır gibi değil. Neden fabrikasyon olarak subapları çelik yapmazlar anlamam. Tabi adamlarda benzin sorunu yok ondan:)

belki mazda, bu euro 5 normlarına daha önce geçtiği için olabilir, mazdanın adı çıkmış durumda. yeni nesil araçların tamamında (ford, vw, hyundai vs.) bu lpg uyumsuzluğu mevcut. yani başka bir araç da alsanız, aynı sıkıntıyı yaşayacaksınız. benim aşağı yukarı 20000 km. oldu lpg taktıralı, çok şükür bir şikayetim yok. üstelik verdiğim ücreti çoktan telafi ettim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

başka araçlarda ford da mesela her yerde yaptırmanız mümkün ustası servisi parçası her yerde var. mazda günlerce bekletiyor servisi yok parça sıkıntılı bu da bir gerçek ama. Ha mazda süper araç ama dizeli alınmalı diye düşünüyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Karabağlarda bulunan 2a mühendislik BRC i tavsiye ederim bende, pişman olmayacaksınız.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ve arkadaşlar dünden itibaren benzin fiyatlarına direnmekten vazgeçtim ve bende lpg liler kervanına dahil oldum iki arkadaşın önerdiği karabağlardaki 2a mühendislikte brc  taktırdım .....ucuza yerli markalarda vardı ama aracımı satmayı düşünmediğim için kaliteli olsun deyip brc taktırdım bakalım iyimi yaptık kötümü yaptık kullandıkça göreceğiz.....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aracıma lpg taktırdıktan sonra lpg ci bir depo falan kullan sonra gel makinaya bağlayalım ayar yapalım dedi  şimdi yapsan olmazmı deyince olmaz şimdi pek ayar tutmaz beynin içindeki diyaframlar falan kullandıkça ısınıp yapışacaklar hepsi yerlerine oturacak ondan sonra sağlıklı ayar olur dedi neyse eliyle bi ayar yaptı şu an itibariyle lpg de 130 kilometre yaptım bu gün 80 kilometrelik bi yol yaptım şunu gözlemledim aracımın rampalardaki çekişi benzinli haline göre baya bi düşük kaldı sanki gaz ayarı kapalı gibi biraz açsam acaba düzelirmi ama ustanın yaptığı ayarıda bozmak istemiyorum bilen arkadaşların tavsiyesi nedir bir depo bittikten sonra servis ayar yapınca düzelirmi....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

servisi bekleyin bence. gittiğinizde de şikayetinizi söylersiniz, ona göre bir ayar yaparlar...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İşin mantığını biliyorsanız ve eliniz bu işlere yatkınsa kendin karbüratörlü sistemin ayarını yapabilirsin...

Bütün mesele; hava-gaz oranını tutturmak ve kafana yatan bir noktada bu ikisini birleştirmek. Yani; aracının çekişinden memnun değilsen gaz ayarını açıp buna göre hava girişi sağlamak ama bunu yaparsan yakıt artacaktır... Tam tersini yaparsan eğer bu sefer araç yolda yığılacaktır...

Hava fazla gelirse motor zaten randımanlı çalışmaz ve tekleme/stop etme gibi problemler yaşarsın...

Bir de şu var çok önemli olan, gaz ayarını yaptırdıktan sonra veya istediğin seviyeye geldiği zaman mutlaka ve mutlaka motora avans ayarı yaptırman gerekli...

İlk etapta sen montajı yaptırdığın yere ayarları yaptır, daha sonra kendin deneme yanılma yoluyla hava/gaz karışımı ayarı yapmayı mecburen öğrenirsin...

:tey:

Servise gittiğinde avans konusunu hatırlatmayı unutma.

Hayırlı olsun, kazasız günler...

:nazar:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgisayarlı lpg ayarı yapıldı şu an aracımın çekişi düzeldi benzine göre çok az bi düşüklük var ama okadar olması herhalde normaldir  problem kalmadı yakıtıda çekişide güzel bi şikayetim kalmadı ....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgisayarlı lpg ayarı yapıldı şu an aracımın çekişi düzeldi benzine göre çok az bi düşüklük var ama okadar olması herhalde normaldir  problem kalmadı yakıtıda çekişide güzel bi şikayetim kalmadı ....

Karbüratörlü sistemlerde benzine göre çekişin düşük kalması gayet normal, bu çekişi gaz ayarını açarak dengeleyebilirsiniz ancak lpg'de kullanmanın çok fazla avantajı kalmaz...

Kazasız günler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Karbüratörlü sistemlerde benzine göre çekişin düşük kalması gayet normal, bu çekişi gaz ayarını açarak dengeleyebilirsiniz ancak lpg'de kullanmanın çok fazla avantajı kalmaz...

Kazasız günler.

Eyvallah sağol arkadaşım  artık ayarını bozmam  gazını açarsam yakıt yükselecek sonuçta yarışlara katılmayacağım yani no problem...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.