hi_man

Mazda Müşteri Memnuniyeti

Satış Sonrası Direktör Tamer ATSAN  beyin gelişiyle birlikte mazdada önemli değişiklikler olduğunun farkına varmaya başladık.

Değişikliğin yerinde olduğunu düşünüyorum demiştim ve Mazda Motor Logistics Europe N.V. Merkezi Belçika Türkiye İstanbul Şubesin'de yapılan değişiklikler etkisini göstermeye başladı.

Daha önce yaşamış olduğun problemleri forumdaki bir çok arkadaşımız biliyordur. Mazda Beka (florya) servisinde yapılan hatalı işlemler sonucu büyük mağduriyetler yaşamıştım. Garanti müdürü Somer YAZGAN tarafından arandım ve 16 nisan pazartesi günü Mazda Genel Merkezine davet edildim. Hem Somer bey hemde Tamer bey beni tam 3 saat dinlediler. Müşteri memnuniyetinin ne kadar önemli bir şey olduğunu bana gerçekten hissettirdiler. Yaşamış olduğum mağduriyetin farkında olduklarını Mazda müşterilerinin kendileri için nekadar önemli olduklarını bundan dolayı mağduriyetimi gidermek için ellerinden gelen her türlü imkanı kullacaklarını dile getirdiler. Mazda müşterisi olmanın güvenini şimdi gerçekten hissediyorum. Beni dinleyip yaşamış olduğum problemleri çözüme kavuşturacakları için kendilerine teşekkür ediyorum.

İnşallah 2013'te skyactiv bir mazda 3'e kavuşuyorum.

MAZDA ZOOM-ZOOM.....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Umarım bu ilgi ve hassasiyet süreklilik gösterir ve servislere yansır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Umarım bu ilgi ve hassasiyet süreklilik gösterir ve servislere yansır.

Tüm servisler artık periyodik olarak denetimden geçirilecek, öyle eskisi gibi kara düzen devri bitmiştir. Her türlü şikayetlerinizi mazda merkeze bildirin lütfen Geri dönüş alacağınızdan emin olabilirsiniz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İşte hep birlikte örneği gördük; "ilgi" bir insanı nasıl mutlu ve huzurlu yapabiliyor... Müşteri-Satıcı iletişimi kurulduğunda, satış sonrası destek, "müşterinin de kendilerine desteğini" sağladıklarında ve arkalarına aldıklarında daha da başarılı hale geleceklerdir... Müşterilerinizi unutmayınız, bilinçli müşteri servis hizmetlerinin de kendisine çeki düzen vermesinde sizlere yardımcı olur...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Müşteriye Yakın Olmak şarttır, fark yaratır.

Bizim patronun Q7 sine geçen Kartal çarptı  :) kapısı değişecek vs.  Götürdüm Doğuş Oto Maslak servisine, içerisi araba fuarı gibi manken dolu, hemen bir janti tayin ettiler bizim ile ilgilenecek, arkadaşın direkt telefonu, emaili vs si herşeyi elimin altında, aklımıza geldikçe iş gönderiyoruz  3 gündür, hay hay peki diyorlar :nazar: böyle oluyor memnuniyet...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İşte hep birlikte örneği gördük; "ilgi" bir insanı nasıl mutlu ve huzurlu yapabiliyor... Müşteri-Satıcı iletişimi kurulduğunda, satış sonrası destek, "müşterinin de kendilerine desteğini" sağladıklarında ve arkalarına aldıklarında daha da başarılı hale geleceklerdir... Müşterilerinizi unutmayınız, bilinçli müşteri servis hizmetlerinin de kendisine çeki düzen vermesinde sizlere yardımcı olur...

%100 tüm yorumlarına katılıyorum ve ekliyorum Mazda artık güvenli ellerde. Duyar gibi oluyorum çoook iddalısın diyenler var belki ama eski ilgisizlik artık bitmiştir 2013'te Mazda3 skyactiv alıyorum daha ne olsun neden biliyormusunuz? Daha önce herkesin bildiği serviste yaşamış olduğum problemlerden dolayı ve aracıma verilen büyük hasardan dolayı.

Gerisini hayal gücünüze bırakıyorum.

MAZDA ZOOM-ZOOM

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sizin adınıza sevindim, ancak sadece "sizin adınıza".. İnşallah devamı gelir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sizin adınıza sevindim, ancak sadece "sizin adınıza".. İnşallah devamı gelir.

Devamı gelecek merak etmeyin...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sizin adınıza sevindim, ancak sadece "sizin adınıza".. İnşallah devamı gelir.

ben de katılıyorum arkadasa

sizin adına sevindim ben de....

benim serviste ugradıgım zarara ve gordugum aşırı uygunsuzluklara 30 gun de ancak bir gecmis olsun telefonu geldi.

onun uzerinden de arkadaslar ilgilenecek deyip 20 gun gecti....

siz herhalde aradan sectikleri sanslı kisilerdensiniz diyecegim ama zaten kac kisiyiz ki koca turkiyede...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

merhaba arkadaşlar. bende mazda sahibi adaylarındanım. siteyi elimden geldiği kararıyla okumaya çalışıyorum. servisler hakkında birçok olumsuz yorum var. ben gaziantepte yaşıyorum ve ''SÖZDE'' mazda yetkili servisi var. maalesef honda yetkili servisinin içine mazda amblemini koymaktan başka bişey yapmamışlar. haaa haklarınıda yemeyelim. birde mekanikçi mazda teknisyeni var. koskoca mazda bunu nasıl kabul eder aklım almıyor. yakın zamanda 0 km araç almayı düşünüyorum mazda dizel3 ama bu servis olayıda canımı çok sıkıyor. neyse fazla uzatmayayım.

mağduriyeti giderilen arkadaş adına bende çok sevindim. inşallah kimsenin başına böylesi tatsız olaylar gelmez.

selamlar...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.