roadless_2

Familia Ecu

Bu konuda 25 ileti var

Merhaba arkdaşlar  sormak istedigim birşey var aracım 98 model 1.8 familia acaba bunların ecu güncellemesi var mı veya yazılım atılabiliyor mu performans artışı için bilgisi olan var mı acaba tşk ederim şimdiden.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Resetleme dışında yapılacak olan işlemler cihaza bağlanarak olur düşüncesindeyim ,bosch car servis cihazlarını tavsiye ederim ,gerekli bilgileri oradan edinebilirsiniz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Konu hortlatmak gibi olmasinda

%10luk bi performans artisin olur bana oyle demislerdi ama komple egzos sona kumandali varex yazilim  hava filtresi sanirim 20 hp + artisi olur diye dusunuyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Egzoz, filtre ve yazılımla 20 + hp imkansız. Yazılım turbo dizellerde bile zor yakalar o değerleri ki bu ECU da neredeyse oynayabileceğin hiçbirşey yok.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dedigine katilmiyorum  dizellerde o kadar artisi yazilanlardan gordum.seat leon'a binmistim yazilim vardi harika idi sahsen yazilimsiz olanina binmedim ama

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dizellerde yakalayanlar binerken zevkten 4 köşe edenler çokta uzun olmayan km ler sonunda motor öldür beni yaşamayı istemiyorum diye türkü söylüyor.. Dizel mapping uygulaması sonucunda orj halindeki kadar uzun ömürlü olmasını isterseniz 20hp bile çok sosyete bir güç.malum zaten kırılgan motorlar

Konuya dönecek olursak beslemesiz yani atmo bir araçta chip uygulaması genelde imkansıza yakındır.olan modellerdede öyle aman aman birşey beklemeyin.ancak biraz yatırım yapar oynarsınız sonrasında yazılımı motorunuzun yeni haline göre yaparsınız,stock motora direk map yapılmaz hayli sakıncalıdır

Sent from my iPhone using Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dizellerde yakalayanlar binerken zevkten 4 köşe edenler çokta uzun olmayan km ler sonunda motor öldür beni yaşamayı istemiyorum diye türkü söylüyor.. Dizel mapping uygulaması sonucunda orj halindeki kadar uzun ömürlü olmasını isterseniz 20hp bile çok sosyete bir güç.malum zaten kırılgan motorlar

Konuya dönecek olursak beslemesiz yani atmo bir araçta chip uygulaması genelde imkansıza yakındır.olan modellerdede öyle aman aman birşey beklemeyin.ancak biraz yatırım yapar oynarsınız sonrasında yazılımı motorunuzun yeni haline göre yaparsınız,stock motora direk map yapılmaz hayli sakıncalıdır

Sent from my iPhone using Tapatalk

Yani Turbo artı egzost artı intercooler falan filan yaptır havaya para verme mi diyorsun arkadaşa :) o zaman artı bir diyorum bende :) off şu anda hayal ettim de bir anda 5 kollu 16 jant spor yay arkaya güzel bir spoyler turbo çuf çuf çuuuff egzost intercooler falan baya kalite olurdu.. ama ne kadar paran giderdi onu bilemem :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yüksek güç isteyen adam mazdaya binmez zaten. gider evo yada sti alır keyfine bakar en kötü ihtimal leon cupra alır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yüksek güç isteyen adam mazdaya binmez zaten. gider evo yada sti alır keyfine bakar en kötü ihtimal leon cupra alır.

Neden Mazda'dan mahrum kalsın.. Herşeyin çözümü var..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hocam sonuç olarak mazda  ferrari yada bentley gibi özel bir araç değil abartmamak lazım biniyoruz diye. Param olsa ve güç istesem gidip mps yada rx gibi araçlar yerine daha çok bilenen ve güven veren mitsubishi yada subaru alırım. En azından parça ve usta bulma sıkıntısı ve satarken zorluk olmaz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hocam sonuç olarak mazda  ferrari yada bentley gibi özel bir araç değil abartmamak lazım biniyoruz diye. Param olsa ve güç istesem gidip mps yada rx gibi araçlar yerine daha çok bilenen ve güven veren mitsubishi yada subaru alırım. En azından parça ve usta bulma sıkıntısı ve satarken zorluk olmaz

mps ve rx ile subaru'dan alacağın fayda performans aynı değil ama... ;)

Geçenlerde rx-8 görmüştüm, sırf meraktan baktım, 2005 model araba 26 kez satılmış... Satılmaz seçeneği hikaye... ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

fayda/performanstan kastın dikkat çekme olayı mı yoksa az paraya alınıyor mu demek istedin tam anlamadım ama subarunun gücüne yol tutuşuna motor sesine ve modifiyeye yatkınlığına mazda yaklaşamaz. Ha yakıt meselesi dersen güç isteyen adamda ona katlanacak derim.

satışa gelince adamlar 3 ayda bir alıp satmışlar herhalde arabayı. fiyatı muhtemelen uygun olduğu için tarz yaratmak isteyenler alıp hevesi geçince satmışlar diye düşündüm.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Neticede satılmış, senin kriterin satılmaksa satılmış işte... Subaru'nun hangi modelini mps ve rx ile kıyaslarsan kıyasla, her daim mazda karşına çıkar...

Hem fiyat olarak, hem güç olarak... 1,5 impreza'dan 200 küsur beygir almaya kalktığında maliyet ne olur bilemem ama mps den az değildir tahminim...

Rx zaten kategorize edilemeyecek teknoloji ve mühendislikte... ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abi sen olayı tamamen yanlış anlamışsın. 1.5 impreza nerden çıktı yukarda sti ve evo dan bahsetmiştim. 2500 cc 300 hp awd fabrika çıkışı. modifiyede ise 800 hp olanları gördüm daha yukarısı var mı bilmiyorum. ikinci elleride 70 bin civarına bulunuyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben sti ve evo olarak düşünmemiştim, bu açıdan kıyaslandığında fiyatları bilemem ama performans ve piyasa olarak ön plana çıkarlar... Haklısın. ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yüksek güç isteyen adam mazdaya binmez zaten. gider evo yada sti alır keyfine bakar en kötü ihtimal leon cupra alır.

Evo sti gibi araçlara binecek adam zaten 99 familia alıp nası 120hp yaparım bunu diye düşünmez.arkadaşımızın imkanları belli hesap ortada kendisine sti tavsiyesi vermek yersiz,okadar durumu olsa zaten onları alır.

Diğer bir konu mazda varken seat tercih etmek sadece fanatiklerin yapacağı iştir mekanik kaliteleri tartışılamaz.çupra alacağına mps alır x2 keyfine keyif katar.seat gibi sorunlu bir markayla uğraşmaz.tabi marka olayı tercih meselesidir tartışılmaz.

Ha dersenizki atmo çalışıcam ctr alır keyfine bakarsın hondanın bu konudaki sonduz dünyasına dalarsın.

Yani arkadaş imkanlar dahilinde makul birleyler yapmak istemiş,100.000tl lik tavsiyeler yerine çözüm odaklı yaklaşmak herkes için daha makul.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu ekmek bulamazlarsa pasta yesinler tarzı bir tavsiye olmuş.. :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yani Turbo artı egzost artı intercooler falan filan yaptır havaya para verme mi diyorsun arkadaşa :) o zaman artı bir diyorum bende :) off şu anda hayal ettim de bir anda 5 kollu 16 jant spor yay arkaya güzel bir spoyler turbo çuf çuf çuuuff egzost intercooler falan baya kalite olurdu.. ama ne kadar paran giderdi onu bilemem :D

Herkes isterki arabası öle 300hp olsun cafur cufur gezsin ama nerdee :) tabi çok büyük bütçelere gereksizin ufak tefek şeyler yapılabilir makul paralara.ama chip uygulaması bizimki gibi araçlarda ilk dehil her yapılan işlemden sonra yapılan işlemlere göre uygun bir map ile son tercih olmalı.sonuçta aracınızın fabrikasyon parametlerinde değişiklik yapılınca stock yazılım ile kullanmak atı eşşeğe çevirmektir :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu ekmek bulamazlarsa pasta yesinler tarzı bir tavsiye olmuş.. :D

Hocam orda bir tavsiyede bulunmadım. Harcanan para boşa olur değmez 7-8 hp için 323 626 gibi araçlara demek istedim. turbo dizel araçlarda fazladan % 20 gibi güç artışı oluyor ama hem yakıt ekonomisi için dizel alıp hemde çipleyince abes bir durum oluşuyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hocam orda bir tavsiyede bulunmadım. Harcanan para boşa olur değmez 7-8 hp için 323 626 gibi araçlara demek istedim. turbo dizel araçlarda fazladan % 20 gibi güç artışı oluyor ama hem yakıt ekonomisi için dizel alıp hemde çipleyince abes bir durum oluşuyor.

O dizel çipleyen tipleri zaten bir anlasam... Ekonomik olsun diye dizel alır, yarış arabası olsun ister zırt pırt tubo intercooler beyin değiştirir sanki Daytona 24'e katılacak.. Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.