Guest serseri83

Hararet 2 dk İçinde 90 Derece Oluyor.

selam 92 model 323 mazda aldım.aldım conta yanıkmıs neyse saglık olsun dedık yaptırdık.yalnız kafama takılan bıkac sey var.daha önce mazda hıc kullanmadımaracımı sabah calıstırdıgımda 2dk sonra hareret 90 derece oluyor 2 saat gıtsemde ınmıyorda kalkmıyorda antalyada yasıyorum gecen gun hava 35 derecedeydı ben manavgata gıttım  hıc kıpırdamıyor bıle sureklı sabıt normalmı bırde 200 kmde bı suyuna bakıyorum 1 subardagı kadar takvıye edıyorum su tahlıye tankı suyu sabıt duruyor. ayrıca gazda gıderken aracın hızı 110 veya 120 bulunca devır 3000 3500 arası ıcerıye cok yogun gaz kokusu verıyor tupun beynı atıker  marka.bırde frenlerım bazın cok guzel tutuyor bazende pedal tas gıbı oluyor ön dıskler cok ısınıyor.arabada celık jant olmasına ragmen.son bır sorum var rölantı benzıne alınca 1500  devıre kadar cıkıyor ve ınmıyor bunu gazdada yapıyor. herkese şimdiden tesekkürler.

Edit : Başlık imla..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Lpg sisteminin plastik aksamı çok olduğundan dolayı ve bu aksamda sıcak su ve gaz dolaştığı için zaman zaman deformeler oluşmakta...

Komple sistemini kontrol et/ettir. Bir yerlerden gaz kaçağı var, bu şekilde kullanmak çok tehlikelidir...

Allah korusun.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sıcaklık 90 derece derken hararet göztergesinin ortasını kastediyosanız normaldir sıcaklığın fazla olduğunu düşünürsek cabuk ortay ulaşması normal önemli olan orayı geçmemesi, içeri gaz kokusu dolması ilginç bir durum vede tehlikeli hemen bir lpg ciye gidin vede kaçak olup olamdığına bakın, frenlere gelince bir ustaya baktırın fren merkezinden veya hidrolikten kaynaklanabilir, rölenti konnusuna gelince bizim arabalarımız biliyosun karbüratörlü benzinden gaza veya gazdan benzine geçerken bu tip farklar olabilir ama bu kadar olmaması gerekirdi rölanti ayarlarınızı benzinde iken mekanik aksamdan yani karbüratörden iyice bir ayarlayın sonra lpg ye geçip orada karbüratöre dokunmadan lpg üzerinden yapın tabii ayarda değişem olmuşsa eğer olmamışsa ölece kalsın bak kardeş karbüratörlü aracın varsa biraz sabırlı olcaksın motor ısınmadan hemen hareket etmeyeceksin hararet göstergesinde kullanım kitapçığındaki kullanım aralığı en üstle en alt çizgilerin hemen üstülerindeki cizgiler olarak gözüküyor bu aralıkta olması gerek ne sıcak ne soğuk, rölanti düzensizliği motorun soğukluğundanda olur ısınınca ayara gelir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

katılıyorum ama gaz kaçağı olsa normalde lpg sistemlerinde hemen gazı kesmesi gerekir sizinkinde bir problem olabilir veya karbüratör girişinden , mikserin oradan kaçırabilir yani beyinden önce kaçak olsa otomatikman sistem kendisi gazı kesiyor lpg beyninden sonra bu kaçak durumu oluyor sanırım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bugun sabah dıkkat ettım aracı calıstırdım yaklasık 5 yada 6 dk sonra ortaya geldı ve öle kaldı sanırım normal.radyötör suyuda kapakda biraz kacırma var onu değistırıcem. contayı yaptırdıktan sonra eklemeye basladım, radyötörden suyu tamamlıyorum.karbirötör ayarı yapılacak aldıgım şahıs ılgılenmemıs arabayla.rölentenin yükselmesi gaz gelebegınden elımle ıttıgımde normala dönüyor . contayı yaptırdıktın sonra 65 tllik lpg ile 260 km yol yaptım antlaya şehir içi ve manavgat arasında 2ci depoda 230 km düştü sanırım güzel bir ayardan sonra daha az yakacak.yaptırınca sonucları yazarım arabamı sevıyorum ısınmaya basladım ama bıde ustasını bulsak cok iyi olcak.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Antalya'da bi üyemiz daha vardı iyi bir usta arayan... Bu konuda sıkı bir araştırma ile Antalya'ya faydası dokunacak iyi bir Mazda ustası bulursanız buradan paylaşın ki, hem ustanın işi görülmüş olsun hem de üyelerimizin...

;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben öbür usta arayan arkadaşada aynı adresi yazdım , benim arabamın bakımını yapan mepaz mazda servisi, kesinlikle öneriyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

contayı antalyada eski sanayide konyalı hüseyın usta var onda yaptırdım.fıyattada uygun.işçiligide güzel ben menmun kaldım diger araclarımızıda ona yaptırıyoruz.abımın ustasıymış bende o sayede tanışdım.karbürötör ayarı içinde ibrahim usta varmış ona gideceğim.oda eski sanayide.kaporta içinde cahit usta var  fen oto dukkanın ısmı gecende protona servis munubüsü taktırmıs sol ön sınyal camurluk zarar görmüş saolsun orjinal çamurlugunu eski haline döndürmüş işçiligi süper .gaz içinde galip usta var zaten formda kendiside var şahsen gidip tanıştım yakın zamanda zıyaretıne gidecegim.benım bıldıklerim bunlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben öbür usta arayan arkadaşada aynı adresi yazdım , benim arabamın bakımını yapan mepaz mazda servisi, kesinlikle öneriyorum.

Evet tavsiyeni görmüştüm... de; zırt pırt da servise gitmek adamı "duygusal" olarak yorar...

:fiuw:

Ufak tefek işler için, hiç bir şey olmasa bile uğrayıp çay içebilecekleri bir usta her zaman candır... Hele hele bu usta Mazda'dan anlıyorsa tadından yenilmezdir...

:tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

contayı antalyada eski sanayide konyalı hüseyın usta var onda yaptırdım.fıyattada uygun.işçiligide güzel ben menmun kaldım diger araclarımızıda ona yaptırıyoruz.abımın ustasıymış bende o sayede tanışdım.karbürötör ayarı içinde ibrahim usta varmış ona gideceğim.oda eski sanayide.kaporta içinde cahit usta var  fen oto dukkanın ısmı gecende protona servis munubüsü taktırmıs sol ön sınyal camurluk zarar görmüş saolsun orjinal çamurlugunu eski haline döndürmüş işçiligi süper .gaz içinde galip usta var zaten formda kendiside var şahsen gidip tanıştım yakın zamanda zıyaretıne gidecegim.benım bıldıklerim bunlar.

Bütün bu saydığın ustalar işini layıkıyla yapıyor ve sorunsuz aracınızı kullanıyorsanız daha ne olsun...

Kazasız belasız günler...

:egy:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yalnız şunu söylemek istiyorum aracınızı sanayiye götürdüğünüzde başında beklemenızı tavsıye ederim.her usta aynı deildir ama ayakta fazla fazla hesap yazıyorlar haberınız olmuyor.ayrıca servislere götürmek biraz cep yakıyor çok mecbur kalmadıgım surece gitmem servise enson baskı balata ön amasörler için 1000 tl fıyat cıkardılar proton servisinde piyasada 500 tlye hallettim aynı urun aynı işçilik kimseyi kötülemiyorum ama araştırıp öle yaptırmak lazım sonuçta parayı zor kazanıyoruz malımızda canımızın yongası bence!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.