fatih78

Vites Değiştirdiğimde Bir Sorun Var (91 626)

Arkadaşlar 91 model mazda 626'ım var hatchback araba 2. viteste 35 36 km'e hıza geldiğinde ileri geri yapmaya başlıyor bunun nedenini bilen varsa acil yardımcı olursa sevinirim...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hem vites kolu hem araç ikiside aynı anda, gazı yükselttiğimde kesiliyo

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

baskı balatayı yeni değiştirdim tahimini 8 ay falan oldu acaba düzgün takılmadımı ondan korkuyorum  yada baskı balatyımı yedik ondanda süpheliyim ama cok zor daha yeni cünkü vallahi kavrayamadım durumu.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bahsettiğiniz daha çok ateşleme sistemi arızası gibi görünüyor. Subap ayarı bozukluğu da buna sebep olabilir görmedn bir şey söylemek zor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

baskı balata olsa bunu bütün viteslerde yapar. ama 1 2 3 te daha çok hissedersiniz. şunu deneyin:

aracınızı düz yolda 1. viteste mesela 4 bin devire kadar çıkın vitesten almadan devirin düşmesini bekleyin 3 bin e indiğinde aniden gazı kökleyin. yine aynı şekilde gaza bas bırak yapın. eğer sallama yapıyorsa baskınız arızalanmış demektir. parçacılar, valeo marka setlerin 2000 motor üzeri arabalara takılmamasını söylüyorlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

eyvallah kardeş saolasın deniyecem ama sanırım bujide bi sorun var bujiyi değiştirdikten sonrada aynı naneyi yerse o zaman anlaşılır fikrin icin saol

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İleri geri olayını şimdi anladım...

Bence; bunun sebebi aracının tekleme yapması, yüksek viteslerde bunu hissetirmiyor olabilir...

Ateşleme sistemini bi kontrol ettir derim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

evet ateşleme sisteminde kaynaklı bi durummuş buji ve buji kabloları değiştiğinde araba kendine geldi saolun arkadaşlar...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.