Jump to content

Mazda 3 Hüsran


alptunaerr
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

meraba arkadaslar bygyn arkadasımla arka arkaya arabalarla evin yolu tutmusken bi arabaları deniyelim dedik benim arabam 2010 mazda3 at hb arkadasınkı 1999 model clio 1.6 tek kapı rs falan degil ve arabada 3 kişiler bende tek yaklaşık 2 mizde 60km/h oranında kalktık ve sonuc en az 2 boy yedim kalkısta hafif gecer gibi oldum ama sorası yok bir daha denedik gene aynı gercekten hüsrana ugradım yani böle bir arabadan bu kadar düşük bir perfonmans beklemiyordum clio 110bg+3 kişi mazda 3 105 bg sadece ben şöförlük diyiceksiniz belki ama otomatiktedede denedim manuele alıpta denedim aynı bu konudaki görüşleriniz nelerdir ? 0km/h dan kalkmayı bile hayal edemedim yani bu olaydan sora

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1. Ağırlık ve hp farkı

2. Otomatik viteste vites aralığınının büyük olması

Çok fazla üzerinde durulacak konu değil. Sonuçta bu araçlar drag değil keyif aracı.. Başka araçlarla kalkmaya başlayınca işin sonu gelmez.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Senin açından bakarsak olaya; hüsran değil tamamen rezillik... !!

de;

Neden aracınız Mazda??

Neden Clio değil...

Bu işlerle uğraşacaksanız size hüsran yaşatmayacak araçlara binin derim... Ama; o zaman da; tenekenin içinde yolculuk yapmanın dayanılmaz hafifliğine çemkireceksiniz...

:)

Nihayetinde; tek derdiniz bu olsun, mazda da size hep hüsran yaşatsın...

:fiuw:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hayir anlatmak istedigim benim bu araci almam zaten konfor ve guvenlik sebebi ama mazda konfora ve guvenlige bu kadar ozen gosterip segmentindeki en iyi arabalardan biriyken bu motor sanki biraz hafif kaliyor manuelini bilmiyorum ama otomatikte vites araliklari uzun gbi geldi sort shift gbi biraZ daha kisa 5 ileri olabilirdi diye dusunuyorum benim dusuncem tabi bu herkesin dusuncesine saygi duyarim hiz meraklisi degilim olsaydim mps dusunurdumki tek hayalim :) ama biraz daha guclu bir motora sahip olsam kotumu olurdu arkadaslar :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sizin aracınızdaki güvenlik donanımları ve şaside kaza emniyeti için yapılan geliştirmelerin ağırlığı, geçildiğiniz araç ağırlığının yarısı kadar! Ayrıca sizin aracınız Euro5, bahsettiğiniz araç ise Euro2 ya da Euro3. Bu ne demek? Sizin aracınızın motoru çok daha sert çevre normlarını karşılamak zorunda. Yoksa bu çağda Mazda gibi bir firma daha düşük teknolojiye sahip olmadığından değil. 99 yılında Euro 5'e uygun 1.6 benzinli bir araç yap deselerdi renault'a (teoride) herhalde 70-80 bg ancak elde edilirdi. Ya da bugün Mazda'ya 1.6 litre Euro2/3 araç üret deseler, rahat rahat 150 bg görülebilirdi...

Sizin aracınızı yeni Megane 1.6 benzinli (110 bg) otomatik ile karşılaştırmanız lazım. Büyük ihtimalle sizin aracınız daha seri olacaktır. Buradan hareketle Renault markasının 99 model aracı, aynı markanın 2012 model daha üst sınıf aracını da geçmiş olacaktır.

Yani demek istediğim, karşılaştırmalar böyle yapılmaz. Karşılaştırma yapmak için birçok kriter var ve eğer bu kriterlerde 2 araç aynı sınıfta ise yapmak lazım.

Hayir anlatmak istedigim benim bu araci almam zaten konfor ve guvenlik sebebi ama mazda konfora ve guvenlige bu kadar ozen gosterip segmentindeki en iyi arabalardan biriyken bu motor sanki biraz hafif kaliyor manuelini bilmiyorum ama otomatikte vites araliklari uzun gbi geldi sort shift gbi biraZ daha kisa 5 ileri olabilirdi diye dusunuyorum benim dusuncem tabi bu herkesin dusuncesine saygi duyarim hiz meraklisi degilim olsaydim mps dusunurdumki tek hayalim :) ama biraz daha guclu bir motora sahip olsam kotumu olurdu arkadaslar :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ayrıca niye 0 değil de 60'da başlıyorsunuz :D

ben sana daha güzelini söyleyeyim :) babamın 626 92 model ve 300bin de motor yapıldı. yani şimdi 350bin civarı yol yapmış durumda. yine de 9 sn de 0-100 görüyorum :) ha 100 den 0'a durum ne dersen o tartışılır :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ayrıca niye 0 değil de 60'da başlıyorsunuz :D

ben sana daha güzelini söyleyeyim :) babamın 626 92 model ve 300bin de motor yapıldı. yani şimdi 350bin civarı yol yapmış durumda. yine de 9 sn de 0-100 görüyorum :) ha 100 den 0'a durum ne dersen o tartışılır :D

Aman Foti, kaldırımdan uçma bununla da :)

Ben de ekleme yapacaktım ama tüm her şey yazılmış.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yok yok hiz konfor luks guvenlik = mps :) birazda fiyatlari albenili olsa tadindan yenmez ya söyle bi 60 bin falan olsa hic dusunmem ama fiyati cidden yuksek :/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

aaa honucan gelmiş :D canım bitanem uçuyorsun yetmiyor mu ? karada yavaş git bari :P

Geldim gari :) valla havada ucmak iyi guzel hos da, dumya gozuyle soyle bi rx8'in tadina bakmadan olursem goz acik gidecem. Kendimiz alamasakda Su road show bidaha olsada bi tur binsek ya :)))

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

105 Bg nun Mazda 3 gibi bir araca yetersiz oldugunu, neredeyse tek eksiginin de motor gucu oldugunu biliyoruz. Ancak, capon bunu da dusundu.. MPS gibi bir canavari yaratti ))) MPS segmentindeki diger araclara nasil karsilik veriyor zerre fikrim yok o ayri :) biraz youtube karistirayim en iyisi )))

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir kılio sahibi olarak ne kadar sevinsemde. Bunun bir ölçüt olduğunu sanmıyorum. Spor amaçlı bir araba olmadığı için fazla bir beklenti içinde olmamalıydınız. Ha keza ekonomi içinde geçerli. Size sadece konforu yaşamak kalır. Birde güvenliği.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir de ek olarak şunu söyliyeyim. Mazda3 sadece Türkiye'de 1.6 - 105 seçeneği ile sınırlı sunuluyor. Yurtdışında şu anda bu kasa ile ;

2.0 Benzinli

2.2 Dizel

seçenekleri ile de sunuluyor ki bunlar performans arayanlar için oldukça yeterli. Tabii bunlar Türkiye'ye getirtilmiyor. Kim bu segmentteki bir araca 100-130.000 TL vermek ister bu vergi sisteminde ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...