Jump to content

70.000 TL lik Golf 7 ye Bindim


Badilcan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

ben de düz vites dizelini sürdüm. Hayran kaldım. Yaklaşık 100 km kadar yol yaptım. Fiyatı yüksek. Yoksa teredüt etmeden alınır. Bu arada sürmeden önce, hep derdim ki: ya bu adamlar bunun neyine para veriyor. Sonra anladım haklılarmış. Clio da olan şey biz de yok. Bence sorgulanması gereken bu. Fotifoti vitese yaptığınız yoruma şaşırdım. Bana hem bitesi hem de direksiyonu kendi aracıma göre bayağı yumşak geldi. Opelle karıştırmayasınız

11 yaşlarımda 66 kullanıyordum, hala babam biniyor :) sonra ne bileyim, civisten tut, rover 820ti dan, 97'nin efsana accordundan,broaway'den, saab 9-3,  f360 ferrari, hatta lambo gallardo da var bu yelpazede. ama vosvos kadar mal bir araba görmedim ömrümde :D passat, jetta, golf hepsini de kullandım. Direksiyon, şanzıman sistemi,sürüş keyfi benim için ölü. Hele o kapıların tam açılmayınca kafamı kırmak için üzerime doğru gelişleri beni benden alıyor :D tam bir takoz marka. eskinin opeli neyse bugün de vosvos o gözümde. karıştırmıyorum yani :)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

golf 5 i olan (dsg şanzıman-tsi motorlu) üst komşuma aldığım mazda 3 ü çok beğenip test sürüşü yapmak istedi , uzun zamandır manuel vites kullanmayan komşumu bol virajlı bizim buranın meşhur cankurtaran yokuşuna teste çıkardım ; ilk başta benim arabam daha seri bu biraz gitmiyo vs gibi konuştu bende devam et dedim biraz daha gitti dedim bu japon aracı biraz devirli kullan farkı görürsün dedim , dediğim gibi yaptı hakkaten seriymiş dedi ( tabi 7 ileri dsg kullanan birinin kaç devirde vites değiştireceğini siz düşünün) daha sonrada virajlarda kasma hiç frene basma gir şu virajlara dedim adam resmen mest oldu yol tutuşuna :) eve döndüğümüzde ise lafı : hanım mazda alacağım, oldu :D ve bu abimiz alman otomobili hastası biridir :)

cankurtarandaki virajlara 100 km hıza sabitleyerek çıkabiliyorum :) lastikler conti cpc 5 :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mazdaları mazda bayileri satmaz, mazdacılar sattırıyor. bende 2 arkadaşa aldırttım. sırada bekleyenler var :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Dün Altunizade araba pazarına bakıyım dedim, koca pazarda 2 tane mazda 3 vardı 1 beyaz impressive hb,  birde gri sedan touring , impressive  sahibi içinde uyuyordu  saat 14:00 , uyandırmayım dönüşte konuşurum dedim saat 14:40 da araç yerinde yoktu, tanışamadım satıcıyla :( satıldıysa hayırlı olsun yeni sahibine ,  bu arada ben araca bakarken 2 adam geldi bu ne arabası dedi biri, diğeri iyice baktı baktı "Mazda " dedi, hımmm falan..." çok güzel araba dedim " dönüp ters ters baktılar bana hemen gittiler... :)

Diğer sedan Mazda biraz hor kullanılmıştı, satıcı bana aracın ekstralarını anlatırken, cruze control taktırmış,  araçda amerikan tasarımı haydar olduğunu gördüm, haydaar da var aracında dedim , istanbulda şart dedi :)

O kadar araç arasında en sportif en şık en full impressive otomatik multimedyalı mazda3 dü...

Mazdaların kıymeti, diğer araçların yanında dururken daha iyi anlaşılıyor :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Dün Altunizade araba pazarına bakıyım dedim, koca pazarda 2 tane mazda 3 vardı 1 beyaz impressive hb,  birde gri sedan touring , impressive  sahibi içinde uyuyordu  saat 14:00 , uyandırmayım dönüşte konuşurum dedim saat 14:40 da araç yerinde yoktu, tanışamadım satıcıyla :( satıldıysa hayırlı olsun yeni sahibine ,  bu arada ben araca bakarken 2 adam geldi bu ne arabası dedi biri, diğeri iyice baktı baktı "Mazda " dedi, hımmm falan..." çok güzel araba dedim " dönüp ters ters baktılar bana hemen gittiler... :)

Diğer sedan Mazda biraz hor kullanılmıştı, satıcı bana aracın ekstralarını anlatırken, cruze control taktırmış,  araçda amerikan tasarımı haydar olduğunu gördüm, haydaar da var aracında dedim , istanbulda şart dedi :)

O kadar araç arasında en sportif en şık en full impressive otomatik multimedyalı mazda3 dü...

Mazdaların kıymeti, diğer araçların yanında dururken daha iyi anlaşılıyor :)

Aynen Emre, ağzına sağlık çok güzel izah etmişsin. Aynı ortak düşünceye bende sahibim. En son bunu fuarda bir kez daha anladım. Fuarda, hemen hemen bütün  C segmenti araçları inceledim. Sonuç !!! guzumun kıymetini daha iyi anladım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

70 bin TL !!! Kapılarda kullanılan plastik sert. Sadece göğüs kısmı yumuşak plastikten yapılmış. O kadar da olsun şuan tüm araçların göğüs kısmı yumuşak malzeme zaten. Valla ben 2012 Jettaya bindim baya da kullandım 10 BİN TL farkı hiç göremedim... Sürüş özelliklerinden hiç bahsetmiyorum sadece iç malzeme olarak söylüyorum.

Arkadaşlar iki hafta önce Beylikdüzüne gittim. O ne apartmanlar, o ne güzel evler öyle valla Ataşehirden Beylikdüzüne taşınasım geldi.. Hemde fiyatlar 1+1 69.000 tl den başlıyor.. :D Golf değil mi bu araç ya ev parası :D
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 yıl sonra ...

Ben 6 sene Jetta 1.4 tsi 140bg kullandım. Beygir gücü iyi idi ama benim aldığım zamanda TSİ motorlardaki teknoloji ile yakıt tüketimini makul seviyeye çekmek mümkün değildi. Gaza basıldığı anda alet deli gibi yakıyordu. Golfü test etme imkanım da olmuştu ve aslında Jetta'dan daha fazla beğenmiştim. Beni sedan almaya iten sebepler olduğu için tutup Jetta aldım. Golf bence bir efsane. TopGear sitesinde adamların her zaman favorisi Golf'tür. İsterseniz siteden bakabilirsiniz. Ama Doğuş'un yurdum insanını öpmekten ve yurdum insanının da öpülmekten bir türlü vazgeçmemesi sonucu Golf TR'da bu fiyatlara alınmaz kanaatindeyim. Ama Avrupa'da yaşıyor olsaydım tercihim Golf'ten yana olurdu.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

53 binliraya arkadaşım Golf 6 aldı. 1.6 TDİ o kadar para verdiği araçta ne ESP ne Hız Sabitleyici ne park sensörü hiçbir şey yok.

Kullandım gayet hissiz bir araç vites geçişleri hiç hissedilmiyor ama yol tutuşu da hissedilmiyor Elektrikli direksiyondan olsa gerek hissiyat sıfır.

Bildiğiniz üzre bende hem Mazda 626 hem de Subaru İmpreza var.

Hızlanmada serilikte Mazdaya yaklaşamaz yol tutuşta da Subaru nun yanından geçemez Donanımda zaten Subaru ya yetişmesine imkan yok.

Ben şahsen araca binerken ön yargılarımı bir kenara bıraktım tipik japoncu yum almanları beğenmemeliyim gibisinden bir fikrim de yoktu zaten.

Objektif olarak yaklaştım ama yalıtım harici neresinden tutsam elimde kaldı diyecek bir şey yok.

Kapıları tok kapanıyor diye de bir arabaya o kadar para gömemem o kadar parayı hakedecekse bana en azından İmprezanın yaşattığı hissi Mazda nın konforunu vermeli diye düşünüyorum.

93 model Mazda 626 da ESP var şimdikilerde opsiyonel. VW 2001 yılından itibaren opsiyonel olayına girince hem kaliteyi düşürdü hem de donanımı çok kıstı. işte 53 bin liralık arabaya bir hız sabitleyici koymaz mı insan yaw. Şahsen hız sabitleyici sorsa biri var mı diye yok arabayı 20 bine aldım diyesim gelir :)

Yalıtım olayında Golf te trim seslerinin az olmasının sebebi tüm direkler kumaşla kaplı ama bizim arabalarda plastikler birbirine değiyor. O bakımdan ses yapıyor ve direklerin içinde ayrıca ses yalıtım keçesi de mevcut.Davlumbazlar keçeli ya da içten süngerli. Bu iki işlem bile arabanızın yeterince sessiz olmasını sağlayacaktır.

Ben VW nin sadece kapı gergilerine hastayım tırnaklı gergi yapıyorlar 3 kademeli arabayı dik koysanız da kapanmıyor kapılar.

Kapı içinden de muhtemelen yalıtım var.

Çok heveslenenler varsa aranızda Sivasta olanlara yalıtım konusunda yardımcı olabilirim arkadaşlar. Malum kronik japonların yalıtıma önem vermemesi olayı başımızda.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

53 binliraya arkadaşım Golf 6 aldı. 1.6 TDİ o kadar para verdiği araçta ne ESP ne Hız Sabitleyici ne park sensörü hiçbir şey yok.

Kullandım gayet hissiz bir araç vites geçişleri hiç hissedilmiyor ama yol tutuşu da hissedilmiyor Elektrikli direksiyondan olsa gerek hissiyat sıfır.

Bildiğiniz üzre bende hem Mazda 626 hem de Subaru İmpreza var.

Hızlanmada serilikte Mazdaya yaklaşamaz yol tutuşta da Subaru nun yanından geçemez Donanımda zaten Subaru ya yetişmesine imkan yok.

Ben şahsen araca binerken ön yargılarımı bir kenara bıraktım tipik japoncu yum almanları beğenmemeliyim gibisinden bir fikrim de yoktu zaten.

Objektif olarak yaklaştım ama yalıtım harici neresinden tutsam elimde kaldı diyecek bir şey yok.

Kapıları tok kapanıyor diye de bir arabaya o kadar para gömemem o kadar parayı hakedecekse bana en azından İmprezanın yaşattığı hissi Mazda nın konforunu vermeli diye düşünüyorum.

93 model Mazda 626 da ESP var şimdikilerde opsiyonel. VW 2001 yılından itibaren opsiyonel olayına girince hem kaliteyi düşürdü hem de donanımı çok kıstı. işte 53 bin liralık arabaya bir hız sabitleyici koymaz mı insan yaw. Şahsen hız sabitleyici sorsa biri var mı diye yok arabayı 20 bine aldım diyesim gelir :)

Yalıtım olayında Golf te trim seslerinin az olmasının sebebi tüm direkler kumaşla kaplı ama bizim arabalarda plastikler birbirine değiyor. O bakımdan ses yapıyor ve direklerin içinde ayrıca ses yalıtım keçesi de mevcut.Davlumbazlar keçeli ya da içten süngerli. Bu iki işlem bile arabanızın yeterince sessiz olmasını sağlayacaktır.

Ben VW nin sadece kapı gergilerine hastayım tırnaklı gergi yapıyorlar 3 kademeli arabayı dik koysanız da kapanmıyor kapılar.

Kapı içinden de muhtemelen yalıtım var.

Çok heveslenenler varsa aranızda Sivasta olanlara yalıtım konusunda yardımcı olabilirim arkadaşlar. Malum kronik japonların yalıtıma önem vermemesi olayı başımızda.

Hangi ESP anlamadım. tcs mi demek istediniz acaba ?

Ayrıca tdi araç rampada ve ara hızlanmalarda bizim arabaları her türlü geçer. ilk kalkışlarda mazda 200 kilo daha hafif olmasından atak oluyor sadece

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hangi ESP anlamadım. tcs mi demek istediniz acaba ?

Ayrıca tdi araç rampada ve ara hızlanmalarda bizim arabaları her türlü geçer. ilk kalkışlarda mazda 200 kilo daha hafif olmasından atak oluyor sadece

Kardeş anladın sen onu esp ya da Mazda da adı ne ise Honda da VSA Subaru da VDC ... Ama Golfte yok.

Tamam dizelin yokuş performansını tartışacak değiliz ama Mazda 626 daha seri bence.

Özgür Kızılkaya

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

tcs antipatinaj esp denge sağlayıcı sistem. ikiside tekere fren yaptırsada farklı çalışma sistemleri var

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

tcs antipatinaj esp denge sağlayıcı sistem. ikiside tekere fren yaptırsada farklı çalışma sistemleri var

Valla arabada kaygan zemin işareti çıkıyor. Antipatinaj olduğunu sanmıyorum çünkü çok rahat Patinaj yapıyor.

Özgür Kızılkaya

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...