Jump to content

Lantis Sorunlar Zinciri


ömür
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Merhaba  arkadaşalr üst kapak taşlandı 2 hafta sonra benzin ve lpg de (lpg atiker) tekleme stop etme eğilimi rolanti düzensizliği çekiş düşüklüğü ve 1 hafta oluyor devir ibresi araç yürür vaziyetteyken sıfıra düştü ve daha da hareket etmedi neden olabilir bana yardımcı olumusunuz hafta sonu sanayi yolu göründü ama ben sizlerin görüşlerini bi alayım dedim şimdiden teşekkürler 

Edit : Başlık imla..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest sistempro

benimde sadece benzinde tekleme vardı. çeyrek deponun üzerinde benzin attım tekleme kesildi. hatta çeyrek deponun altına düşünce bile tekleme kesilmişti. şimdi hem lpg hemde benzinde tekleme oluyor. ustam bujiler orjinal değil dedi. geçen bir 626 geldi yan sanayi bujş taktık yine tekleme devam etti dedi, parası da boşa gitmiş adamın. orjinal takınca düzelmiş. bende bujileri orjinal yapacam inşaLLAh. benimki de lantis 97, 1.8 doch. bi de lpg tek nokta. ustam lpg yi sıralı yaptırsan ne olacak sadece performans artar dedi ama aracımı gören ustalardan %99 u sıralı diyor. istersen benzini biraz fazla al belki benzinde düzelir. ama burda diğer arkadaşlardan deneyen var. benzin fazla olduğu halde düzelmemiş. bujileri değiştirdiği halde düzelmeyen de var. enjektörler kirlenmiş olabilir, gaz kelebeğinden tekleme olanı duymadım. genelde buji. lpg atiker değilde BRC olsaydı usta daha iyi olurdu. genelde atiker kullananlar teklemeden dert yanıyor. ama istersen gaz ayarı yaptır. gaz ayarı vesilesi ile de oluyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

kardeş araç hem lpg hem benzinde tekleme yapıyorsa bunun sebebi ateşlemededir.

Ateşlemede ise,

buji

buji kablosu

Distiributör platini

distirlbutör

ateşleme bobininde sorun olabilir.

Ama ilkin buji lere bakmaz lazım doğru diş aralığı ve NGK marka olmalı.(bence)

araç ateşleme yapamadığı için stop etme ihtimali yüksek.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

valla devir ibresi malumun sadece göstergedir.o sebeble ateşleme olayına bir baktır o sorunu çöz ondan sonra aracın %90 stop etmez.yani devir düşmez.Zaten genelde lpg li araçlarda bujilerin ömrü kısa oluyor.o yüzden bu sorunlar çıkıyor.zaten araban şuan bide çok yakıyordur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

merhaba arkadaşlar sanırım sorun çözüldü çatlayan üst kapağın çatla bölgesindeki sekman ve buji problem var galiba sekman işlevini yapmıyor bujide yarım ateşleme yapıyor buna bağlı olarakta komrasör düşüyor ve tekleme yapıyor sekmanlar kol yatağı değişince herşey düzelir diyolar aceba doğrumudur bilgilerinizi alıp öyle değiştireyim dedim yardımcı olan herkese şididen teşekkür ederim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

valla anladığım kadarıyla komple motor yaptıracaksınız, bahsi geçtiği gibi üst kapak çatlaksa , önce üst kapak alacaksınız sonra güzelcene motor komple açılacak bütün çalışan parçalara vede kranga usta bakacak aynı şekilde rektefiyeci, genellikle motor açıldığında gereken tüm parçalar değişir onada ustalar karar verir.

1, üst kapak

2. yataklar

3. segmanlar

4. sübaplarda sorun varsa veya lastiklerinde sübap takım

5. kollarda veya pistonlarda sorun varsa değişir.

6. conta takımı gerekir.

  önerim şu eğer daha önce motor yapılmışsa yani orjinal değil yan sanayi parça varsa motorda tümünü değiş , ister orjinal ister yan sanayi

  yoo aracın motoru ilk kez açılıyosa ustaya söyle sadece problemli parçaları değiş onlarıda orjinal al. ama her halükarda  segmanlar, yataklar, sorunlu olan kollar , üst kapak değişir.

  üst kapağı çıkma bulabilirisin ama diğer parçaları servisten almalısın orjinal istiyosan.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...