cemil atc

Lantis Gaz Kelebeği

merhaba arkadaşlar. 98model 323 lantis  için gaz kelebeğine ihtiyacım var bu konuda yardımlarınıza ihtiyacım var yenisi veya çıkmasını nasıl temin edebilirim.  :-[

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

gaz kelebeğinin arızalı olduğuna eminmisin. aracına teklememi vcar. bende vardı tekleme. sanayideki ustam gaz kelebeği dedi. değilmiş. buji kabloları orjinal değilse, enjektörler kirli ise, benzin pompası arızalı ise tekleme yapar. ama gaz kelebeği gerçekten arıları diyorsan ebayda 150 tl, ankarada 200-300 tl ye bulabilirsin. ankara yıldız sanayi sitesi. çavuşoğlu otomotiv yıldız da, enes otomotiv ostimde. ikiside japon parçaları satıyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
:hi:. araçta tekleme var ama soğuk iken oluyo.ısındığı zaman problem yok buji kablolarını değiştircem.okonudaki önerinizi kesinlikle dikkata alıcam.ama gaz kelebeğindeki sıkıntıya gelince rölantide sabit durmuyo devir saati bi yukarı bi aşağı inip duruyo. rölantide zaman zaman stop ediyo sanayideki usta gaz kelebeğinin değişmesi gerektiğini söylüyo.ben lantisi onbeşgün önce aldım ve uzun zamandır bu araçlara karşı ciddi bir merakım var inşallah pişman olmam diye düşünüyorum. İLGİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

gaz kelebeğini tamir de ediyorlar. ben geçen temizlettim. biraz düzeldi ama benim gaz kelebeği de aynı. devir saati benimde aynı. tornacıda yapıyorlarmış geçen servise birşey sormaya gittiğimde gaz kelebeğinin fiyatını sordum 2 milyar dediler ama tornacıda yapılıyor dediler :)

dedim kaça yaptırıyorsunuz 250-300 dediler. ben tanıdık bir tornacı bulup daha ucuza yaptırırım inşALLAh. gidip alma bence. yaptırtmaya çalış.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ya bu gaz kelebeği öle yıpranacak arızalacak değişmeyi gerektirecek bir işlev görmüyor gaza basıyorsunuz yakıtın gitmesi gerekenini sisteme gönderiyor, emin olmadan değişmeyin parçalarınızı arkadaşlar, katkılı benzin özellikle sayın sistempronun önerdiği vürth enjektör temizleyiciyi yeteri kadar benzine ekleyip hiç lpg ye geçmeden tüketin eminim sorun çözülecektir, ben hep derim enjeksiyonlu bir araç 1000 km de en az 200km ara vermeden benzinde kullanılmalıdır , benzin , gaz kelebeğini, enjeksiyon sistemini tertemiz edecektir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

:hi:arkadaşlar bu gaz kelebeğinin üzerinde rölanti sensörü diyolar  üzerine soket takılıyo siyah plastik bi parça buradaki ustalar benim lantisdeki sorunun ondan kaynaklandığını söylüyolar.nedir bu rölanti sensörü nereden bulurum tamiri mümkünmüdür. :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

:hi:arkadaşlar bu gaz kelebeğinin üzerinde rölanti sensörü diyolar  üzerine soket takılıyo siyah plastik bi parça buradaki ustalar benim lantisdeki sorunun ondan kaynaklandığını söylüyolar.nedir bu rölanti sensörü nereden bulurum tamiri mümkünmüdür. :(

ben gaz kelebeğini temizlettirmeye götürdüğümde, rolanti sensörünüde ayarla dedim. ama o iş zor bozulma ihtimali yüksen ben dokunamam dedi ustam. o zaman servise mi gitmek lazım dedim. servis baksın dedi. benim ustam dediğim ustanın yıllarca yanında çalışan kalfa. ustamı yakalasam ona baktıracam. bu arada mazda ustasından yakınanlar için ostimdeki ustamı tavsiye ederim. bir ara Allah denk getirdi yakaladık, hava filtre hortumu yaptı adam bana

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.