ömür

Mazda Lantis 1.8 Silindir Kapak Contası

arkadaşlar silindir üst kapağım taşlandı ve standart conta olmuyor acilen 4 kertik üst üste 4 katmanlı silindir üst kapak contası lazım (çelik) nerden bulabilirim acil yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden çok teşekkürler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Geçmiş konularda üyelerimize parçacı ve internet sitesi tavsiyesinde bulunan birisi olarak şimdi bizden bu konuda yardım istemen epeyce sıkıntıda olduğuna işaret...

Maalesef ki;

Senin yöntemin dışında tanıdığım parçacı veya çıkmacı yok.

Ancak ve ancak internette bulunan parçacıları telefon ile arayarak derdine çare arayabilirsin... Bulunmaz diye bir şey yok bence, hiç olmadı servisten istersin.

Geçmiş olsun, kolaylıklar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hiç sorma bu aralar çok sıkıntıdayım peşine adam akıllı düsemiyorum o yüzden sizlerden yardım istedim servis deyince kayseride servi bulamadım ne işi hiç anlamadım

  yetkili servis 15 yaşından büyük araçlara bakmıyor bile

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Orjinalini takmanızı öneririm. Servisi arayıp sorun getittirin derim.

Bence de en mantıklısı bu, contanın fiyat farkı taşıdığı riske oranla tolere edilebilir seviyelerdedir zaten...

;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

silindir kapak contasını orjinalin dışında sakın takmayın arabanıza yoksa tekrar söküp bir sürü masraf edip toplamak zorunda kalırsınız.

Orjinalini takmanızı öneririm. Servisi arayıp sorun getittirin derim.

aynen katılıyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arkadaşlar verdiğiniz fikirler için çok teşekkür ederim sonunda buldum orjinal japon kayseride olan arkadaşlarada tavsiye edrim ateş oto dan rica üzerine ithalatçıdan getirttik

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kardeş sana fikir vermişiz ama sen hiç bizi anlamamışsın orjinal sadece serviste olur japon olması orjinal olduğu anlamına gelmez ama sen bilirsin , kolay gelsin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kardeş sana fikir vermişiz ama sen hiç bizi anlamamışsın orjinal sadece serviste olur japon olması orjinal olduğu anlamına gelmez ama sen bilirsin , kolay gelsin.

:sopa:  servisten alacaksın demedimmi ben saana (şlap osmanlı tokadı – kadir inanır) :D

Şaka tabi. Gürhan abi doğru söylüyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.