burhandmrhn

ümraniye taraflarında hangi mazda servisine göstermliyim lantisi

Bu konuda 24 ileti var

Yetkili servis düşünüyorsanız, Mazda Akyıldız var en yakın.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yetkili servis düşünüyorsanız, Mazda Akyıldız var en yakın.

ekspertiz raporu alıcam sizce uygun mudur akyıldız

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Telefonla fiyat verirler, sormanızda fayda var.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hadi hayırlısı... Kronik sorunları yoksa aracın o fiyata iyi gibi geldi bana...

;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hadi hayırlısı... Kronik sorunları yoksa aracın o fiyata iyi gibi geldi bana...

;)

fiyatı ucuz mu sizce

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Telefonla fiyat verirler, sormanızda fayda var.

telefonda pazarlık yaparsam araç basında ypılacak pazarlıgı etkiler diye araba basında yaparım pazarlıgı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

telefonda pazarlık yaparsam araç basında ypılacak pazarlıgı etkiler diye araba basında yaparım pazarlıgı

İlhan; servise telefon açarsanız ekspertiz için fiyat verirler demek istedi sanırım...

8:)

Arabanın fiyatına gelince, her şeyiyle düzgün ve kronik sorunu yoksa bence o fiyata alınır... Seni yanılmış olmayayım ama...

Açık hava filtresi varsa, lpg sistemi var ve uygun değilse, hava akışmetre veya boğaz kelebeği problemleri varsa 10 bin liraya da almayın derim...

Hayırlısı olsun.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İlhan; servise telefon açarsanız ekspertiz için fiyat verirler demek istedi sanırım...

8:)

Arabanın fiyatına gelince, her şeyiyle düzgün ve kronik sorunu yoksa bence o fiyata alınır... Seni yanılmış olmayayım ama...

Açık hava filtresi varsa, lpg sistemi var ve uygun değilse, hava akışmetre veya boğaz kelebeği problemleri varsa 10 bin liraya da almayın derim...

Hayırlısı olsun.

lpg yokmus aracta sahibinden de  mesaj atıp sormustum ve benzinde sehir için liralık benzinle 180 km  yapıuyormus

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

lpg yokmus aracta sahibinden de  mesaj atıp sormustum ve benzinde sehir için liralık benzinle 180 km  yapıuyormus

Kaç paralık benzinle ??

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

50 liralık benzinle

Kilometrede 27 kuruş benzin harcadığına inandıysanız bir şey diyemem... şehir içi kullanımla O araca lpg'de 27 kuruşu yaktırın daha bir şey istemem...

;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kilometrede 27 kuruş benzin harcadığına inandıysanız bir şey diyemem... şehir içi kullanımla O araca lpg'de 27 kuruşu yaktırın daha bir şey istemem...

;)

bana da pek inandırıcı gelmedi sehir dısında da 180 liralık benzinle 685 km gittim diyor bi de

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bana da pek inandırıcı gelmedi sehir dısında da 180 liralık benzinle 685 km gittim diyor bi de

Bu değerle de; 2,62 kuruş yakmış olur belki denilebilir... Ama şehir içi değeri mümkün değil...

Neyse bunlar sonraki düşünülecek işler.

Kronik sorunu yoksa, niyetin varsa alınabilir bir araç.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu değerle de; 2,62 kuruş yakmış olur belki denilebilir... Ama şehir içi değeri mümkün değil...

Neyse bunlar sonraki düşünülecek işler.

Kronik sorunu yoksa, niyetin varsa alınabilir bir araç.

yarın bakmaya gidecegim 14500 diyor 13500 e verirse alacagım araç temize benziyor inş birseyi çıkmaz ilk arabamı alacagım bakalım hayırlısı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yarın bakmaya gidecegim 14500 diyor 13500 e verirse alacagım araç temize benziyor inş birseyi çıkmaz ilk arabamı alacagım bakalım hayırlısı

İmkanın varsa aracı sabah ilk çalıştıran siz olun ve bu işlerden anlamıyorsanız yanınızda anlayan bir arkadaş götürün.

;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İmkanın varsa aracı sabah ilk çalıştıran siz olun ve bu işlerden anlamıyorsanız yanınızda anlayan bir arkadaş götürün.

;)

servise götürecegim en garantisi o olmaz mı abi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

servise götürecegim en garantisi o olmaz mı abi

Bizim araçlarda daha doğrusu yaşlı araçlarda ilk çalışmayı görmek, dinlemek, incelemek bazı var olan sorunları peşinen tespit etmek demektir...

Rölantisi yerine oturuyor mu? İlk çalışmada anormal ses var mı? Motor soğukken stabil çalışıyor mu? vs.

Çalışmış ve ısınmış bir motorda bu ilk izlenimler olmayacaktır...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bizim araçlarda daha doğrusu yaşlı araçlarda ilk çalışmayı görmek, dinlemek, incelemek bazı var olan sorunları peşinen tespit etmek demektir...

Rölantisi yerine oturuyor mu? İlk çalışmada anormal ses var mı? Motor soğukken stabil çalışıyor mu? vs.

Çalışmış ve ısınmış bir motorda bu ilk izlenimler olmayacaktır...

o konuda haklısın abi ilk çalıştırmada kaputu açar dinlerim rolantisini peki abi fiyatı nasıl sence

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

o konuda haklısın abi ilk çalıştırmada kaputu açar dinlerim rolantisini peki abi fiyatı nasıl sence

Sorunsuz bir araçsa fiyat senin tercihin olur bence... Mal alıcıya satılır diye bir söz vardır... Nasipse olur.

Lantis piyasasını hiç takip etmedim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.