Mehmet Özdemir

Mazda6, 2013 Auto Bild Tasarım Ödülünü Kazandı!

295303_591173034233805_1711225376_n.png

15 ülkede 200000 Auto Bild dergisi okuyucusunun oylarıyla, çeşitli kategorilerde 2013 yılının en güzel araçları belirlendi. Orta ve üst sınıfta yarışan Mazda6, oyların %23.1'ini alarak, 2013 yılının en iyi tasarıma sahip aracı oldu. Geçen sene de CX-5 ile birinci olan Mazda, 2 yıldır Avrupa'nın en iyi tasarıma sahip araçlarını üretmekle gururlandırıldı.

Aynı kategoride, Maserati Quattroporte %19.1, Mercedes E-Class %13.1 oy alarak 2. ve 3. oldular.

http://www.mazda.de/news/auszeichnungen/autobild-designaward-2013/

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gercekten muthis bir tasarima sahib.

Ama butun modeller birbirine benzemeye mi basladi ne ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aklın yolu bir , tabi Red Dot tasarım ödülünün de bunda etkili olduğunu düşünülebilir...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Araç göz dolduruyor, Mazda 1990 lı yıllardaki gibi efsane modeller tasarlamaya başladı gene.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Potansiyel alıcıları arasındayım... Bi 15 yıl kadar sonra.

:)

Mazda mühendislik harikası bir marka olarak her daim sıradışı tasarımlara imza atmıştır, ilerleyen yıllarda da bu tasarımlara devam edecektir. Mazda tasarımlarının ödül alması ise başarılarının takdir edilmesidir sadece. Mazda ruhu ödül almak için tasarım yapmak değil, ortaya sıradışı tasarımlar koymaktır bence.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Görüntü süper.

Beyaz ve SW kasası daha hoş.

Çoğu markanınki cenaze arabasına benzerken. Mazda gerçekten sport wagon yapmış.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ovunmekte hakliyiz cunku biz besiktasliyiz aman mazdaliyiz :)

fazla soze gerek yok, supururuz odulleri  :egy:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gerçeği daha da güzel! Müthiş bir otomobil olmuş. Tam benim aracım, yüksek kaliteli spor sedan. Ama sportiflik abartılı da değil, elit bir çizgide...

RX-8 muhteşem bir araç olmasa satıp bir tane bundan almayı isterdim. Ama RX-8 hakikaten çok muhteşem. Üstelik tek araca kaldığım 3 hafta sürekli kullanınca daha da muhteşem hissettim. Alıştıkça daha da mükemmel oluyor...

Bu Mazda bana kendimi şekercideki çocuk gibi hissettiriyor. Hepsinden bir tane istiyorum, annem sadece bir tane seçebilirsin diyor...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gerçeği daha da güzel! Müthiş bir otomobil olmuş. Tam benim aracım, yüksek kaliteli spor sedan. Ama sportiflik abartılı da değil, elit bir çizgide...

RX-8 muhteşem bir araç olmasa satıp bir tane bundan almayı isterdim. Ama RX-8 hakikaten çok muhteşem. Üstelik tek araca kaldığım 3 hafta sürekli kullanınca daha da muhteşem hissettim. Alıştıkça daha da mükemmel oluyor...

Bu Mazda bana kendimi şekercideki çocuk gibi hissettiriyor. Hepsinden bir tane istiyorum, annem sadece bir tane seçebilirsin diyor...

cok kotu ornek oluyorsun bize, rx-8 mazda3'den fazla yakmasa neler olcak neler.. ya bak

tek tek yazasim var o ole olmasa bu bole olmasa diye.. 2-3 kisi bir araya gelelim mazda dukkani acalim alalim satali gezelim boyle olmicak bu is.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Canlısını fuar harici görmedim henüz ama inanılmaz bir tasarım gerçekten. Bir önceki kasaya MPS gelmedi ama buna gelirse tadından da yenmez:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Özkan buna bir awd, biraz da güçlü bir motor, MePeSe de olur MePeMe se de olur o zaman!

Canlısını fuar harici görmedim henüz ama inanılmaz bir tasarım gerçekten. Bir önceki kasaya MPS gelmedi ama buna gelirse tadından da yenmez:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2.5 190 beygirliği gelirse belki MePer abi:)

Abi avatardaki şirin şey de nedir?

Selman abininki bunu yer yanlız  :P

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ah şu vergi sistemi de insancıl olsaydı... Tam alınmalık, gezmelik, tozmalık...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu durumda ikinci el alırız artık Allah nasip ederse birkaç sene sonra :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Özkan bende bir ara 2.4 190 bg Honda Accord vardı. Performansı da gayet iyiydi, Outback'e yakındı diyebilirim. CX-5'e alıştıkça, motor-şanzıman dengesini öğrendikçe net görüyorum ki, CX-5 performansı Accord 2.4'ten çok uzak değil. Piyasadaki 2.0 atmosferik motorlu, otomatik hiçbir SUV aracın da bu seviyeye yaklaşması mümkün değil.

Bundan vesile Mazda 6'nın performansı hem daha hafif olması hem de 2 çeker olmasından dolayı daha iyidir diye düşünüyorum. Özellikle ara hızlanmalarının Accord ile aynı olacağına inanıyorum ki, bana yetiyordu. Yani motoru da geçtim, 6'ya CX-5 awd sistemi eklense direk satın alır, CX-5'i de ya hanıma veririm, ya da satarım.

Avatarımdaki bizim ufaklığı görse Safir'den önce Selman Abi'nin yiyeceğine emin olabilirsin...

Bu arada bugün bir bayi beni aradı. 'Abi senin araçtan ısrarla isteyen bir müşteri var, gel satalım. Bir başka bayide son anda kaçırmış, 60'a vermişler başkasına. 60'a versin, hemen bitirelim' dedi. Ben de kabul etmedim. Birkaç saat sonra yine aradılar ve 65 teklif ettiler ben yine kabul etmedim.

2.5 190 beygirliği gelirse belki MePer abi:)

Abi avatardaki şirin şey de nedir?

Selman abininki bunu yer yanlız  :P

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abi daha hafif ama kağıt üstündeki en azından 0-100km hızlanması CX-5'den daha kötü. CX-5 kilo dezavantajına rağmen awd sistemiyle kalkışta daha avantajlı olabilir mi?

Abi aman satış konusunda ciddi falan değilsindir umarım. Alan senden iyi bakamayacağına göre nesli iyice tükenir bizim araçların:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yok, yok satmadım! Ama bir an genlerime işlemiş satıcılık virüsü gıdıklamadı değil, 68 deseler dayanamayabilirdim. Hatta bugün Merser'de B direğine Rotary logolu ve RX-8 yazılı piano black kaplama monte ettirdim. Orijinal Mazda aksesuarı ve montajı çok kolay. Beğendim de doğrusu, sana da bir tane sipariş ettim. Dur şimdi aşağı inip fotosunu çekip, sana mail atayım...

Bu arada 6'nın CX-5'ten 0-100 de yavaş olması ilk kalkıştaki patinaj kayıp farkı. Ama ara hızlanmalarda 6 biraz daha iyidir ki, günlük hayatta da en çok ihtiyaç olan budur bence.

Abi daha hafif ama kağıt üstündeki en azından 0-100km hızlanması CX-5'den daha kötü. CX-5 kilo dezavantajına rağmen awd sistemiyle kalkışta daha avantajlı olabilir mi?

Abi aman satış konusunda ciddi falan değilsindir umarım. Alan senden iyi bakamayacağına göre nesli iyice tükenir bizim araçların:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.