Jump to content

Mazda Türkiye Neyi Bekliyor? Bir İsyan Yazısıdır..


Montimpex
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Arkadaşlar bu konu muhtelif başlıklar altında işlendi biliyorum ancak ben yinede konu açıp isyanımı dile getirip belki sesimizi ilgililere duyururuz diye umut ediyorum..

Hemen hemen tüm otomobil firmaları müthiş yatırımlar yaparak çok güzel modeller çıkardılar..Enazından Türkiye pazarına soktular..Citron DS4, Yeni Octaiva, Rapid, Golf, Polo, 301, sembol, megane, Clio4, yeni i30, yeni Ceed, yeni Auris, yeni Civic v.s. v.s

Donanımlar zenginleşti, Dizel motorları zaten tasarruflu idi şimdi benzinlileride 6 Lt altına düştü ve gücüde arttırdılar..

Abicim bu Mazda daha neyi bekliyor yaa..skyactiv dediler devrim yaptık dediler, yok formula1 motorlarındaki sıkıştırma dediler ama ortada daha birşey yok..Renault 15:1 sıkıştırma yaparsa ne olacak? Varsa yoksa Japonya ve Amerika pazarı..samimi söylüyorum hergün mazda sitesine giriyorum güncel haber var mı diye..Allahtan en büyük rakiplerinden Toyotada kendini saldı ve rezil Corollayı daha yenilemedi..O da yenilenirse vay Mazdanın haline

Mazda Türkiye ne iş yapar biri bana anlatsın..Bu insanlar Türkiye de yaşamıyor mu? Türk insanının beklentisini, taleplerini bilmezler mi? Atla uçağa git Japonyaya, de ki : "beyler siz Türkiyede para kazanmak istiyor musunuz istemiyor musunuz? Rakiplerimizin çok gerisinde kaldık(Türkiye pazarı için)..Türkiye de potansiyel var..Buraya önem verin Mazda satışlarını patlatayım" v.s v.s. v.s 

Buradan yetkililere sesleniyorum :)

Mazda sevgimizi suistimal etmeyin..Bu sene yeni kasa, yeni motor, yeni şase, yeni şanzuman Mazda3 gelmezse artık Mazda aşkımı bitiriyorum..Kafamda Yeni Octaiva var çünkü..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 88
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • emregc

    7

  • domestos

    10

  • Onur

    7

  • mtutun

    17

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Arkadaşlar bu konu muhtelif başlıklar altında işlendi biliyorum ancak ben yinede konu açıp isyanımı dile getirip belki sesimizi ilgililere duyururuz diye umut ediyorum..

Hemen hemen tüm otomobil firmaları müthiş yatırımlar yaparak çok güzel modeller çıkardılar..Enazından Türkiye pazarına soktular..Citron DS4, Yeni Octaiva, Rapid, Golf, Polo, 301, sembol, megane, Clio4, yeni i30, yeni Ceed, yeni Auris, yeni Civic v.s. v.s

Donanımlar zenginleşti, Dizel motorları zaten tasarruflu idi şimdi benzinlileride 6 Lt altına düştü ve gücüde arttırdılar..

Abicim bu Mazda daha neyi bekliyor yaa..skyactiv dediler devrim yaptık dediler, yok formula1 motorlarındaki sıkıştırma dediler ama ortada daha birşey yok..renault 15:1 sıkıştırma yaptı..ne olacak şimdi? Varsa yoksa Japonya ve Amerika pazarı..samimi söylüyorum hergün mazda sitesine giriyorum güncel haber var mı diye..Allahtan en büyük rakiplerinden Toyotada kendini saldı ve rezil Corollayı daha yenilemedi..O da yenilenirse vay Mazdanın haline

Mazda Türkiye ne iş yapar biri bana anlatsın..Bu insanlar Türkiye de yaşamıyor mu? Türk insanının beklentisini, taleplerini bilmezler mi? Atla uçağa git Japonyaya, de ki : "beyler siz Türkiyede para kazanmak istiyor musunuz istemiyor musunuz? Rakiplerimizin çok gerisinde kaldık(Türkiye pazarı için)..Türkiye de potansiyel var..Buraya önem verin Mazda satışlarını patlatayım" v.s v.s. v.s 

Buradan yetkililere sesleniyorum :)

Mazda sevgimizi suistimal etmeyin..Bu sene yeni kasa, yeni motor, yeni şase, yeni şanzuman Mazda3 gelmezse artık Mazda aşkımı bitiriyorum..Kafamda Yeni Octaiva var çünkü..

gercek dunyaya hos geldin hocam. yalniz atladigin bisi var 2.0 alti sky motorlar henuz uretilmedi veya uretilse bile ticari olarak dolasimda degil. sabirla bekliyoruz. 2014 gibi 1.6 ve 1.5 dizel ve/veya benzinli araclarin gelecegini umid ediyoruz. bizim mazda turkiye ile daha baska sorunlarimiz var. ekleme yapayim dedim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Geçen oktavia yı inceledim gayet güzel görünüyor. İç mekan kalitesi de iyi. DSG şanzımanlı dizelin yakıt tüketimi de karma 3.6 litre.

Mazdaya bakıyorum dizel otomatik yok, benzinli otomatik performans olarak vasat yakıt tüketimi fazla. Çok geç kaldılar yeni motor ve şanzıman için.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Geçen oktavia yı inceledim gayet güzel görünüyor. İç mekan kalitesi de iyi. DSG şanzımanlı dizelin yakıt tüketimi de karma 3.6 litre.

Mazdaya bakıyorum dizel otomatik yok, benzinli otomatik performans olarak vasat yakıt tüketimi fazla. Çok geç kaldılar yeni motor ve şanzıman için.

skoda hep ayri durmustur kendince. octavia'da guzeldi yeni kasa daha guzel olmus. en fulu 65K TL. bence iyi bir deger, hayirlisi olsun.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda, bize göre araç yapmıyor, yani küçük motor az yaksın vs derdi değil, Amaç sürüş keyfi veren ,sorunsuz dayanıklı araçlar üretmek... Biz bu ürünlerden beğendiğimizi getirtiyoruz sadece o kadar..

Mesele, bu kadar kaliteli ürünleri vatandaşa beğendirememek, halkımızın ticari amaçlarla üretilen bolca arıza yapan markalara kanıp kazıklanması dış ticaret açığımızı artırıyor, çocuğuna çoluğuna harcayacağı parayı baskı balataya, otomatik şanzımana, bozulan beyinlere,  yürüyen aksama veriyor vatandaşımız...

Bunların satışına aracılık eden servisler kazanıyor, ancak para yine yurt dışına gidiyor...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda, bize göre araç yapmıyor, yani küçük motor az yaksın vs derdi değil, Amaç sürüş keyfi veren ,sorunsuz dayanıklı araçlar üretmek... Biz bu ürünlerden beğendiğimizi getirtiyoruz sadece o kadar..

Mesele, bu kadar kaliteli ürünleri vatandaşa beğendirememek, halkımızın ticari amaçlarla üretilen bolca arıza yapan markalara kanıp kazıklanması dış ticaret açığımızı artırıyor, çocuğuna çoluğuna harcayacağı parayı baskı balataya, otomatik şanzımana, bozulan beyinlere,  yürüyen aksama veriyor vatandaşımız...

Bunların satışına aracılık eden servisler kazanıyor, ancak para yine yurt dışına gidiyor...

Elbette derdi az yakan otomobil üretmek. Az yakma derdi olmasa sky aktiv diye bir teknoloji geliştirir miydi? Eski motorları koy, sat gitsin.

Sorunlu dediğiniz firmaların satış rakamları çok yüksek ondan çok sorunlu gözüküyor.

Mazdanında otomatik vitesinde problem yaşayanı var, baskı balatada sıkıntı çekeni var. Sadece satış rakamları düşük olduğu için pek göze çarpmıyor. Komşumda 2 skoda oktavia var. 200 bini devirmiş ikiside. Biri TSI biri TDI DSG şanzımanlı. Hiç bir problemi yok. Aracın içine biniyorsun tık ses yok.

Araç işi biraz da şans. Eski mazda 3' te 105 bine kadar aracın hiç biryerinden ses gelmiyordu. Yeni mazda3 te kışın heryerinden gacır gucur ses geliyor.

Arkadaşımda fiat linea var. Taksicilik yapıyor. 1.3 multijet, 300 bini geçti daha motoru açılmadı.

Mazdanın sürüş keyfi çok fazla evet. Ama performansı bunu törpülüyor ne yazık ki. 1.5 clio sizi geçtiğinde ne keyfiniz kalıyor ne de sürüşünüz :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda, bize göre araç yapmıyor, yani küçük motor az yaksın vs derdi değil, Amaç sürüş keyfi veren ,sorunsuz dayanıklı araçlar üretmek... Biz bu ürünlerden beğendiğimizi getirtiyoruz sadece o kadar..

Mesele, bu kadar kaliteli ürünleri vatandaşa beğendirememek, halkımızın ticari amaçlarla üretilen bolca arıza yapan markalara kanıp kazıklanması dış ticaret açığımızı artırıyor, çocuğuna çoluğuna harcayacağı parayı baskı balataya, otomatik şanzımana, bozulan beyinlere,  yürüyen aksama veriyor vatandaşımız...

Bunların satışına aracılık eden servisler kazanıyor, ancak para yine yurt dışına gidiyor...

Size katılamıyacağım..Tamam bu söylediğiniz 3-5 sene önce doğru idi..ama şimdi yukarıda saydığım modellere bakınca bence biraz fanboy luk yapıyoruz..Teknoloji çok hızlı gelişiyor ve değişiyor..Hyundai 10 sene önce neredeydi şimdi nerede..10 sene sonra belki VW, Toyota ile başabaş gidecek..şuanda piyasadaki son model araçlar arasında çok fazla kalite farkı yok..zaten çoğu ortak platformları ya da parçaları kullanıyor..

Araç arızası hemen hemen her araçta var..Bu işler biraz şans ve çoğunlukla kullanımla alakalı..Satış oranlarına bakarsak başka markalarda arıza çıkma riskinin yüksek olması normaldir..

Bakın birşeyi açık ve net söylim; ben Mazda kötü arabadır demiyorum..ancak herşey sürüş keyfi değildir..Aracımın kontağını çevirdiğimde yakıtını sorun yapmamalıyım..Servise gittiğimde parçamı kolay ve uygun fiyata alabilmeyim..kimse bana lütfen bir araca 60 bin veriyorsun niye yakıtını sorun ediyorsun gibi cevaplar vermesin (enazından paranın kolay kazanılmadığını bilen çocuk sahibi arkadaşlarım eminim yazmayacaklardır)

Bütçe açığı olayına gelirsek; walla kimse kusura bakmasın ben devlet için değil devlet benim için var..vergimi veriyorum..tüm vatandaşlık ödevlerimi hakkıyla yerine getirmeye çalışıyorum..maaşımdan her ay %33 kesinti yapılıyor..sigortam tavandan yatmasına rağmen Devlet hastanelerinde sürünüyorum..dünyanın en pahalı yakıtını ödüyoruz..v.s v.s v.s

Konumuza dönecek olursak, Mazda bu modellerle ve fiyat politikası ile devam edecekse kendilerine hayırlı satışlar diliyorum..benim artık sürüş keyfine verecek param yok..!

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

konuya o kadar farkli bakis acisi geliyor ki, herkes kendince hakli.

herkesin ihtiyaci ve beklentisi de farkli ve herkesi ayni anda memnun etmekte mumkun degil ancak montimpex hocanin soylemi ne yazikki bir adim ote cikiyor.

saniyorum ki mazda amaci ayagini yerden kesmek isteyenlerin araci degil.

mevzu fanboy'luksa eger hepimiz burda dibine kadar cigirtkanlik yapalim ama sonucunda elde edecegimiz kisik ses ve patlak bogazdan otesi olamayacaktir ne yazikki.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu kadar beklemişsiniz, 2014 yılını da beklemenizi naçizane tavsiye ederim. Ben şahsen beklemenize değeceğini düşünüyorum. Kararınızı ondan sonra verirsiniz bence...

Arkadaşlar bu konu muhtelif başlıklar altında işlendi biliyorum ancak ben yinede konu açıp isyanımı dile getirip belki sesimizi ilgililere duyururuz diye umut ediyorum..

Hemen hemen tüm otomobil firmaları müthiş yatırımlar yaparak çok güzel modeller çıkardılar..Enazından Türkiye pazarına soktular..Citron DS4, Yeni Octaiva, Rapid, Golf, Polo, 301, sembol, megane, Clio4, yeni i30, yeni Ceed, yeni Auris, yeni Civic v.s. v.s

Donanımlar zenginleşti, Dizel motorları zaten tasarruflu idi şimdi benzinlileride 6 Lt altına düştü ve gücüde arttırdılar..

Abicim bu Mazda daha neyi bekliyor yaa..skyactiv dediler devrim yaptık dediler, yok formula1 motorlarındaki sıkıştırma dediler ama ortada daha birşey yok..renault 15:1 sıkıştırma yaptı..ne olacak şimdi? Varsa yoksa Japonya ve Amerika pazarı..samimi söylüyorum hergün mazda sitesine giriyorum güncel haber var mı diye..Allahtan en büyük rakiplerinden Toyotada kendini saldı ve rezil Corollayı daha yenilemedi..O da yenilenirse vay Mazdanın haline

Mazda Türkiye ne iş yapar biri bana anlatsın..Bu insanlar Türkiye de yaşamıyor mu? Türk insanının beklentisini, taleplerini bilmezler mi? Atla uçağa git Japonyaya, de ki : "beyler siz Türkiyede para kazanmak istiyor musunuz istemiyor musunuz? Rakiplerimizin çok gerisinde kaldık(Türkiye pazarı için)..Türkiye de potansiyel var..Buraya önem verin Mazda satışlarını patlatayım" v.s v.s. v.s 

Buradan yetkililere sesleniyorum :)

Mazda sevgimizi suistimal etmeyin..Bu sene yeni kasa, yeni motor, yeni şase, yeni şanzuman Mazda3 gelmezse artık Mazda aşkımı bitiriyorum..Kafamda Yeni Octaiva var çünkü..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda'yı siz mi getiriyorsunuz beyefendi?

Bunu diyen de bu arada Suzuki kullanıyor. Seni forumdan atmadığımıza şükret!

Mazda, bize göre araç yapmıyor, yani küçük motor az yaksın vs derdi değil, Amaç sürüş keyfi veren ,sorunsuz dayanıklı araçlar üretmek... Biz bu ürünlerden beğendiğimizi getirtiyoruz sadece o kadar..

Mesele, bu kadar kaliteli ürünleri vatandaşa beğendirememek, halkımızın ticari amaçlarla üretilen bolca arıza yapan markalara kanıp kazıklanması dış ticaret açığımızı artırıyor, çocuğuna çoluğuna harcayacağı parayı baskı balataya, otomatik şanzımana, bozulan beyinlere,  yürüyen aksama veriyor vatandaşımız...

Bunların satışına aracılık eden servisler kazanıyor, ancak para yine yurt dışına gidiyor...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu konuda size katılmak mümkün değil. Dünya'nın pek çok ülkesinde markaların sorunsuzluk istatistiklerini yapan ve yayınlayan bağımsız kuruluşlar var. On yıllardır bunları takip ederim, her zaman Japon markaları ilk 10'u işgal etmiş durumdadır. Sizin örnek verdiğiniz markalar ise oldukça ortalamalarda yer alır. Bazı lüks bilinen markalar ise diplerden kurtulamaz.

Farklı ülkeler, farklı kıtalar, farklı kuruluşlar tarafından hep benzer sonuçlara varıldığı için de kesin bir bilgidir bu. İnternetten rahatlıkla araştırabilirsiniz. Bu konuda Japonlar en üstte yer alır ama Mazda en iyi Japonlar arasında değildir. Bunu da söyleyeyim de, marka fanatikliği yaptığım sanılmasın. Genellikle Dünya çapında ilk sıraları Honda, Toyota, Lexus Markaları işgal ediyor. Bunların devamında değişen sıralamalarla Nissan, Mazda, Mitsubishi, Suzuki, Acura, Infiniti vb. Japon markalarına son dönemlerde Kia, Hyundai gibi Kore üretimleri de ilk 10'da katılmaya başladı.

Bahsettiğiniz VW markasının hiçbir modelini sorunsuz ilk 10 modelde hiçbir ülkede göremezsiniz. (Almanya hariç)

Elbette derdi az yakan otomobil üretmek. Az yakma derdi olmasa sky aktiv diye bir teknoloji geliştirir miydi? Eski motorları koy, sat gitsin.

Sorunlu dediğiniz firmaların satış rakamları çok yüksek ondan çok sorunlu gözüküyor.

Mazdanında otomatik vitesinde problem yaşayanı var, baskı balatada sıkıntı çekeni var. Sadece satış rakamları düşük olduğu için pek göze çarpmıyor. Komşumda 2 skoda oktavia var. 200 bini devirmiş ikiside. Biri TSI biri TDI DSG şanzımanlı. Hiç bir problemi yok. Aracın içine biniyorsun tık ses yok.

Araç işi biraz da şans. Eski mazda 3' te 105 bine kadar aracın hiç biryerinden ses gelmiyordu. Yeni mazda3 te kışın heryerinden gacır gucur ses geliyor.

Arkadaşımda fiat linea var. Taksicilik yapıyor. 1.3 multijet, 300 bini geçti daha motoru açılmadı.

Mazdanın sürüş keyfi çok fazla evet. Ama performansı bunu törpülüyor ne yazık ki. 1.5 clio sizi geçtiğinde ne keyfiniz kalıyor ne de sürüşünüz :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

:) Aşk olsun Mustafa Abi ...

Arkadaşlar Mazda'nın felsefesini tekrar tekrar yazıyoruz ama neden olmuyor...

Mazda'nın felsefesi nedir ? Sürdürülebilir Zoom Zoom...

Ticari marka derken reklamı hiç eksik etmeyen Fransız otoları,  İtalyan  otolarını kast ediyorum..

Nedir bunların felsefesi ? Müşterinin tutacağı otomobil yapmak ... tutuyor mu halkımız tutuyor, bakın bakalım bütün dünya tutuyor mu , Amerika mesela ? ...

İstatistiki gerçekler var, araştırın bakın bakalım Fransızlar , İtalyanlar  kaza, hasar , arıza  istatistiklerinde ne durumda..

Arkadaşların şirketi istatistik tutuyor, şirket araçları dizel otomatik olsun istendi, Ford da yoktu Renoya geçtiler, ilk 4 ayda kaza sayıları ve masraflarda anormal artış oldu...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sn. @mtutun abicim,

İyi niyetli tavsiyeniz ve düşünceleriniz için çok teşekkür ederim..şuanda kullandığım dünyanın en sorunsuz arabalarından mazda626 ımın abs beyni sorunu başta olmak üzere diğer debriyaj, motor ve mekanik sorunlarını çözer çözmez satarsam yeni araba alacağım :) ölü fiyat verdim yine alan olmadı :)

Bu arada profilinize baktığımda abimiz sayılırsınız o yüzden yanlış birşey söylersem affınıza sığınacağım,

kendisinin görüşlerine katılmamama rağmen Sn.@emregc arkadaşımıza biraz ağır bir cevap vermişsiniz gibi geldi..mesaj sayısına baktığımda arkadaş epey kıdemli görünüyor..sanırım eski Mazdacılardan..herkes düşüncesini saygı kuralları çerçevesinde dile getirebilmeli..

Umarım bu başlık polemiklerle değilde görüşlerimizden Mazda yetkililerinin ders alabileceği bir konu olarak devam eder..

saygılar..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda her zaman orta sınıf olarak adlandırdığımız sınıfta araç üretmiştir. Ancak bu sınıfta farklı birşeyler bekleyen, otomobili bir taşıt değil, hobi olarak gören insanlara hitap etmek istemiştir. Zaten bu sebeple de Toyota anonim araçlar üreterek 9 milyon satışlara ulaştığı halde, Mazda (hakeza Subaru) 1.2 milyon seviyesinde araç üretebiliyor. Satışları arttırmak ancak ve ancak anonim dizaynlar, malzemeler ve teknolojiler kullanımı ve avantajlı fiyat uygulanması ile olabilir.

Mazda'nın bu saatten sonra Toyota'yı hedeflemesi mümkün değil. Çünkü 9 milyon üreten bir üretici ile, 1.2 milyon üreten bir üreticinin aynı maliyetle hammadde ya da teknoloji satın alması mümkün değil.

Buradan yola çıkarak diyebiliriz ki; Mazda her zaman otomobilden daha fazla şey bekleyenlere yönelik, daha özel otomobiller üretecektir. Ve fiyatları da hiçbir zaman Toyota seiyesinde olamayacaktır. Konum olarak Toyota'yı orta sınıfın altı ve ortasına, Mazda'yı ise orta sınıfın üst sınırına koyabiliriz.

Toyota istese benzer otomobil üretemez mi? Tabi ki üretir. Zaten Lexus adıyla üretiyorlar da... Ancak Toyota adı pazarın bu konumuna öyle bir oturmuş ki, artık onlar da değiştiremez.

Deme o ki, evet haklısın Onur! Herkesin beklentileri çok farklı ve tabi ki herkes kendi durumuna ve beğenilerine göre de haklı. Ancak Mazda'nın pazardaki durumunu da anlamamız lazım.

Ben şahsen, yeni bir (sıfır kilometre) anonim araç almaktansa, 3-4 yaşında Mazda almayı tercih ederim. Ama bu görüş sadece benim otomobilden beklentilerimi, ihtiyaçlarımı izah eder, herkesin doğrusu olamaz...

konuya o kadar farkli bakis acisi geliyor ki, herkes kendince hakli.

herkesin ihtiyaci ve beklentisi de farkli ve herkesi ayni anda memnun etmekte mumkun degil ancak montimpex hocanin soylemi ne yazikki bir adim ote cikiyor.

saniyorum ki mazda amaci ayagini yerden kesmek isteyenlerin araci degil.

mevzu fanboy'luksa eger hepimiz burda dibine kadar cigirtkanlik yapalim ama sonucunda elde edecegimiz kisik ses ve patlak bogazdan otesi olamayacaktir ne yazikki.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bak halen konuşuyor, Recep Bey'i ikna edip CX-5'i alan kadar sana Japon işkencesi yapacağım. Seni tek kurtaran gözümde Suzuki'nin de Japon olması.

Bu arada Subaru forumunda bir başlığa bir yazılar yazdım ve senin kulaklarını çınlattım. Keşke Emre okuyabilseydi, diye...

Ancak burada yazamam, burada doğruyu söyleyeni sevmiyorlar...

:) Aşk olsun Mustafa Abi ...

Arkadaşlar Mazda'nın felsefesini tekrar tekrar yazıyoruz ama neden olmuyor...

Mazda'nın felsefesi nedir ? Sürdürülebilir Zoom Zoom...

Ticari marka derken reklamı hiç eksik etmeyen Fransız otoları,  İtalyan  otolarını kast ediyorum..

Nedir bunların felsefesi ? Müşterinin tutacağı otomobil yapmak ... tutuyor mu halkımız tutuyor, bakın bakalım bütün dünya tutuyor mu , Amerika mesela ? ...

İstatistiki gerçekler var, araştırın bakın bakalım Fransızlar , İtalyanlar  kaza, hasar , arıza  istatistiklerinde ne durumda..

Arkadaşların şirketi istatistik tutuyor, şirket araçları dizel otomatik olsun istendi, Ford da yoktu Renoya geçtiler, ilk 4 ayda kaza sayıları ve masraflarda anormal artış oldu...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi bunu ilk ben söyledim, Mazda bayileri başka marka satmasınlar dedim, gelen müşteriye bakın burda bu var aynı paraya diyip kaptırabilirler dedim... Demez olaydım :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sen bu Emre'nin dediklerine bakma, karar aldık forum yönetim kurulu olarak, atacağız yakında...

Neden affıma sığınacaksın sevgili dostum? Hiç kimseye hakaret etmeden fikirlerini yazmışsın, burası bir forum, tam da bunun yeri zaten. Bizim de fikirlerimizi aynı saygı içinde söylemek hakkımız olduğu gibi, senin fikirlerine saygı duymak da boynumuzun borcudur. Sonuçta burada birbirimizin hakkını etkileyen bir şeylerden değil, şahsi tercihlerimizden bahsediyoruz.

Mazda'dan başka bir marka tercih edersen bu senin tercihindir ve saygı duyarım. Ben Mazda ya da başka bir markaya hayran olmayan bir kişiyim. Burada sadece sektörel doğrular olduğuna inandığım şeyleri yazıyorum, zaman zaman da espriler yapmaya çalışıyorum. Fazlası değil...

Sn. @mtutun abicim,

İyi niyetli tavsiyeniz ve düşünceleriniz için çok teşekkür ederim..şuanda kullandığım dünyanın en sorunsuz arabalarından mazda626 ımın abs beyni sorunu başta olmak üzere diğer debriyaj, motor ve mekanik sorunlarını çözer çözmez satarsam yeni araba alacağım :) ölü fiyat verdim yine alan olmadı :)

Bu arada profilinize baktığımda abimiz sayılırsınız o yüzden yanlış birşey söylersem affınıza sığınacağım,

kendisinin görüşlerine katılmamama rağmen Sn.@emregc arkadaşımıza biraz ağır bir cevap vermişsiniz gibi geldi..mesaj sayısına baktığımda arkadaş epey kıdemli görünüyor..sanırım eski Mazdacılardan..herkes düşüncesini saygı kuralları çerçevesinde dile getirebilmeli..

Umarım bu başlık polemiklerle değilde görüşlerimizden Mazda yetkililerinin ders alabileceği bir konu olarak devam eder..

saygılar..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yet kandın ama... Mağdursun yani, sen de bir isyan başlığı aç o zaman... Ben senin geleceğini görüyorum; 2012 CX-5 ya da 2014 CX-3 gibi bir şekil var kahvenin dibinde...

Abi bunu ilk ben söyledim, Mazda bayileri başka marka satmasınlar dedim, gelen müşteriye bakın burda bu var aynı paraya diyip kaptırabilirler dedim... Demez olaydım :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yet kandın ama... Mağdursun yani, sen de bir isyan başlığı aç o zaman... Ben senin geleceğini görüyorum; 2012 CX-5 ya da 2014 CX-3 gibi bir şekil var kahvenin dibinde...

Bende ne goruyon dayicim.

Sent from my iPhone using Tapatalk, sorry for typos.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...