fotifoti

Mazda CX-5 İzlenimleri - Test - Ayılma - Bayılma

Bu konuda 89 ileti var

nyzenyhe.jpg

Vay vay vay

gy3yteby.jpg

Konsol

uhepenen.jpg

Bu bagajı görünce insanın aklına şey geliyor ; hanımı alacaksın , deniz kenarında park edeceksin arkası denize bakacak sekilde . Arkaya serecen sofra örtüsünü , çok güzel piknik yapılır :D

4yquvaza.jpg

Güzele beyaz derler

e4ebyza9.jpg2.2 sky-dizel . 480 tork , anlatacağım birazdan :)

8ejamy2y.jpg

Janti mod :)

Hadi test edelim...

Teknoloji Mazda 6 ile aynı . Anahtarsız giriş, i-stop, şerit takip, rvm vs. E-eloop yok , fark olarak sunroof var.

Yanında durduğunuzda epey heybetli duran cx-5, direksiyona geçtiğinizde sedan kıvamına bürünüyor . Suv değil de normal bir araba sürüyor gibi hissediyorsunuz. Direksiyon ve yol tepkisi Mazda 6 ile nerdeyse aynı . Eğer  geniş hacime, araziye girecek araca ihtiyacınız varsa rota cx5. Çok ferah ve otomobil tadında araç olmuş . Mazda burada tuhaf bir iş yapmış . Suv ile otomobili aynı karaktere , aynı sürüşe büründürmüş. Görünüşte imkansız diyorsunuz ama öyle değil :)

480tork...

Test aracımız 2.2 dizel modeldi. Eğer Okan söylemeseydi kesinlikle dizel olduğunu anlamazdım. İnanilmaz seri bir motor ve şanzıman ikilisi. Bir dizele 5500 devir çevirtip o sesi nasıl aldınız , nasıl yaptınız ya :D hayran kaldım .

ve cx5'i rx8'e çeviren bu motoru Mazda 3'te kullanıyor adamlar, düşüncesi bile heyecan verici :)

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

post-3161-141695294831.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

showroomdaki aracı ne ara çektin? hehe... arabayı yürütsen haberimiz olmayacak...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bir de hoşuma giden birşey; Fatih şöyle gaza yüklendi. ağzından gayri ihtiyari zevk sözcükleri çıktı. tam videoluktu... ağzına sağlık. güzel ifade ettin aracı...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir şey görecek halin mi var ? :)my5ahyta.jpg

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bel altı vuruyorsun ama... olmaz böyle. bi tane aracımız eksik. senin payın var mı bunda...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

6 ve cx-5 gerçekten skyactiv için büyük bir adım siftah bismillah başladı mazda artık tutunsun daha fazla satsın reklam vs de yapması lazım tabi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bel altı vuruyorsun ama... olmaz böyle. bi tane aracımız eksik. senin payın var mı bunda...

niye öyle diyorsun kardeşim . Herkes senin kadar özverili çalışsa Japonya oluruz :) yorgunluğuna atıfta bulundum ;)

Eksik araç alümunyum gri , impressive sedansa payım olabilir :P

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mazda ismi ve sundukları karşısında hayran olmamak elde değil... Teşekkürler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bir de hoşuma giden birşey; Fatih şöyle gaza yüklendi. ağzından gayri ihtiyari zevk sözcükleri çıktı. tam videoluktu... ağzına sağlık. güzel ifade ettin aracı...

uyku haliyle gözden kaçmış bu yorumumuz efenim :) valla insan tdi, hdi bilimum dizel traktör denedikten o şekil giden bir dizel düşünemiyor :) haliyle şoka uğradım :D dizel sesi yok , 5500 devir çeviriyor ve o koca cüsseyi uçuruyor resmen :) bana 626'yı hatırlattı . Hep yavaş git derlerdi ama araba gaza bas diyor. Bende hep arabayı dinledim tabi :D bu skyactiveler de öyle . Bas , korkma gidelim diyor :) bu kadar güzelliğin üzerine bir de düşük yakıt tüketimi koyun :) hayran olmamak mümkün değil .

Jeremy clarkson kesin almanlardan para alıyor :) objektif olarak bu araca kötü eleştiri mümkün değil :)

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Fatih bey şu 2.2 diselin fiyatını da yazsaydınız da "güzel alet ama zaten alamıyoruz" diye mutlu olsaydık :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Fatih'çim arada 2 gün farkla birbirimizi kaçırmışız. Ben de çarşamba günü Okan'ın ziyaretine gittim. Hemde Mazda 6 hemde 2.2 Dizel Cx-5 Kullandırdı Okan bana sağ olsun.

Ziyaretine gittiğimde de, Cx-5 satılmasına şahit oldum. :) Daha nice Cx-5'ler satman dileği ile Okan'cım.:) Fatih senlede karşılaşsaydık süper olacaktı vallahi. Kulaklarını çınlattık oradayken. Bende fotoğraflar çektim, Okan Alamancı amcamızla konuşurken. İlk fırsatta paylaşıyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Fatih bey şu 2.2 diselin fiyatını da yazsaydınız da "güzel alet ama zaten alamıyoruz" diye mutlu olsaydık :)

aga kızını sana yar etmezler Osman :D Allah sahibine bağışlasın :) ben sevaba girin diye paylaşıyorum . Mümin kendisi için istediğini , kardeşi için istemedikce imanı Kemale ermezmiş . Hadis ;) hepinize Allah'tan cx5 diliyorum . Ama Okan'dan alacaksınız :D bozusuruz valla

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Fatih'çim arada 2 gün farkla birbirimizi kaçırmışız. Ben de çarşamba günü Okan'ın ziyaretine gittim. Hemde Mazda 6 hemde 2.2 Dizel Cx-5 Kullandırdı Okan bana sağ olsun.

Ziyaretine gittiğimde de, Cx-5 satılmasına şahit oldum. :) Daha nice Cx-5'ler satman dileği ile Okan'cım.:) Fatih senlede karşılaşsaydık süper olacaktı vallahi. Kulaklarını çınlattık oradayken. Bende fotoğraflar çektim, Okan Alamancı amcamızla konuşurken. İlk fırsatta paylaşıyorum.

kismet :) benim hesaplarda Muğla yoktu . Hatta Eskişehir'den çıkmak da yoktu . Şimdi Elazığ'a gidiyorum :)

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

aga kızını sana yar etmezler Osman :D Allah sahibine bağışlasın :) ben sevaba girin diye paylaşıyorum . Mümin kendisi için istediğini , kardeşi için istemedikce imanı Kemale ermezmiş . Hadis ;) hepinize Allah'tan cx5 diliyorum . Ama Okan'dan alacaksınız :D bozusuruz valla

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

tabiki... yaparız bi güzellik almak isteyenlere...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

tabiki... yaparız bi güzellik almak isteyenlere...

ya sen dünya güzeli bir adamsın zaten . Daha ne güzellik yapacaksın ? :) yeni kuzu yorumum da yarına artık ;)

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ya sen dünya güzeli bir adamsın zaten . Daha ne güzellik yapacaksın ? :) yeni kuzu yorumum da yarına artık ;)

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

O senin güzelliğin... Saygılarımla...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2.2 araba super de o aletin aylik masrafi ortalama 350TL. Mtv ve peryodik bakim icin konusuyorum. Akilli adam hesaplar yormayin beni.

Satinalma otv'si falan haric onu gectim.

Cok be abi :) ayda 350 tl.

Sent from my iPhone using Tapatalk, sorry for typos.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2.2 araba super de o aletin aylik masrafi ortalama 350TL. Mtv ve peryodik bakim icin konusuyorum. Akilli adam hesaplar yormayin beni.

Satinalma otv'si falan haric onu gectim.

Cok be abi :) ayda 350 tl.

Sent from my iPhone using Tapatalk, sorry for typos.

Oh yaa alınmaz değil mi?  :D Güzel ama mantıksız  >:D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2.2 araba super de o aletin aylik masrafi ortalama 350TL. Mtv ve peryodik bakim icin konusuyorum. Akilli adam hesaplar yormayin beni.

Satinalma otv'si falan haric onu gectim.

Cok be abi :) ayda 350 tl.

Sent from my iPhone using Tapatalk, sorry for typos.

ayda 10bin kazanan adama koymaz ki :) kullanmanız lazım , tarifi zor :D aşık ediyor, aklınız alıyor , dil yandan sarkıyor falan :)

sindi 1400km yol geldim, altımda olsun isterdim :) niye istemeyeyim :P

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.