clashasan

Kalorifer Hortumlarına Su Basıncı Yok Denecek Kadar Az

Merhaba arkadaslar 2000 model 626 aldım aldığım kisi lpgede cok gec geciyor dedi bende lpg ye baktırdım ayarlada bir sorun gorunmuyor dedi fakat beyin yeterince ısınmadıgından olabilr dedi tamircine bir baktır dedi bende solugu ustada aldın lpg beynini soktü  rolantide hic su akısı yok ustada devirdaim pompasında olabilir oda olmaz ise blok contasından olabilir motoru sökmek gerekecek dedi bakalım pazartesi devirdaimden baslayacakler .

Arkadaslar conta demesi benim kafamı karıştırdı sizce öyle bir ihtimal olabilirmi benzer sorjnla karsılasan oldumu.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

rolantide hiç basınç olmaması ilginç çünkü hiç basınç olmazsa araç devirdam yapmaz ve rolantide çalışırken hararet yapar.sanırım senin araban hararet yapmıyor.benim düşüncem ya devirdaimin dagılmak üzere oldugu için yavaş devirdaim yapıyor.yada lpg ye giden su baglantıları yanlış yapılmış.yada borularında tıkanıklık falan var.conta yakmış olsa araç su eksiltir.bence sen arabanı bir kaç farklı ustaya göster bir fikir al derim ben.yinede sen bilirsin.ama devirdaimdende olma ihtimali yüksek.devirdaim dagılmak üzereysede aynen yavaş yapar devirdaimi.ancak bunu anlamak için devirdaimi sökmeye gerek yok.termostadı sökünce bu işten anlayan iyi bir ustaysa elini termostadın söküldügü yerden içeri sokup parmaklarıyla anlar dagılıp dagılmadıgını.benimkine öyle baktılar.eger araçta su degilde hep antifiriz kullanıldıysa kolay kolay dagılmaz.benim araç 98 model 230 000 de orjinal devirdaimi duruyo.( aman nazar degmesin sakın :) )neyse duruma göre bizi bilgilendirirsen iyi olur.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

rolantide hiç basınç olmaması ilginç çünkü hiç basınç olmazsa araç devirdam yapmaz ve rolantide çalışırken hararet yapar.sanırım senin araban hararet yapmıyor.benim düşüncem ya devirdaimin dagılmak üzere oldugu için yavaş devirdaim yapıyor.yada lpg ye giden su baglantıları yanlış yapılmış.yada borularında tıkanıklık falan var.conta yakmış olsa araç su eksiltir.bence sen arabanı bir kaç farklı ustaya göster bir fikir al derim ben.yinede sen bilirsin.ama devirdaimdende olma ihtimali yüksek.devirdaim dagılmak üzereysede aynen yavaş yapar devirdaimi.ancak bunu anlamak için devirdaimi sökmeye gerek yok.termostadı sökünce bu işten anlayan iyi bir ustaysa elini termostadın söküldügü yerden içeri sokup parmaklarıyla anlar dagılıp dagılmadıgını.benimkine öyle baktılar.eger araçta su degilde hep antifiriz kullanıldıysa kolay kolay dagılmaz.benim araç 98 model 230 000 de orjinal devirdaimi duruyo.( aman nazar degmesin sakın :) )neyse duruma göre bizi bilgilendirirsen iyi olur.

Arkadaşımız çok haklı rölantide su devri yok ise , o motor 5 dakka içinde hararet eder, conta yanmış olsa dahi su devirdaimi gene devam eder yani contayla alakası yoktur motor çalıştığı anda devirdaimde çalışmaya başlar, arabanız çalıştığında herhangi bir hararet yükselmesi olmuyosa, devirdaimden olma ihtimali çok azdır , lpg beyni sisteme yanlış bağlanmış olabilir veya aracınızın termostatı açık kalmış olabilir, çünkü termostat aracın dolaşımdaki suyunu belli bir sıcaklıktan sonra radyaörden geçmesine izin verir, açık kalmışsa su soğuk iken bile direk radytördenden geçeceği için geç ısınacaktır. aynı şekilde kış aylarındada kalörifer geç ısı verecektir, iyice anlayıp dinlemeden araştırmdan aracınızın motorunu açtırmayınız. kolay gelsin , geçmiş olsun.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.