meriç

Mazda 626 Ağır Bakım

Herkese merhaba arkadaşlar. 30 Haziran 2013'te 92 model 626'ıma ağır bakım diye tabir edilen bakımları yaptırdım, detayı aşağıda belirteceğim, sizin de fiyat ve yapılanlar hakkında fikir ve yorumlarınızı duymak isterim, şimdiden herkese teşekkürler, sevgiler  ve saygılar sunarım.

Triger seti, diğer kayışlar ve su devir daim pompası, sibop kapak contası, baskı balata, ön diskler ve balatalar, sağ motor kulağı, ön şanzuman kulağı, şanzuman titreşim kulağı, arka krank keçesi, volant bilyası, Castrol 10/40 magnatec motor yağı, yağ filtresi, 3 lt antifiriz, işçilik dahil nakit ve peşin olmak üzere 1825 TL para verdim arkadaşlar. Yapılanlara göre sizce nasıl, bundan sonra yapılabilecek neler vardır?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yetkili servisde yaptın galiba..

ne diyelim.yetkili servise göre normal.

domestosa sormak lazım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İyi bir bakım olmuş ama el değmişken hava filtresi ve bujilerde değişse iyi olurmuş, her bakımın vazgeçilmezidir bunlar aslında.Hayırlı uğurlu olsun, Allah ağız tadı ile kazasız belasız sürüşler nasip etsin...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yetkili servis fiyatına benzemiyor... Geçen yıl sadece motor ön kulağı için 460 TL + KDV + İşçilik istenmişti...

Kürşat'ın dediği gibi; bujiler ve hava filtresi de değişse iyi olurmuş, bir el değmişken boğaz kelebeği temizliği yapılabilirmiş.

Güzel bir bakım olmuş, güle güle kullanın, Allah kaza bela vermesin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Maşallah mazdadan soğudum şu andan itibaren.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Maşallah mazdadan soğudum şu andan itibaren.

:) bu fiyatlar uçuk bakma sen

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Maşallah mazdadan soğudum şu andan itibaren.

Servise veya ustaya gidersin üç aşağı beş yukarı fiyat çıkartırsın işine gelir yaptırırsın, işine gelmez gidersin... Soğuyacak ne var anlamadım...

Ayrıca; bu tür bakımı mazdaya belki bir defa yaptırırsın... Üzerinden 18 yıllık amortisör çıkan mazda biliyorum ben.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hımmm.

Bu da ne demek şimdi?

Yani 'ha evet anladım, ben hiç böyle düşünmemiştim...'anlamına da gelir, karşındakini aklınsıra alaya almak anlamına da gelir.

Arkadaşlar bu forumun DH'ye benzer bir yönümü var?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İyi bir bakım olmuş ama el değmişken hava filtresi ve bujilerde değişse iyi olurmuş, her bakımın vazgeçilmezidir bunlar aslında.Hayırlı uğurlu olsun, Allah ağız tadı ile kazasız belasız sürüşler nasip etsin...

hava filtresi açık hava filtresi olduğu için sadece sökülüp hava tutularak temizlendi, bujiler de 1 yıl olmadı ama yenilenebilir, çok teşekkürler ilginize...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Estagfirullah allay yok.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yetkili servis fiyatına benzemiyor... Geçen yıl sadece motor ön kulağı için 460 TL + KDV + İşçilik istenmişti...

Kürşat'ın dediği gibi; bujiler ve hava filtresi de değişse iyi olurmuş, bir el değmişken boğaz kelebeği temizliği yapılabilirmiş.

Güzel bir bakım olmuş, güle güle kullanın, Allah kaza bela vermesin.

Evet, "Domestos" Üstadımın dediği gibi, bu özel servis, Mazda ve Nissan Özel servisi, kelebek boğazıyla da geçen yıl çok uğraştım üstadım, şu an da ayarı çok iyi ve performansı oldukça tatminkar olduğu için hiç elletmedim, Ama hem sizin hem de Kürşat Bey'in de belirttiği gibi bujileri değiştirsem iyi olucak sanırım, çünkü geçen yıl değişen bujiler sıfır değildi, yakıt sistemi, enjektör, boğaz kelebek temizliği gibi mevzulara girmiştik, usta elindeki bujilerin daha iyi olduğunu söyleyerek değiştirmişti...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Maşallah mazdadan soğudum şu andan itibaren.

Bilakis ben soğumak yerine her geçen gün ısınıyorum, Baskı balata yaklaşık 40-50bin Km., Triger 90 bin Km, Diskler balatalar kullanımlada alakalı, Siz Corsa'nın pompasıyla ilgili sanayiye düşmek zorunda kalırsanız o zaman sadece Corsa'dan değil arabadan soğursunuz o zaman :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar çok özür dilerim tamamen yanlış anlaşıldım. Sözümü geri alıyorum. Lütfen moderatörler mesajımı silsinler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar çok özür dilerim tamamen yanlış anlaşıldım. Sözümü geri alıyorum. Lütfen moderatörler mesajımı silsinler.

Mesaj silinecek veya özür dileyecek bir durum yok canım kardeşim, sen görüşlerini dile getirdin bizlerde kendi görüşlerimizi, adı üstünde burası bir forum ve görüşler tartışalacak, herkes tecrübelerini paylaşacak ve ihtiyacı olanlar bilgilenerek sorunlarını çözüme kavuşturacaklar...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilakis ben soğumak yerine her geçen gün ısınıyorum, Baskı balata yaklaşık 40-50bin Km., Triger 90 bin Km, Diskler balatalar kullanımlada alakalı, Siz Corsa'nın pompasıyla ilgili sanayiye düşmek zorunda kalırsanız o zaman sadece Corsa'dan değil arabadan soğursunuz o zaman :)

Allah korusun hiç kimse birilerinin eline düşmek durumunda kalmasın...

Meriç bey size daha önce tavsiyede bulunduğumu hatırlamıyorum ama, Körfez Yarımca Sanayi sitesinde Gülünce Otomotiv var, bu tarz bakımlarınızda ve her türlü sorunlarınızda hem uygun fiyata hem de güzel işçilikle sorunları gideriyorlar...

Geçen yıl servisin 880 Tl çıkardığı şeyleri ben kendilerinde 350 TL'ye yaptırmıştım...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Allah korusun hiç kimse birilerinin eline düşmek durumunda kalmasın...

Meriç bey size daha önce tavsiyede bulunduğumu hatırlamıyorum ama, Körfez Yarımca Sanayi sitesinde Gülünce Otomotiv var, bu tarz bakımlarınızda ve her türlü sorunlarınızda hem uygun fiyata hem de güzel işçilikle sorunları gideriyorlar...

Geçen yıl servisin 880 Tl çıkardığı şeyleri ben kendilerinde 350 TL'ye yaptırmıştım...

Veli Bey Gülünce'yi biliyorum, Onlarla da görüştüm, ama bana öyle çok net konuşmadıkları için tercihimi oradan yana kullanmadım. Ayrıca Gülünce'de Japon malı pek ürün olmuyor, genelde Kore malı ürünler kullanılıyor, Benim işte takozlar çok ekstra oldu, 300 küsür TL motor takozları tutması canımı sıktı doğrusu, Kurumsallaşmış şirketler iyidir hoştur ancak, bir de işin öteki boyutu var, her gittiğinde farklı birisi bakabiliyor, pek fazla olayın içine giremiyorsun falan bu durumu da ben sevmiyorum... Ama herkese nacizane tavsiyem, bizim arabalara Japon malı kullanmaları yönde olacaktır, Baskı balata bende vardı ve marka Valeo'ydu, ama valeo olmadı, yani takıldı tabiki ama hiç memnun değilim...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayati parçalarda orijinallik aranabilir ama motor takozları gibi parçalarda bence çok fazla orijinallik aramak sadece fazla maliyet demektir...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aynen öyle, belirttigim gibi beni en cok geren takozlara verdigim para olmustu!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.