yetkin24

Aracınız İçin Bakım Tercihiniz Nedir?

Aracınız için bakım süreciniz nasıl olur?   24 oy

  1. 1. Aracınız için bakım süreciniz nasıl olur?

    • Tüm bakımlarımı aksatmadan servisinde yaptırırım.
      11
    • Genel olarak serviste yaptırmaya çalışırım, servis kampanyalarını takip ederim çok pahalı olan bakımları sanayide yaptırırım.
      6
    • Aracın garantisi bittiği anda bir daha servise uğramam
      7
    • Yaşadığım şehirde en ucuz neresi yapıyorsa o usta benim servisimdir.
      0
    • Bosch car gibi özel servisleri tercih ederim
      1

Oy vermek için lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

aracımın garantisi bittiyse servise uğramam nedeni ise hem parça hemde işçilik fiyatları sanayiye göre daha pahalı, bi çok serviste yetişmiş iyi ustalar belli bir süre sonra servislerden kaçıyor birde mazda servislerinde nasıl bilmiyorum ama bir çok markada kişiyi arabasının yanına sokmuyorlar ben aracımın başında durup ne yapıldığını görmek isterim bu nedenlerden dolayı sanayide iyi bir parça tedarikçisi ve sadece benim aracımın markasına bakan iyi bir usta bulurum...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Diğer model sahibi üyelerimizin de görüşlerini alabilmek adına, konu, Mazda3 bölümünden alınmış, anket de tüm modelleri kapsayacak şekilde düzenlenmiştir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Servislerde bulduğumuz yedek parça kalitesini sanayide bulmak imkansız derecesinde zor. Ayrıca aracımızın 2.el değerini koruması, markaya olan duygusal bağımız nedeniyle servislere destek olmamız gerekiyor. Bakımları yetkili servislerde yaptırmazsak servis ağımız nasıl genişleyebilir ki?Bu nedenle mümkün mertebe yetkili servise gitmeye çalışırım. Helede servisinizle arada bir dostluk bağı var ise o zaman servise gitmek farz oluyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Maalesef Düzce'de servis olmadığından, en iyi Japoncu kimse ona gidiyorum. Olsa gidermiydim? En azından 1 defaya mahsus denerdim. Opel'den zamanında yediğim kazıkların kazandırdığı hayat tecrübeleri işte....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim aracım 1991 model ama en son tüm ağır bakımlarını orjinal parçalar kullanarak serviste yaptırdım, şu an bulunduğum ilde servis yok , zaten öle ağır bir bakımda gerekmiyor, yağ, filtre değişimi v.s. onuda kendim yapıyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

1993 model mazda 323 sedan aracımı 2004 yılında bakıma yetkili servise götürdüm. Aracın kmsi 160000 km de idi. Motorun ciddi sorunları var, piston sekman değişmesi lazım rektefe edilmesi lazım dediler. Fiyat çıkarttırdım. 1670 tl fiyat biçtiler. Arabayı bir çok yere gösterdim arıza konusunda hepsi aşağı yukarı aynı şeyleri söyledi tabi fiyat konusunda yarı fiyatından daha az bile teklif veren oldu. Gittim servise ne gerekiyorsa yapın dedim, bu arada arabayı 2003 yılında 7000 liraya almıştım. Araba on gün serviste kaldı, aradılar araç hazır dediler bende aracı teslim aldım, memlekette mazda servisi olmadığı için başka bir ilde yaptırmak zorunda kaldım. Aracı teslim alır almaz 380 km memlekete döndüm. Ertesi gün pedere arabayı gösteriyorum, adam gelişi güzel yağ çubuğunu çekti, çubukta yağ yok, soktun taktım yağ çubuğunu hakkaten arabada yağ yok, peder nasıl geldin bu arabayla felan bir güzel dalga geçti, o sinirle aradım servisi böyle böyle oldu diye, adamlar anında çekiciyi gönderdiler ve banada onarım sırasınca araç tedarik ettiler, aldılar götürdüler arabayı. On gün sonra gittim aracı teslim aldım, şanzumanla motor arasındaki keçeden kaçırmış dediler, komple motoru yeniden yapmak zorunda kalmışlar, bir sürü özür ve bundan sonraki üç adet 10000 bakımı bizden dediler. Aracı aldım, aldıktan sonra 6 sene boyunca kullandım ve 110000 km yaptım, ne kadar memnun kaldım anlatamam motor kullandığım süre boyunca rolex saat gibi çalıştı hep. Neden mi servis, işte bundan.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

1993 model mazda 323 sedan aracımı 2004 yılında bakıma yetkili servise götürdüm. Aracın kmsi 160000 km de idi. Motorun ciddi sorunları var, piston sekman değişmesi lazım rektefe edilmesi lazım dediler. Fiyat çıkarttırdım. 1670 tl fiyat biçtiler. Arabayı bir çok yere gösterdim arıza konusunda hepsi aşağı yukarı aynı şeyleri söyledi tabi fiyat konusunda yarı fiyatından daha az bile teklif veren oldu. Gittim servise ne gerekiyorsa yapın dedim, bu arada arabayı 2003 yılında 7000 liraya almıştım. Araba on gün serviste kaldı, aradılar araç hazır dediler bende aracı teslim aldım, memlekette mazda servisi olmadığı için başka bir ilde yaptırmak zorunda kaldım. Aracı teslim alır almaz 380 km memlekete döndüm. Ertesi gün pedere arabayı gösteriyorum, adam gelişi güzel yağ çubuğunu çekti, çubukta yağ yok, soktun taktım yağ çubuğunu hakkaten arabada yağ yok, peder nasıl geldin bu arabayla felan bir güzel dalga geçti, o sinirle aradım servisi böyle böyle oldu diye, adamlar anında çekiciyi gönderdiler ve banada onarım sırasınca araç tedarik ettiler, aldılar götürdüler arabayı. On gün sonra gittim aracı teslim aldım, şanzumanla motor arasındaki keçeden kaçırmış dediler, komple motoru yeniden yapmak zorunda kalmışlar, bir sürü özür ve bundan sonraki üç adet 10000 bakımı bizden dediler. Aracı aldım, aldıktan sonra 6 sene boyunca kullandım ve 110000 km yaptım, ne kadar memnun kaldım anlatamam motor kullandığım süre boyunca rolex saat gibi çalıştı hep. Neden mi servis, işte bundan.

+1 kurumsal hizmet budur işte, bu iş sanayide başınıza gelse ustanın bunu kabul etmesi ve yeni masrafları karşılaması düşünülemez bile.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.