mtutun

Biiip! Potential Icy Road Condition!

Bu konuda 41 ileti var

Bugün aracım biip dedikten sonra bu uyarıyı verdi. Ben de gaz kelebeği kirlenmiş olabilir diye diip gaz yaptım. Sonra yazı değişti ve;

Potential Amateur Driver! yazdı. Sizce sorun ne olabilir?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bizim araçlar daha kesin ikaz veriyor demek ki Mustafa Abi. Seninki potential koymuş önüne, bizimkilerde direk "Icy Road Conditions" uyarısı var.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bugün aracım biip dedikten sonra bu uyarıyı verdi. Ben de gaz kelebeği kirlenmiş olabilir diye diip gaz yaptım. Sonra yazı değişti ve;

Potential Amateur Driver! yazdı. Sizce sorun ne olabilir?

klima potansiyometresinin enjektörleri meme yapınca da böyle yazar. o olmasın sakın... zooort.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir de benim araçta voice comand çalışmıyor. Navigeyşın dedim tamam açtı. Plen e niuvv rutt dedim, tamam açtı. Abdurrahman Gazi mahallesi, Uluç Ali Reis caddesi, Doktor Hicri Taşpınar sokak dedim, algılayamadı! Bir süre düşündü, sonra menüyü tekrarladı. Bir daha söyleyince de aynısını, kapatıyorum deyip, suratıma kapattı...

1-Japon kültürü ile üretilmiş bir otomobilde bu surata kapatma hadisesi olmamalıydı.

2-Sizce dershanelerin kapatılması Mazda satışlarını etkiler mi?

klima potansiyometresinin enjektörleri meme yapınca da böyle yazar. o olmasın sakın... zooort.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Doğrudur. Benim araçta örneğin kalan benzinle gidilebilecek mesafe ekranında maybe 100 kms, maybe not! Only Budha knows... yazıyor.

Bizim araçlar daha kesin ikaz veriyor demek ki Mustafa Abi. Seninki potential koymuş önüne, bizimkilerde direk "Icy Road Conditions" uyarısı var.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arkadaslar bu adamin derdi cok baska, sorun kiskanclik. ama kiskancligin kaynagi ve kimi kimsesi cok ozel.

cx? rx? cok fena

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Doğrudur. Benim araçta örneğin kalan benzinle gidilebilecek mesafe ekranında maybe 100 kms, maybe not! Only Budha knows... yazıyor.

Dayı budha gelir, budha geçer sıkma canını :D işi rod diyorsa, işimiz yol biraz dolandır beni demiştir :) az yol yapıyorsun sen onu bana ver.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Rx8 ne güzel be abi etliye sütlüye karışmıyor. Yok yerler kaygan olabilirmiş, yok şu kadar yaktın menzilin şu, yok gideceğin yere en kestirme şura  :D

Araç yolda kalırsa menzilin bittiğini anlıyorsun, gideceğin yere gidemedin mi yanlış yolda olduğunu, etrafında dönmeye başlayınca da "icy road" da olduğunu :D 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eğer RX-8'e sorsalar futbolcu olsan kim olmak isterdin? diye.

Cevap kesin Manuel Rui Costa olurdu! Bu araçta her şey manuel ve bu gerçekten çok yakışıyor.

RX-8'de muhtemel işlere yer yok. CX-5 diyor ki, muhtemelen buz olabilir yerde! Yere bakıyorum kupkuru asfalt. Halbuki RX-8 daha ilk kalkışta arkaları sarar ve en ufak bir sürtünme eksikliğini Manuel olarak bildirirdi...

Bakın size bir hikaye anlatayım;

Fiat Tempra ilk çıktığında günün koşullarına göre anormal bir teknolojik görüntü ve uyarı sistemine sahipti. Bir gün yolda giderken arka fren lambası yanmıyor uyarısı verdi. İndim baktım, yanıyor. Birkaç gün sonra yine aynı uyarıyı verdi, baktım yine sorun yok. Bir süre sonra 3. kez aynı uyarıyı verince ben de takmadım devam ettim. Boğaziçi köprüsüne inişte Trafik Polisi durdurdu, fren lambası yanmıyor diye ceza kesti. (yedek ampul de yoktu bu arada)

Ertesi gün servise gittim, sorun yok. Daha sonra uyanık bir usta meseleyi çözdü. Ayağı frende bayağı bir bekledi durduğu yerde. Ondan sonra fren lambası söndü. Abi dedi, ısınınca yapıyor. Tamam dedim, orayı gördük, nasıl çözeceksin? Abi dedi, çok fren yapma, bir şey olmaz! Olur dedim, her akşam Zincirlikuyu'dan köprüye o trafikte el freni ile inerim!!!

Bu güne kadar kullandığım hiçbir Japon otomobilinde far ampulü çalışmadığında uyarı veren bir teknoloji görmedim. CX-5'i bilmiyorum...

Ama enteresandır, hiç bir ampulüm de bozulmadı bugüne kadar. Hatırladığım 3 yıl kadar Accord, 3 yıl kadar CR-V, 5 yıldan fazla Subaru Outback kullandım. Şimdi eşimde 6 yaşında Subaru Forester var. Bundan kısa bende kalan çok Japon otomobilim oldu ama onlardan bahsetmiyorum bile. Hiç ama hiç ampulüm bozulmadı bugüne kadar...

Bak bunu yazınca bir eksiklik hissetmedim değil yani, Özkan...

 

Rx8 ne güzel be abi etliye sütlüye karışmıyor. Yok yerler kaygan olabilirmiş, yok şu kadar yaktın menzilin şu, yok gideceğin yere en kestirme şura  :D

Araç yolda kalırsa menzilin bittiğini anlıyorsun, gideceğin yere gidemedin mi yanlış yolda olduğunu, etrafında dönmeye başlayınca da "icy road" da olduğunu :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eğer RX-8'e sorsalar futbolcu olsan kim olmak isterdin? diye.

Cevap kesin Manuel Rui Costa olurdu! Bu araçta her şey manuel ve bu gerçekten çok yakışıyor.

RX-8'de muhtemel işlere yer yok. CX-5 diyor ki, muhtemelen buz olabilir yerde! Yere bakıyorum kupkuru asfalt. Halbuki RX-8 daha ilk kalkışta arkaları sarar ve en ufak bir sürtünme eksikliğini Manuel olarak bildirirdi...

Bakın size bir hikaye anlatayım;

Fiat Tempra ilk çıktığında günün koşullarına göre anormal bir teknolojik görüntü ve uyarı sistemine sahipti. Bir gün yolda giderken arka fren lambası yanmıyor uyarısı verdi. İndim baktım, yanıyor. Birkaç gün sonra yine aynı uyarıyı verdi, baktım yine sorun yok. Bir süre sonra 3. kez aynı uyarıyı verince ben de takmadım devam ettim. Boğaziçi köprüsüne inişte Trafik Polisi durdurdu, fren lambası yanmıyor diye ceza kesti. (yedek ampul de yoktu bu arada)

Ertesi gün servise gittim, sorun yok. Daha sonra uyanık bir usta meseleyi çözdü. Ayağı frende bayağı bir bekledi durduğu yerde. Ondan sonra fren lambası söndü. Abi dedi, ısınınca yapıyor. Tamam dedim, orayı gördük, nasıl çözeceksin? Abi dedi, çok fren yapma, bir şey olmaz! Olur dedim, her akşam Zincirlikuyu'dan köprüye o trafikte el freni ile inerim!!!

Bu güne kadar kullandığım hiçbir Japon otomobilinde far ampulü çalışmadığında uyarı veren bir teknoloji görmedim. CX-5'i bilmiyorum...

Ama enteresandır, hiç bir ampulüm de bozulmadı bugüne kadar. Hatırladığım 3 yıl kadar Accord, 3 yıl kadar CR-V, 5 yıldan fazla Subaru Outback kullandım. Şimdi eşimde 6 yaşında Subaru Forester var. Bundan kısa bende kalan çok Japon otomobilim oldu ama onlardan bahsetmiyorum bile. Hiç ama hiç ampulüm bozulmadı bugüne kadar...

Bak bunu yazınca bir eksiklik hissetmedim değil yani, Özkan...

bana bir hikaye anlat dayı , içinde bindiğin arabalar, heyecan ve komedi olsun :D

Liste uzuyor, bu saydıklarına 9 da Fransız ekliyoruz . Vay arkadas :D

Fren lambası çalışmayan Japon görmedim ama Rover gördüm hehe

e4epaqav.jpg

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abi; Rui Costa olanları eski kasalarıdır, yeni kasalar ancak Manuel Fernandez olmak ister, renk koyu diyeceklere de Manuel Neuer olabilir derim.

Anlatmış olduğun hikaye ve Fatih'in fotoğraflı kanıtı harikaydı.

Benim araçta ise arka ampuller işlevini yapmadığında, göstergede yanması için uyarı ışığı var ama hiç yandığını görmedim...

;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Plakayı kapatsaydın bari Fotii, adama ceza yazdıracaksın :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Vay canına! Mazda işte ya, o dönemden koymuş teknolojiyi ama bir daha vay canına! hiç ihtiyaç olmamış... Vay ki vay canına!

Abi; Rui Costa olanları eski kasalarıdır, yeni kasalar ancak Manuel Fernandez olmak ister, renk koyu diyeceklere de Manuel Neuer olabilir derim.

Anlatmış olduğun hikaye ve Fatih'in fotoğraflı kanıtı harikaydı.

Benim araçta ise arka ampuller işlevini yapmadığında, göstergede yanması için uyarı ışığı var ama hiç yandığını görmedim...

;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Vay canına! Mazda işte ya, o dönemden koymuş teknolojiyi ama bir daha vay canına! hiç ihtiyaç olmamış... Vay ki vay canına!

vay arkadaş :D

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Plakayı kapatsaydın bari Fotii, adama ceza yazdıracaksın :)

bir şey olmaz :) yolda yanından geçerken ceza kesmeyen polis buradan mı kesecek :) anca bana radar kessinler 125'le peh

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aks kesmesi, bijon kesmesi falan duymuşluğum vardır da, hiç radar kesmesi duymadıydım şimdiye kadar! Yanından hızlı geçtin diye mi kesti radar, yiğenim? Ödetmediler mi radar'ın parasını????

bir şey olmaz :) yolda yanından geçerken ceza kesmeyen polis buradan mı kesecek :) anca bana radar kessinler 125'le peh

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aks kesmesi, bijon kesmesi falan duymuşluğum vardır da, hiç radar kesmesi duymadıydım şimdiye kadar! Yanından hızlı geçtin diye mi kesti radar, yiğenim? Ödetmediler mi radar'ın parasını????

Bunlar başka bjr dinden abi. Joporyan diyorlar . Bazı tutucu mezhepleri keyf olsun die kopma millete girişiyormus. Bazı mezhepleri de duman severmiş . Bunlarda yanlarından hızlı geçersen radar kesip maliyetos adı verdikleri Tanrı'ya bağışlayan bir mezhep var . Ben en çok onlardan çekiyorum . Bizim gibi koyun felan kesin, olmadı tavuk kes . Radar nedir ? Geçenlerde bir milletvekili de çıktı , biz bunları cemaat ettik dedi. Çok fenalar bildigin gibi değil . Ellerine düşme hemen radar kurban edip maliyetosa armağan ederler :D

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bir şey olmaz :) yolda yanından geçerken ceza kesmeyen polis buradan mı kesecek :) anca bana radar kessinler 125'le peh

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Oltayı denize salladığında bütün balıkları tutabiliyorsan eğer, bu yazdıklarında haklısın Fatih :)

Plaka vermenin sakıncalarını daha önceden yazmıştım, karşı tarafa hukuki avantaj vermenin gereği yok, mümkünse plakayı sansürleyerek vermek uygun olur...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Düzenleme yapabilsem yapayım da :) olmuyor hehe

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aslında Veli, ben resme şöyle bir ciddi gözle baktım. Yeğenim plaka vermiş gibi değil de, kamuya ait bir yolda, şahsi mülkü olan aracının içinden manzara fotoğrafı çekerken, aynı kamuya ait aynı yolda bulunma hakkını kullanan, üstelik trafiğe de saygılı bir şekilde kırmızı ışıkta bekleyen bir vatandaşımızın aracı, kasıtsız bir şekilde bu manzara fotoğrafının içine girmiş, gibi göründü bana...

Yani buradan dershane kavgası bile çıkmaz. Üstelik benim bildiğim plaka verilmesiyle sorun çıkmıyordu da, plaka alınmasıyla çıkıyordu, değil mü?

Oltayı denize salladığında bütün balıkları tutabiliyorsan eğer, bu yazdıklarında haklısın Fatih :)

Plaka vermenin sakıncalarını daha önceden yazmıştım, karşı tarafa hukuki avantaj vermenin gereği yok, mümkünse plakayı sansürleyerek vermek uygun olur...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.