serkanbyrk

2015 Subaru Legacy

http://www.youtube.com/watch?v=Zz4P8nN8HS8

  Efsane'den Efsane'ye. Arkadaşlar ölmez sağ kalırsak 1.5 veya  2 sene sonra zorlanacağımı biliyorum. MAZDA ya da SUBARU . İkisi de şahsına münhasır araçlar. Kişi iki evladını da birbirinden ayırabilir mi? İki kardeşi. Diyebilirsiniz ki çok paranız olsun  ikisinden de Garajınızda bulunsun . Lakin birini kullanırken diğerinin gücüne gider. Bakalım hayırlısı...

  Bu arada herkese Hayırlı Cumalar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Reklam süper olmuş.. Çok beğendim gerçekten çok farklı böyle reklamları Mazda dan da bekliyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

http://www.youtube.com/watch?v=ei1QSvdL2oE&list=PLwWQVaee-2XVwypPCSp56bfa8iRYujTIz

 

Bu da güzel bir reklam. Mazda nın reklamları da harika. üstelik sitesin de mazda skyactive in hazırlanış şekli  ,kullanım amacı ve tüketiciyi düşünüyoruz odaklı açıklamaları  insanlarda kesin manada güven uyandıran  bir niteliğe sahip.

  Yalnızca yeni legacy nin b-b kesit görünümünde arka aydınlatma toyota corolla yı andırıyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Pardon yandan görünüşü diyecektim.

Üstelik Mazda Türkiye nin tanıtımlarının çoğu türkçe (bazılarıda alt yazılı)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Halen hem Subaru hem Mazda'sı olan, iki markayı da mühendislik karakterleri ve rotaları için çok takdir eden, üstelik geçmişte Legacy sedan sahibi de olmuş birisi olarak söylüyorum;

Legacy'e çok saygı duymakla birlikte, Legacy'nin günümüz Mazda 6'sına tek üstünlüğü symmetrical awd'ye sahip olmasının getirdiği avantajlardır. Bunun dışındaki tüm kategorilerde, Mazda 6 çok daha iyi bir otomobildir.

Bu Legacy ile Mazda 6 arasında 10 kere tercih yapmak zorunda kalsam, 10 kere Mazda 6 seçerim. (awd donanımını ihmal ederek söylüyorum)

Günümüz CX-5 ile Forester arasında 10 kere tercih yapmam gerekse, 10 kere CX-5 seçerim.

Günümüz CX-5 ile Forester Turbo arasında 10 kere tercih yapmam gerekse, 5 kere CX-5, 5 kere Forester seçerim.

Eğer Forester'da Eye-sight donanımı ve multimedya sistemi standart gelirse ve kıyaslama CX-5 ve turbo Forester arasında olacaksa, 10 kere Turbo Forester seçerim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Emniyet, performans,kullanım,estetik ve aklıma gelmeyen birçok özellik araç seçiminde etkili oluyor. Şu anda aklıma gelen Eskiden ilk görüşte vurulduğum bir araç Mazda 323 hb olmuştu.

Belirli bir süre kullanımdan sonra vurulduğum ise Subaru leone idi. Gerçek sevdiğim ilk arabalarım ise bunlardı.üstteki siyah arabanın bende mavisi vardı.Ne yarışırdık arkadaşlarla. Üstelik abs tcs 4wd vs vs aramazdık. Koş'unca gider düşünce durur. Ben bu dönemde yaşadım benim dönemimde yaşayanlar ne demek istediğimi ve neler hissettiğimi daha iyi anlarlar.

post-9841-141695297539_thumb.jpg

post-9841-141695297552_thumb.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Siyah olanından benimde vardı, arkadaşlar ile oynarken kıskançlık yapan arkadaş kaza ile basmış gibi yapar üzerine basardı, arka tarafında bulunan delikten (birleştirme yeri) üfleyerek tekrar eski haline getirirdim, bir nevi kaportacılık yapardım... :D

İyi nostalji oldu akşam akşam, teşekkürler.

Ayrıca; zamanla tekerleri deforme olurdu ama biz yine tekersiz olarak kumda, toprakta oynardık. Hemen hurdaya ayırmazdık yani, gerçi o dönemde hurda teşviki falan da yoktu...

:D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Siyah olanından benimde vardı, arkadaşlar ile oynarken kıskançlık yapan arkadaş kaza ile basmış gibi yapar üzerine basardı, arka tarafında bulunan delikten (birleştirme yeri) üfleyerek tekrar eski haline getirirdim, bir nevi kaportacılık yapardım... :D

İyi nostalji oldu akşam akşam, teşekkürler.

Ayrıca; zamanla tekerleri deforme olurdu ama biz yine tekersiz olarak kumda, toprakta oynardık. Hemen hurdaya ayırmazdık yani, gerçi o dönemde hurda teşviki falan da yoktu...

:D

Kaza raporu tutsaydınız. kaporta tamir yorgunluğunu siz değil arkadaşınız yaşardı. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kaza raporu tutsaydınız. kaporta tamir yorgunluğunu siz değil arkadaşınız yaşardı. :)

Ben derin bir nefesle her şeyi hallettim, rapora gerek kalmadı... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Herkesin aklındaki soruyu sorayım..

Acaba 1.6 otm gelecek mi?  :D

gelecek seneye ama 2.0 tadı vermez.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence Subaru'nun dış çizgiler için acil bir avrupalı tasarımcıya ihtiyacı var, bizim mahalle berberi daha vurucu makyaj yapardı yeni kasa için, günümüz tasarımları yanında çok yalın kalmış hangi devre ait olduğunu kestirmek zor, aracın gündüz ledleri yanmasa tanımayan biri kaç model olduğunu zor anlar....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence Subaru'nun dış çizgiler için acil bir avrupalı tasarımcıya ihtiyacı var, bizim mahalle berberi daha vurucu makyaj yapardı yeni kasa için, günümüz tasarımları yanında çok yalın kalmış hangi devre ait olduğunu kestirmek zor, aracın gündüz ledleri yanmasa tanımayan biri kaç model olduğunu zor anlar....

  Kişisel görüşünüze saygım var  Emre Bey. . Ben Mazda 6 yı baz alarak düşünürsem kısmen de olsa size hak veriyorum. Mazda nın  durduğu yerde bile sanki heran  öne fırlayacakmış gibi görüntüsü bile ayrı bir güzellik. Ayrıca Mazda 6 nın her açıdan bakıldığında estetiği farkediliyor. Subaru  sade,köşeli ve muntazam. o kadar da kötü değil (tabii bu benim şahsi görüşüm)

    Zevkler ve renkler farklılık gösterir. Bu çeşitlilik hayatı anlamlandırır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence Subaru'nun dış çizgiler için acil bir avrupalı tasarımcıya ihtiyacı var, bizim mahalle berberi daha vurucu makyaj yapardı yeni kasa için, günümüz tasarımları yanında çok yalın kalmış hangi devre ait olduğunu kestirmek zor, aracın gündüz ledleri yanmasa tanımayan biri kaç model olduğunu zor anlar....

bende katılmıyorum sana emre :) panjur biraz kötü göstermiş olsa da güzel makine.

Levorg da hoş. ufo gören masun köylü gibi inceliyorlar :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.