skaystar35

Plastik parçaları boyamak

    Selam Forum ahalisi ,askerden önce alığım 323 sedan aracımı askerden geldim ve önce komple boyatarak toparlamaya başladım, sıra mekanik ve aksesuarlarında yaza doğruda bi ses yalıtımı yaptırıcam; fotoğrafları kısa sürede ekliycem. Şimdilik bi kaç sorunum var onları eklemek istedim. Aracın direksiyonu baya matlaştı ve kendini saldı içindeki demirden ayrılmış demir etrafında dönüyor, umarım anlatabildim yırtılma falan yok .  Bunu deri boyasıyla boyayabilirmiyim ve nasıl sıkılaştırabilirim ?  Ayrıca arka bagaj içindeki bakalitleride boyıcam bu hafta kendım, zımpara sprey astar ve sprey boya tedarik etmem lazım sorun olurmu boyasam sora atma yaparmı  ?

Oğuzhan;

Hayırlı olsun aracınızın boyası güle güle binin. Direksiyona boyama olmaz. Direksiyona sarılan deriler var veya deriyi üzerine geçirip diken yerler var. Komple soyup baştan yapan yerler var tabi bu biraz maliyetli. Seçim sana kalmış. Arka bagaj içi plastiklerini boyamadan ziyade plastiğin üzerine kumaş kaplama yaparsanız daha kaliteli bir görüntü olacaktır.

NoooFearrrr;

Direksiyona hiç elleme yapacak bişey yok , salma derken tam anlamadım foto bıraksan iyi olur , sadece bir deri kılıf tak kullan bence , bagaj içindeki bakalitler boya tutar ama niye boyuyosun ki, kendi rengi zaten araca en uygun renk, bide bu tip soruları açıktan konu açıp sorsan daha iyi olur diğer arkadaşlarda cevap yazarlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Teşekkür ederim amin .

NoooFearrrr;

Bagajdaki bakalitler çok çizik içinde kendi rengine boyucam elimden geldiğince .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

farkı olsun istedim hem böle biraz daha üst model gibi durdu  :)   

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Güle güle kullan, kazasız belasız.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Güle güle kullan kazasız belasız inşallah.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Herkese teşekkür ederim kazasız belasız kullanırız inşallah .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Plastik boya isleri sikintili isler tutmasi tutmamasi sorunlu yani ama sana tavsiyem plastip bunu bi arastir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

    Önce satar atılması gerekiyor, sonra uygulama yapılabilir, tabii astardan önce zımparalama das gerekiryor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aracında eksik olan bişey varmış gibi duruyor.Oğuzhanın dediği gibi siyah kısımlar dursa daha tatlı olurdu.Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Skaystar35 arabanızı kaça boyattınız?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Güzel olmuş aracını boyadığın için teşekkür ederim.. Yollarda düzgün 323 göremez olduk hepsi cenaze arabası gibi dolaşıyor.. Gözlerimizin pasını sildiğin için teşekkürler..

makamsoforu bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Komple kirmizi olmus siyah yerler olsaydi keske

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet komple kırmızı başka model gibi göstermiş.... :) Ama zevkler tartışılmaz güle güle binin...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.