mtutun

Satılık 2010 RX-8, mtutun dan...

Bu konuda 67 ileti var

Ben de çok özendim, hani doktordan, mühendisten vb. yazılır ya... ben de mtutun'dan yazdım... Sanırım RX-8'e internet ortamında verdiğim katkı ile bunu haketmiş olsam gerek...

Arkadaşlar, sonradan neden bildirmedin demesin kimse. Araç 2010 model, 20 Temmuz 2011 trafiğe çıkışlı, garantisi 20 Temmuz 2014'e kadar devam ediyor, muayenesi 07 Mayıs 2015'e kadar mevcut, kaza/boya vb. yok, kilometresi 11.000 bile değil, her 1.500-2.000 km de bakıma girmiş bir araç. Bilmeyenler için kırmızıdır ve her ay Sonax'da cilaya giren bir araçtır. Ben internete dün akşam ilan verdim. 66 yazdım, 65'e vermeyi düşünüyorum.

Tabi ki, forum üyelerine aynı fiyat olmayacak. Forum üyelerine 70, sürekli gıcıklık yapan Emre'ye 75, fiziğimi küp olarak tanımlayan yeğenim foti'ye 80!

Not; Araç ciddi olarak satıştadır. Bu bir şaka değildir!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayırlısı olsun Mustafa , Allah iyi müşterilerle karşılaştırsın...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mustafa Abi hayırlı olsun. RX-8'den mi vazgeçtin yoksa spor otomobillerden mi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben de çok özendim, hani doktordan, mühendisten vb. yazılır ya... ben de mtutun'dan yazdım... Sanırım RX-8'e internet ortamında verdiğim katkı ile bunu haketmiş olsam gerek...

Arkadaşlar, sonradan neden bildirmedin demesin kimse. Araç 2010 model, 20 Temmuz 2011 trafiğe çıkışlı, garantisi 20 Temmuz 2014'e kadar devam ediyor, muayenesi 07 Mayıs 2015'e kadar mevcut, kaza/boya vb. yok, kilometresi 11.000 bile değil, her 1.500-2.000 km de bakıma girmiş bir araç. Bilmeyenler için kırmızıdır ve her ay Sonax'da cilaya giren bir araçtır. Ben internete dün akşam ilan verdim. 66 yazdım, 65'e vermeyi düşünüyorum.

Tabi ki, forum üyelerine aynı fiyat olmayacak. Forum üyelerine 70, sürekli gıcıklık yapan Emre'ye 75, fiziğimi küp olarak tanımlayan yeğenim foti'ye 80!

Not; Araç ciddi olarak satıştadır. Bu bir şaka değildir!

Abi 85 e alayım ben senin arabayı ama bir kuruş aşağı olmaz. :)

Not: Aman abi bu da şaka ciddiye bitmesin. ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayırlısı olsun Mustafa abi. Umarım senin gibi çok iyi bakacak birine gider. Bu kararında +Garanti kızgınlığı var mı abi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu arada hayırlı satışlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayırlısı olsun Mustafa abi. Umarım senin gibi çok iyi bakacak birine gider. Bu kararında +Garanti kızgınlığı var mı abi.

Benden yaşlılığa dolayı 100 Lira. :D

Hayırlısı olsun.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Allah razı olsun kardeşim, sağolasın...

Hayırlısı olsun Mustafa , Allah iyi müşterilerle karşılaştırsın...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mehmet'cim en sevdiğim film serilerinden birinden bir diyalogla anlatayım; It is the time to act my age!

Mustafa Abi hayırlı olsun. RX-8'den mi vazgeçtin yoksa spor otomobillerden mi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yok olmaz dostum, forum üyelerine 70 den bir kuruş yukarı vermem. Hiç ısrar etme! Õdeme de şu şekilde; toplam 70'in 75'i peşin. 5, 10 yıl sonra geri õdemeli...

Abi 85 e alayım ben senin arabayı ama bir kuruş aşağı olmaz. :)

Not: Aman abi bu da şaka ciddiye bitmesin. ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Umarım õyle olur, İlhan.

Tabi ki var ama sadece o değil. Bir birikim sonucu kişisel kararım... Sonuçta ben ona değer verdiğim sürece duygusal ve kıymetli hale gelen, gerçekte metalden, plastikten, kumaştan ve biraz da deriden mamul bir ticari ürün.

Hayırlısı olsun Mustafa abi. Umarım senin gibi çok iyi bakacak birine gider. Bu kararında +Garanti kızgınlığı var mı abi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayırlı değilse, Oğuzhan? O zaman ne olacak? Õyle klişe laflarla geçiştirme, zorunu sõyle...

Hayırlısı olsun abi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tabi ki sebeplerden biri de o, Gõkhan. RX8 her kullandığında yüzüme bir gülümseme veriyor. Bu ülkede sürekli sırıtarak gezmek, bunca derdin arasında çok ayıp bir şey...

 

Benden yaşlılığa dolayı 100 Lira. :D

Hayırlısı olsun.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gõnlümden geçen 65, bakalım verecek mi?

Allah gönlüne göre versin abi, hayırlısı... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Umarım õyle olur, İlhan.

Tabi ki var ama sadece o değil. Bir birikim sonucu kişisel kararım... Sonuçta ben ona değer verdiğim sürece duygusal ve kıymetli hale gelen, gerçekte metalden, plastikten, kumaştan ve biraz da deriden mamul bir ticari ürün.

Mustafa abicim gel vazgeç bu işten. Bu araca iyi bakacak ve hakkını verecek kişi olarak. Bir seni bilirim, bir de Özkan'ı. Mesajını ilk gördüğümde, şakalarından birisi sandım. Ama ciddi olduğunu anladığımda, içim sızladı vallahi. En azından yeni RX serisi çıkıncaya kadar kullanmaya devam et. Tabi çıkar mı ? Çıkarsa ne zaman çıkar ? Bilmem :)

CX-5 aracını satsam bu kadar üzülmezdim. Bilmiyorum nedense RX-8 ile seni o kadar çok bağdaştırmışımki...

Çevremde Mustafa ismi geçtiğinde. Aklıma ilk gelen şeyler, Wankel, Rotary, RX ve Mazda...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.