cerman

Mazda 3 Direksiyon Sertliği

Bu konuda 71 ileti var

bizim guzuların direksiyonu mağlum, MAN kamyonlarınki gibi sert, bu sorun makyajlı 2007 lerde giderilmiş diyorlar doğrumu aceba, makyajlıların direksiyonları daha da hafifmi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kime neye göre sert.Bence direksyon gayet normal.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abartmışsın ki nereye kadar, Man kamyon ne zaman kullandın Erman? Gayet iyi çemberler.... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bende audi kullandım geçenlerde tekerler yere deymiyo heralde dedim okadar hafif bizimkiler biraz sert

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abartmışsın ki nereye kadar, Man kamyon ne zaman kullandın Erman? Gayet iyi çemberler.... :)

abi eskileri ama MAn ın hane bi zamanlar vardı ya itfaiye arabaları aynı onlar gibi:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bülent ve Soner benim Mazda 6 nın direksiyonunun daha yumuşak olduğunu söylemişlerdi. Ya da ben uyurken rüya görmüştüm çok net değil :)

Ben de Sedat Abimin guzusunu kullanırken hissettim evet Mazda 3 lerin ki biraz sert.. Ama alışınca zaten o kadar fark edilmiyordur herhalde .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

aksine bana yumusak bile geliyor bizim direksiyon, hatta hızlandıkca istediğim kadar sertlesmiyor.._407 nin direksiyonuyla karsılastırırsam 150-160 tan sonra 2 elimide direksiyona atmak zorunda kalıyorum, tek elle kıpırdatamıyorum, kolum agrıyor hızlı girdiğim virajlarda..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bülent ve Soner benim Mazda 6 nın direksiyonunun daha yumuşak olduğunu söylemişlerdi. Ya da ben uyurken rüya görmüştüm çok net değil :)

Ben de Sedat Abimin guzusunu kullanırken hissettim evet Mazda 3 lerin ki biraz sert.. Ama alışınca zaten o kadar fark edilmiyordur herhalde .

ulen olum seninki at arabasından bozma bişe direksiyon direksiyon deil xenon bile yok :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

citroen abi sınıfında yol tutuşu en iyi bence?

kesinlikle yanlış,Citroen bu sınıfta ilk üçe giremez yol tutuşta...

ayrıca direksiyonun ağırlığı tam olması gereken gibi bence,siz hiç Stilo yada Megane kullanmadınız sanırım,o Stilo ile takla atıyodum ben ani manevra yapıcam diye...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bende audiye göre biraz sert dedim ama bence zararı yok hatta faydası var ben hafif direksiyonlu araçla kaza ihtimalinin artıcağına inanıyorum özellikle mazda3 ü yüksek hızlarda direksiyonu sertleştirmesi konusunda başarılı buluyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Passata görede bizim arabaların direksiyonu çok sert malesef,hemde bariz bir şekilde

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şimdi bu sertlik mi iyi yumuşalık mı ? Olması gereken düşük hızlarda yumuşak hız yükseldikçe sertleşmesi değil mi ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Normali o tabikide,bizimki normal zamanda biraz sert,sertliği dururkenki manevralarda tam hissediyorsun seyir halinde çokta önemli bir fark olmuyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arabanın motoru hariç herşeyi spor arabaya göre ayarlanmış diyebiliriz :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Passata görede bizim arabaların direksiyonu çok sert malesef,hemde bariz bir şekilde

Mücahit Passat kullanmadım ama hidrolik direksiyonlar arasında biri çok sert biri çok yumuşak denilecek kadar büyük bir fark olacağını sanmıyorum, bence servise bir gösterin, hidrolik sisteminizde bir arıza ya da kaçak olabilir...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abi kesinlikle arabalar arasında fark vardır mesala toyotanınkide bizimkilerden sert,ben ikisinede aynı zamanlarda 5 ay bindim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Fark mutlaka vardır mesela yeni çıkanların city fonksiyonu var, grande punto tüy gibi diyorlar şehiriçinde.... Ancak söylemek istediğim şu, birine çok sert, birine de çok yumuşak denilecek kadar bir fark olamaz, böyle diyorsanız bir arıza var demektir, neticede hepsi hidrolik direksiyon, çalışma sistemleri aynı...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.