arezar

Mazda3 Kapı İçi Döşemelerine Hareketlilik

Bu konuda 37 ileti var

Arkadaşlar uzun bir sessizlikten sonra hepinize merhaba.formu çok ziyaret edemediğim için kusuruma bakmayın.Aşağıda basit ama etkili olduğunu düşündüğüm uygulamamın resimlerini

beğeninize sunarım. 5 mt.'lik basit bir iple yaptığım işlem göze oldukça hoş gelen bir görüntü oluşturdu.

p><p><img src=

p><p><img src=

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Başlıkta büyük harf kullanmışım.Kusura bakmayın.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

çok hoş durmuş ama bence gerek yoktu.. zaten uzay mekiği gibi araban, yakıyor Maşaallah..  :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yaaa ben bunlardan bay de gormustum hıosuma gıtmıstı pahalıydı almamıstım. o ipleri nasıl sabitlediğini nasıl yaptıgını acıklar mısın abi. on gogus cok hos duruyo yaa kapılarda hakeza.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yaaa ben bunlardan bay de gormustum hıosuma gıtmıstı pahalıydı almamıstım. o ipleri nasıl sabitlediğini nasıl yaptıgını acıklar mısın abi. on gogus cok hos duruyo yaa kapılarda hakeza.

Kardeşim iplerin maliyeti 5 t.l. İpin sabitlenmesine gelince;İlk başta kapı döşemesinin arasına sıkıştırmayı denedim ip güzel sıkışıyor fakat kapı açılıp kapandıkça yerinden çıkıyor.Bu yüzden siyah renkli çift taraflı bandı ipin et kalınlığında keserek o boşluğa yapıştırarak sabitledim.Göğüste torpido kapağının üstündekini sıkıştırdım sol tarafta yine bantla sabitleme yoluna gittim.Sormak istediğin  başka bir konu varsa yardımcı olabilirim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

valla ilginç bir çalışma olmuş.. 'alişemet' arkadaşımızın bahsettiği ürünle yapmak daha uzun ömürlü ve kullanışlı olabilir belki de..kapı içleri ve göğüse spor bir efekt katmış, aslında yapılabilir..hocam ankarada bir buluşma yapalım da yakından bakalım şunlara  :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

iplerden daha sağlıklı olur bence de.arabama kavuşayım ben de yapıcam inşallah ön konsol ve kapı döşemelerine.''ezmocesteri'' hocam siz gündüz farı uygulamasını ne yaptınız oldu mu ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

iplerden daha sağlıklı olur bence de.arabama kavuşayım ben de yapıcam inşallah ön konsol ve kapı döşemelerine.''ezmocesteri'' hocam siz gündüz farı uygulamasını ne yaptınız oldu mu ?

yakından incelemk lazım yapılanları belki ben de yaptırırım..orjinal durması lazım yoksa çok saçma olur..gündüz farını henüz uygulatmadım..ilgili arkadaşla görüştüm müsait zaman gel halledelim dedi yalnız bekletiyorum şuan..çünkü forumda bir arkadaşın bu işle ilgili bir çalışması var videolarıyla birlikte atcam az daha sabret dedi ben de onu bekliyorum..çünkü daha detaylı bir şey yapıyor..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yakından incelemk lazım yapılanları belki ben de yaptırırım..orjinal durması lazım yoksa çok saçma olur..gündüz farını henüz uygulatmadım..ilgili arkadaşla görüştüm müsait zaman gel halledelim dedi yalnız bekletiyorum şuan..çünkü forumda bir arkadaşın bu işle ilgili bir çalışması var videolarıyla birlikte atcam az daha sabret dedi ben de onu bekliyorum..çünkü daha detaylı bir şey yapıyor..

Bende bekliyorum o led çalışmasını. Bari malzemeleri söylese, anca gelir Ebayden :P

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arkadaşlar size bişey sorucam ya bu ebaydan veya aliexpresten daha önce sipariş veren oldu mu ? ben bi kaç ürün sipariş edicem ama şüphelerim var

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

çünkü forumda bir arkadaşın bu işle ilgili bir çalışması var videolarıyla birlikte atcam az daha sabret dedi ben de onu bekliyorum..çünkü daha detaylı bir şey yapıyor..

Bende bekliyorum o led çalışmasını. Bari malzemeleri söylese, anca gelir Ebayden :P

Evet arkadaşlar, drl ve kontrol etmede kullanacağımız devre hazır. Geriye montaj işçiliği kaldı. Bu pazar halletmeyi düşünüyordum fakat bir yakınımızın düğünü var, gelecek pazara kaldı montaj işi.

Aşağıdaki fotoğrafta kullanacağımız gündüz ledini görebilirsiniz. Ebay linkinden de satın alabilirsiniz. Montaj konusundaki geçikmeden ötürü tüm arkadaşlardan özür dilerim.

http://www.ebay.com/itm/281219976110?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

post-6672-141695298857_thumb.jpg

post-6672-14169529887_thumb.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gündüz görünürlüğü yeterli olacak mı Mehmet Bey. Çeşit çeşit led satıyor bu çinliler. Deneme için mi aldınız yoksa işe yarayacak diye mi?

Birde Tamponun alt kısmına mı takacaksınız?

2010 ve 2012 de azıcık fark var diye hatırlıyorum. Sanırım sadece sis farı kapakları farklı?

11984956-2010-up-mazda3-led-daytime-running-lights.jpg

Mazda3-2012-CDuff-w.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mavi renk de ne güzel gidiyor guzuya maşşallah... Burak'ın kulakları çınlasın... :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet arkadaşlar, drl ve kontrol etmede kullanacağımız devre hazır. Geriye montaj işçiliği kaldı. Bu pazar halletmeyi düşünüyordum fakat bir yakınımızın düğünü var, gelecek pazara kaldı montaj işi.

Aşağıdaki fotoğrafta kullanacağımız gündüz ledini görebilirsiniz. Ebay linkinden de satın alabilirsiniz. Montaj konusundaki geçikmeden ötürü tüm arkadaşlardan özür dilerim.

http://www.ebay.com/itm/281219976110?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

ne özrü hocam ne demek bekliyoruz sıkıntı yok :) hocam bu resimdeki ledler uzun değil mi biraz gomodoejderi nin attığı araç resimlerindeki tampon boşluklarına sığmaz gibi duruyor sanki..yoksa başka bir şekil mi düşünüyorsunuz?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gündüz görünürlüğü yeterli olacak mı Mehmet Bey. Çeşit çeşit led satıyor bu çinliler. Deneme için mi aldınız yoksa işe yarayacak diye mi?

Birde Tamponun alt kısmına mı takacaksınız?

2010 ve 2012 de azıcık fark var diye hatırlıyorum. Sanırım sadece sis farı kapakları farklı?

11984956-2010-up-mazda3-led-daytime-running-lights.jpg

Mazda3-2012-CDuff-w.jpg

hocam bu resimdeki ledler uzun değil mi biraz gomodoejderi nin attığı araç resimlerindeki tampon boşluklarına sığmaz gibi duruyor sanki..yoksa başka bir şekil mi düşünüyorsunuz?

Ledleri canlı görseniz, gerçekten bakılamayacak kadar parlak yanıyor. Ledler 17cm uzunluğunda, kendi aracımda en alttaki yuvalara rahat rahat sığıyor. 2012 modelde oranın uzunluğu kısa mıdır ki?

Yandığı zaman, piyasada mevcut olan tüm gündüz ledlerinden çok daha parlak.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

17 cm benimkine sığmaz gibi geldi ama ölçmedim ölçeceğim birazdan

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gündüz görünürlüğü yeterli olacak mı Mehmet Bey. Çeşit çeşit led satıyor bu çinliler. Deneme için mi aldınız yoksa işe yarayacak diye mi?

Birde Tamponun alt kısmına mı takacaksınız?

2010 ve 2012 de azıcık fark var diye hatırlıyorum. Sanırım sadece sis farı kapakları farklı?

11984956-2010-up-mazda3-led-daytime-running-lights.jpg

Mazda3-2012-CDuff-w.jpg

Bu gündüz farı Türkiye'de yok sanırım ?? en alta takmak istiyorum bende ama hep yurtdışında dünyanın parası kargo fiyatıyla satılıyor..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hocam öncelikle ellerine sağlık farklı bir ambians oluşturmuşsunuz,

Mehmet ağabeyin bahsettiği cob led ile ilgili yapılmış çalışma ile ilgili bende buradan paylaşayım istedim.

post-7872-141695298882_thumb.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İç döşemedeki olayı çok beğendim.

Aynı görüntü için bugün park lambalarına bağlı lazer ışık döşemesi yaptıracağım.

Ön göğüs ve kapı içlerine.

Montaj tamamlanınca paylaşırım sizlerle.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.