ErdemUys

2004-2007 Model Otomatik Vites Mazda3 Dynamic Arıyorum

Bu konuda 38 ileti var

Merhaba arkadaşlar,

Babam için 2004-2007 model arası, otomatik vites, Mazda 3 Dynamic arıyoruz. 140-150 bin km'yi aşmamış olmasına ve hasar kaydı bulunmamasına dikkat ediyorum. Bu özelliklerde, yıpranmamış bir araca denk gelirseniz ilgilerinizi bekliyorum.

Saygılarımla.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Allah yardım etsin hocam 1 aydır arıyorum:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Allah yardım etsin hocam 1 aydır arıyorum:)

Bende 1 ay aradım, en son canıma tak dedi ve bir karar verip aldım... Memnunum çok şükür, Allah herkesin gönlüne göre versin...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2005 model mavi 102000 de sattım 1 ay önce... full + full dü aracım. ebaydan led stop bagaj fren lambası led, çamurluk sinyalleri led, angel eyes ler.,far kaşları özel yapım bagaj spoiler i ve panjuruyla...

Aklım hala arabamda.. :( Keşke onu satmadan yenisini alabilseydim :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Iste bu arabayi bu yuzden seviyorum. Ariyosun bulamiyorsun, buluyorsun satamiyorsun. :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benimde anlamadığım bu piyasası yok diye biliniyor ama 1 aydır araç bulamıyorum:)Demek ki sorun satıcılarda:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gönlünüze göre bi araba bulursunuz inşallah.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benimde anlamadığım bu piyasası yok diye biliniyor ama 1 aydır araç bulamıyorum:)Demek ki sorun satıcılarda:)

Muhakkak ama bunu söyleyince de kızıyollaa :D Can Yücel'i rahmetle anıyorum bu durumlarda...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bugün yine tanıdık bir galerici arkadaşa söyledim belki denk gelir diye abi ne işin var mazda 3 bunları alırsan satamazsın dedi:)Abi bir aydır arıyorum bulamıyorum diye belirtince de abi bunları türkiye de kimse almadaki satsın dedi:)Ne diyeceğimi şaşırdım:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bugün yine tanıdık bir galerici arkadaşa söyledim belki denk gelir diye abi ne işin var mazda 3 bunları alırsan satamazsın dedi:)Abi bir aydır arıyorum bulamıyorum diye belirtince de abi bunları türkiye de kimse almadaki satsın dedi:)Ne diyeceğimi şaşırdım:)

Alanlar memnun olduğu için kimse satmıyor :) galericide kendince haklı. o piyasada giden arabaları bilir :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sonuç halen temiz uygun bir araba bulamadık:)Rotayı lancer 1.8 cvt lere çevirdim madem 35000 gideri var bari daha dolu dolu bir araba olsun:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sonuç halen temiz uygun bir araba bulamadık:)Rotayı lancer 1.8 cvt lere çevirdim madem 35000 gideri var bari daha dolu dolu bir araba olsun:)

Lancer mazda3'den daha mı dolu?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Veli abi Lancer 1.8 dolu bir araba araba her yönüyle normal lancerlardan farklı gerek yalıtım gerek donanım araçtaki ses sistemi on numara yakıtı çok ekonomik hatta daha iyi anlamanız için söyle bir alıntı göndereyim:)

CVT Otomatik şanzuman Dünyanın en iyi Şanzımanı

-6 ileri vites geçişleri kesinlikle hissetmezsin, Ayrıca direksiyondaki F-1 vites değiştirebiliyor.

-Orjinal 18'' alaşımlı cant

-Kol dayama cebinde ilave çakmak çıkışı,Ses izolasyonu (içeriye hiç ses almaz),

- Cruise Control,(El gazı El freni)

-Orjinal ROCKFORT FOSGATE ses sistemi 9 hoparlör 650W ses sistemi, 6 lı CD çalar, bagaj subwofwoofer ve güçlü anfi

-Bluetooth - Telefon bağlantısı,eller serbest konuşma

-Hıza duyarlı silecekler,dokunmatik sinyaller

-Savrulmayı önleyen ASTC sistemi,EBD,ABS

-9 adet hava yastığı,Amerikan çizilmez cam filmi

-Darbeye karşı dayanıklı RISE gövde yapısı, Amortisör kule gergisi

Bunlar normal lancerlardan farklı olan dananımlar kasa zaten evoya benziyorüstüne japon sorunsuzluğu:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ama gel gör ki piyasada temiz bulmak çok zor

:(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İlandaki araç güzel duruyor donanım olarak Mazda 3'den daha donanımlıysa ve fiyat olarak fark yoksa alınabilir. Mitsubishi'de Capon arabası Caponlar sağlam araba yapıyor  8)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İlandaki aracı baya bir araştırdım.Ama çok olumsuz durumlar söz konusu o yüzden vazgeçtim:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İlandaki aracı baya bir araştırdım.Ama çok olumsuz durumlar söz konusu o yüzden vazgeçtim:)

Şöyle bişey düşünmezmisin fiyat olarak biraz fark var ama pazarlık yapılır.

Hem daha performanslı Lancer'dan daha iyi piyaysı var. Km yüksek sayılmaz LPG'de Prisns'miş. Bildiğim kadarıyla kaliteli bir LPG markası.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-2009-model-lpg-mazda-6-161199686/detay

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Olabilir neden olmasın :)Ama otomatik olması lazım bir de yanılmıyorsam bunların vergisi daha bir yüksek:)Kendimi 1.8 e daha yeni yeni alıştırmışken 2.0 motor biraz ağır gelecek:)Ama güzel araba

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dur abi ne yapıyorsun sanki o kadar param var aklımı başımdan alma:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.