Jump to content

Satılık 2010 Mazda 6 39bin km, LPGsiz


semsoy

Tavsiye Edilen Mesajlar

Arkadaşlar maalesef mazdamı satıyorum...

İlgilenenler için link aşağıdadır. İlanda bütün bilgileri yazmaya çalıştım.

Neden derseniz tabiki yine mazda için...(5)

Pazarlık payı vardır.

Saygılar.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-2010-model-38-bin-km-otomatik-mazda-6-dynamic-yeni-resim-ekledim-158828842/detay/

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu araçların şanzıman farklarını açıklayabilecek birileri var mı? Tam ve yarım otomatikler arasındaki fark nedir bu kasalar için? Her ikisi de manuel kullanıma olanak veriyor mu?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hayırlı satışlar. ancak hayalimizi !! süslüyor bu 6 lar. işçi maaşıyla bu gibi arabaya ben anca araba 20 yaşından sonra binerim :) şimdi olduğu gibi..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hayırlı satışlar. ancak hayalimizi !! süslüyor bu 6 lar. işçi maaşıyla bu gibi arabaya ben anca araba 20 yaşından sonra binerim :) şimdi olduğu gibi..

Buna şükür abi  :dua: Bizdeki gibi olmayan, alamayanda var...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aslında genel anlamda çok farklı değil. Sağlam ve güvenilir bir şanzıman. Mazda3 lerde kullanılana benzer ama 5 ileri vites . Yine Mazda3 deki gibi manuel ve tam otomatik şekilde kullanılabiliyor. Bakmayın ilanlarda yarı otomatik yazdığına. Tam otomatik vites bunlar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aslında genel anlamda çok farklı değil. Sağlam ve güvenilir bir şanzıman. Mazda3 lerde kullanılana benzer ama 5 ileri vites . Yine Mazda3 deki gibi manuel ve tam otomatik şekilde kullanılabiliyor. Bakmayın ilanlarda yarı otomatik yazdığına. Tam otomatik vites bunlar

insanimiz tiptroniğe yarı otomatik adını koymuş :)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sağolun iyi dilekler için,

Şanzıman ile ilgili iki kelime de ben edeyim gerçi bilinen mevzulardır üstadlar var burada.

-Geri kaçırma söz konusu değil, frenden çekince harekete meğilli araç.

-Standart kullanımda 2bin devirde vites değiştirir. (ekonomi amaçlı)

-Vites geçişleri çok sessiz özellikle 3 4 5 viteslerin ne zaman atıldığını anlamıyorsunuz

-5 den sonra bi vites daha atıyor...halk arasında 5,5 vites denilen durum :) (bu da sanırım ekonomi için)

Performansa gelince küçük viteslerde çok atik değil ama hızlandıkça daha oturaklı ve güven veren bir hissiyatı var özellikle uzun yolda çok keyifli.

Saygılar...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.
×
×
  • Yeni Oluştur...