kartal_422

Mazda 626 Aracım Benzinde Çalısmıyor

Bu konuda 26 ileti var

oncelikle herkese selam benim sorunum aracım benzinde calısmıyor. yarım depo benzin var ilk zmanlarda calısıyordu fakat şimdi çalısmıyor konyada japon servisine götrdüm disbitör den olabilecegini kontagı acıp kapatmam gerektiğini soledi ilk günlerde işe yarıyodu fakat şimdi çalısmıyor kapatıp açıp beklesemde olmuyor ve bazen kontagı cevirdiğimde garip bi ses geliyo sanırım oda marş dinamosundan fakat direkt lpg de zorda olsa calısıyor   

sorun ne olabilir bilgi verirseniz sevinirim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Öncelikle başlığı yanlış kategoride açmışsınız. Geçmiş olsun. Sorun benzin pompasından olabilirmi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yeni oldugum için yanlıs olmus olabilir nerde acmalıyım  :-[ bilmiyorum kardesim motor ustası fakat japon dan pek anlamıyo alman üzerine ihtisası henüz birakmadım bırakıcam fakat nerden oldugunu bilmediğimizden sormak istedim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yeni oldugum için yanlıs olmus olabilir nerde acmalıyım  :-[ bilmiyorum kardesim motor ustası fakat japon dan pek anlamıyo alman üzerine ihtisası henüz birakmadım bırakıcam fakat nerden oldugunu bilmediğimizden sormak istedim

Başlığı; 626'nın MOTOR-TEKNİK kategorisi altında açmalıydınız. Neyse yöneticiler başlığı taşıyacaktır.

Forumda benzer sorunları yaşayanlar olmuş olabilir. Motor katerisindeki başlıkları inceleseniz iyi olur veya forumda aratmayı da deneyebilirsiniz.

Sorununuz mantıkken düşünecek olursak benzin pompsında gözüküyor. Daha önce 323 de böyle bir sorun yaşayan görmüştüm diye hatırlıyorum. Benzin otomatiğini değiştirince düzeldiğini yazmıştı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

oncelikle herkese selam benim sorunum aracım benzinde calısmıyor. yarım depo benzin var ilk zmanlarda calısıyordu fakat şimdi çalısmıyor konyada japon servisine götrdüm disbitör den olabilecegini kontagı acıp kapatmam gerektiğini soledi ilk günlerde işe yarıyodu fakat şimdi çalısmıyor kapatıp açıp beklesemde olmuyor ve bazen kontagı cevirdiğimde garip bi ses geliyo sanırım oda marş dinamosundan fakat direkt lpg de zorda olsa calısıyor   

sorun ne olabilir bilgi verirseniz sevinirim

91 ve öncesi 626 ise benzin otomatiği sonraki kasalar ise benzin pompasından kaynaklı sorun olma ihtimali yüksek

EMY & MZD

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gittiğiniz usta pompa yada benzin otomatiği demediğine göre sorun daha farklıdır. Şu anda aklıma gelen aracınızın benzine geçtiğinde hala lpg de veriyor olmasından kaynaklanabilir seyir halinde denedinizmi geçirmeyi?

EMY & MZD

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gittiğiniz usta pompa yada benzin otomatiği demediğine göre sorun daha farklıdır. Şu anda aklıma gelen aracınızın benzine geçtiğinde hala lpg de veriyor olmasından kaynaklanabilir seyir halinde denedinizmi geçirmeyi?

EMY & MZD

Usta, Japon ustası değilmiş ama. Mazda'yı bilmediği için bakmamış olabilir

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

direkt lpg de calıstırdıgım için geçmiyo benzine japondan anlayan birine götürdügümde disbritör den olabilecegini solmişti ne kadar dogru bilmiyorum şasırdım açıkcası gaz düğmesine uzunca basarak direkt lpg de çalıstırıyorum o yuzden benzine seyir halinde gecmiyo ve direkt lpg de çalıstırdım için motor ısınan kadar tekleme oluyo bu sorun çıkartırmı?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

direkt lpg de calıstırdıgım için geçmiyo benzine japondan anlayan birine götürdügümde disbritör den olabilecegini solmişti ne kadar dogru bilmiyorum şasırdım açıkcası gaz düğmesine uzunca basarak direkt lpg de çalıstırıyorum o yuzden benzine seyir halinde gecmiyo ve direkt lpg de çalıstırdım için motor ısınan kadar tekleme oluyo bu sorun çıkartırmı?

Yaptığınız işlemi mecbur kalmadıkça yapmayın araca zarar veriyor. En kısa zamanda anlayan bir ustaya götürün.

Bence sorun benzin pompasında...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

direkt lpg de calıstırdıgım için geçmiyo benzine japondan anlayan birine götürdügümde disbritör den olabilecegini solmişti ne kadar dogru bilmiyorum şasırdım açıkcası gaz düğmesine uzunca basarak direkt lpg de çalıstırıyorum o yuzden benzine seyir halinde gecmiyo ve direkt lpg de çalıstırdım için motor ısınan kadar tekleme oluyo bu sorun çıkartırmı?

Yerinizde olsam elektrikçiye gidip arka koltuğun altındaki benzin pompasının çalışıp çalışmadığını kontrol ettirmenizdir. Aracınızın ısınana kadar teklemesi normal. Kısa sürede motorunuza zarar vermez. Uzun sürede bu sert teklemeler piston kollarına ve aylara zarar verebilir.

EMY & MZD

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim en kısa zamanda kontrol ettircem benzin pompadı fiyetlari ne kadardır acaba benzin fitresinden de olabilirmi acaba kafam allak bullak oldu anlamadıgım disbitor le ne alaka acaba

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim en kısa zamanda kontrol ettircem benzin pompadı fiyetlari ne kadardır acaba benzin fitresinden de olabilirmi acaba kafam allak bullak oldu anlamadıgım disbitor le ne alaka acaba

Çok pahalı bir parça değildir

http://www.endogruparca.com/MAZDA-626-92-97-DEPOICI-ELEKTRIK-BENZIN-OTOMATIGI,PR-39529.html

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim en kısa zamanda kontrol ettircem benzin pompadı fiyetlari ne kadardır acaba benzin fitresinden de olabilirmi acaba kafam allak bullak oldu anlamadıgım disbitor le ne alaka acaba

Pompanın kalitesine göre yan sanayi fiyatları 50 ile 150 arası değişir. İşçilik fazla tutmaz 20 30 arası. 50 isteyenlerde olur o yüzden bilindik birine gidin. Zor bir işlem değil marka tecrübesi istemez. Koltugu kaldırdıktan sonra 3 vida 1 tane soket sökecek altı üstü.

EMY & MZD

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hocam benzin pompası olma ihtimali yüksek başıma geldi daha önce babamın arabasında.uzun süre benzinsiz kaldığı için pompayı yakmıştı .fiyatı pahalı hocam doğan larınki bile 350 lira:( eğer arızalı ise söktür ustaya tamir ettirmeye çalış.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Pompanın kalitesine göre yan sanayi fiyatları 50 ile 150 arası değişir. İşçilik fazla tutmaz 20 30 arası. 50 isteyenlerde olur o yüzden bilindik birine gidin. Zor bir işlem değil marka tecrübesi istemez. Koltugu kaldırdıktan sonra 3 vida 1 tane soket sökecek altı üstü.

EMY & MZD

eğer gerçekten 50 ila 150 lira arasındaysa çok ucuz:) ben doğanınkini 350 liraya aldım geçen yaz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

eğer gerçekten 50 ila 150 lira arasındaysa çok ucuz:) ben doğanınkini 350 liraya aldım geçen yaz.

Mazot pompalarının fiyatlarıda uçuk hocam ama benzin pompları o kadar pahalı değil. Kuş serisi araçların parçası ucuz derler. Neresi ucuz bunun ya  :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

eğer gerçekten 50 ila 150 lira arasındaysa çok ucuz:) ben doğanınkini 350 liraya aldım geçen yaz.

98 model 323 ünkini karabükte 45 e almıştım 2 sene önce şimdi olsa olsa 60tr yan sanayi çin işi. Japonlar da 100dür

EMY & MZD

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mazot pompalarının fiyatlarıda uçuk hocam ama benzin pompları o kadar pahalı değil. Kuş serisi araçların parçası ucuz derler. Neresi ucuz bunun ya  :D :D

çoğu parçasını marketlerde bile bulmak mümkün bu doğan ın ama demek ki bazı parçalar gerçekten pahalı.yada parçacı bizi yedi :):)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

çoğu parçasını marketlerde bile bulmak mümkün bu doğan ın ama demek ki bazı parçalar gerçekten pahalı.yada parçacı bizi yedi :):)

Hocam ikinci ihtimal bana daha kuvvetli geldi  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

seviyorum yurdum esnafını :) yakaladığını affetmiyor valla çok güzel müşteri kaybediyorlar.

geçen yıl benim mazda'nın silecek motorunu 3 defa söküp taktılar 15 günde en sonunda çamı kırmayı da başardılar hala sanayi de o dükkanın önünden geçerken için sızlıyor valla.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.