barış

Mazda323 mü, Mazda 626 mı Almalıyım?

Bu konuda 84 ileti var

yaklaşık 10 gün sonra inş araba almayı düşünüyorum. 9-9,5bin civarı.

91-92-93-94 model 323 ler--1,6 motor

92-93--97 arası 626 lar --2,0 motor

fiyatları yakın birbirine.

hatta 323ler 10-11 e kadar çıkıyor. pahalı değil mi bu fiyata, bana pahalı geldi.

323ler daha güzel geliyor bana.

birde 626 lar denk gelse alsam, parça fiyatları 92-97 lerin pahalı ve zormuş.öbürleri kolay ve ucuzmuş. 323 ler daha iyi diyenler var. sizlerin fikrini almak istiyom.

şehir içinde gaz fiyatını da karşılastırırsanız iyi olur

işte sizden fikir istiyom. şimdiden teşekkürler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ağırlıklı olarak şehir içi kullanacaksan 323 derim... Geri kalanı için her türlü 626...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Fazla kullanmayacaksanız, benim gibi sadece haftasonları için düşünüyorsanız 626 derim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

şehiriçi kullanımda 323 daha az yakar diye düşünüyorum. Zira hem motor küçük hemde ağırlık olarak daha hafif. Ama rahatına düşkünsen amerikalıların dediği gibi bigger is better diyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ağırlıklı olarak şehir içi kullanacaksan 323 derim... Geri kalanı için her türlü 626...

626 uzun yolda ne gider yaa  8:) Hayal ettim otobanda fosur fosur gidiyorum şuanda  8:) 8:)

peki fiyatlar konusunda ne diyosunuz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

peki fiyatlar konusunda ne diyosunuz.

Aracın durumuna göre değişir fiyatlar..

7.000 lirayada 323 var 12.000 lirayada var. Biniciden temiz 10.000'e alınabilir.

8.500 lirayada 626 var 15.000 isteyende var (92-97). 10-11.000'ne orta kasa alınabilir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aracın durumuna göre değişir fiyatlar..

7.000 lirayada 323 var 12.000 lirayada var. Biniciden temiz 10.000'e alınabilir.

8.500 lirayada 626 var 15.000 isteyende var (92-97). 10-11.000'ne orta kasa alınabilir.

peki gaz 30 kurus civarı yakıyor deniyor doğrumudur ne diyosunuz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim aracım 92 model 626, şehir içi 30 kuruşun altında yakıyorum. (Bolu için)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim aracım 92 model 626, şehir içi 30 kuruşun altında yakıyorum. (Bolu için)

Aracın yakıt sarfiyatı aracın bakımına göre değişkenlik gösteririr

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim aracım 92 model 626, şehir içi 30 kuruşun altında yakıyorum. (Bolu için)

orta kasa o zaman daha az yakar değil mi. enjeksiyonlu diye biliyom 626 orta kasa..

323 ler karbüratörlu değil mi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

orta kasa o zaman daha az yakar değil mi. enjeksiyonlu diye biliyom 626 orta kasa..

323 ler karbüratörlu değil mi.

Evet 626 orta kasalar (92-97) enjesiyonlu olduğu için yakıtı 2000 motora göre çok değil

İlk kasa 626'lar ve 323'ler karbüratörlü

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet 626 orta kasalar (92-97) enjesiyonlu olduğu için yakıtı 2000 motora göre çok değil

İlk kasa 626'lar ve 323'ler karbüratörlü

eyvallah.. artık 626-323 hangisi gelirse temiz uygun fiyata alacam inş. 9500 geçmemesi lazım tabi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

eyvallah.. artık 626-323 hangisi gelirse temiz uygun fiyata alacam inş. 9500 geçmemesi lazım tabi.

9.500 geçmem diyosan 323 bak . Bütçene göre 626 arıyosan araca iyi baktır derim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

9.500 geçmem diyosan 323 bak . Bütçene göre 626 arıyosan araca iyi baktır derim

tamam. gerçi 10dan aşagı 323 de pek yok, 11 yazan da var biraz abartıyorlar. yaz geldiği için de olsa gerek

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abicim iyi araç iyi para derler ya gerçeklik payı yüksek

Mesela benim araç http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-astsubay-dan-besili-guzu-mazda-cok-yakmazda-ariza-yapmazda-164172794/detay/

Ama ihtiyaçtan yada model yükseltmek için satmak isteyenler hızlı satılsın diye uygun fiyat yazıyor ama öyle denk getirmek de zor. Zaten piyasada ne kadar Mazda varki

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abicim iyi araç iyi para derler ya gerçeklik payı yüksek

Mesela benim araç http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-astsubay-dan-besili-guzu-mazda-cok-yakmazda-ariza-yapmazda-164172794/detay/

Ama ihtiyaçtan yada model yükseltmek için satmak isteyenler hızlı satılsın diye uygun fiyat yazıyor ama öyle denk getirmek de zor. Zaten piyasada ne kadar Mazda varki

senin arabanın maşallahı var çok güzelmiş. doğrudur tabi iyi araba iyi para o konuda katılıyom. bütçeme uygun denkgelir de inş alırım. teşekkürler tekrar

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

senin arabanın maşallahı var çok güzelmiş. doğrudur tabi iyi araba iyi para o konuda katılıyom. bütçeme uygun denkgelir de inş alırım. teşekkürler tekrar

Allah gönlüne göre versin. Hayırlı kısmetler. Araç aldıktan sonra forumu bırakma hee  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir sorum daha olacaktı. Ben 323 düşünüyorum hatta bir kac kisinin arabasina da baktım da pek temizi gelmedi neyse cevremdeki insanlar bana onun yerine hyundai excell 1.5gls al diyorlar klimali oldugundan. Yada nissan sunny e bak diyorlar. bir digeri 2001 lada vega al digerleri 90lı model bu daha iyi model dediler. Millet kafamı cok karıştırıyor.  Mazdalarda 92lerde 323 klima yok heralde degilmi.. son sorum 91 ile 92 323arasinda ön tarafta birazcik değişiklik var dikkatimi cekti. Ozellik olarak fark var mı ? Teşekkürler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Milletin kafanı karıştırması normal, sorduğun kişiler Mazda'yı kullanmış olsaydı Vega gibi abuk bir öneride bulunmazlardı...

Yazdığın seçenekler içinde 323 ile kıyas kabul edebilecek tek bir marka var Nissan Sunny... Sana Vega mantıklı geliyorsa eğer, aynı ayarda Dacia veya Tata öneririm en azından modeli yeni olur...

;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Milletin kafanı karıştırması normal, sorduğun kişiler Mazda'yı kullanmış olsaydı Vega gibi abuk bir öneride bulunmazlardı...

Yazdığın seçenekler içinde 323 ile kıyas kabul edebilecek tek bir marka var Nissan Sunny... Sana Vega mantıklı geliyorsa eğer, aynı ayarda Dacia veya Tata öneririm en azından modeli yeni olur...

;)

doğrudur abi, kimse kullanmadığı için efsaneler türeyip gidiyor. kullanıp kötü diyen yoktur zaten denk gelmedi hiç.

bu  91 ile 92  arasındaki ön tarafta farların arasındaki bölmedeki farklılık hakkında ne diyon abi. . motor, beygir veya başka özelliklerde değişiklik oluyor mu.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.