yhkaragoz14

Mazda6 Yan Aynalara Sinyal Uygulaması

   

  Aynaların ısıtma özelliği bozulmadan uygulandı. :hi:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Güzel olmuş abi. Ledler biraz daha sık olsa ve ok açısı az daha dar olsa belki daha da güzel olurdu. Nasıl uyguladın yada uygulattırdın? Belki biz de deneriz  :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  Ebay sağolsun.Yakın çekim ve gündüz olduğundan öyle gözüküyor ama gece çok hoş oluyor.Ayna sökülüp fön makinesi ile ısıtılıp kaplama ledlerin sığacağı kadar açılıp ledler yerleştiriliyor aynanın arkasındaki kaplama yapıştırılıp çamurluk sinyallerinden elektrik alınıyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

vaaaayyyyy abi ben bunu çok sevdim kaça mal oldu bu?hayırlı olsun abi güle güle kullan

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yani bu senin yapacağın iş değil diyorsun  :D ebay dan alsak kaliteli bir uygulama işlemi yapan bulabilir miyiz acaba. Bir de fiyat ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bülent abi beraber alalım yaz buluşmasında takarız beraber hatta veli abiye de alalım bence çok güzel valla

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yaklaşık bir sene oldu yalan olmasın gönderi dahil 3-4 dolar civarında.Merserde Halil usta taktı.İstenirse hazır olan aynalarda var(ısıtmalı) onlar gönderi falan 140dolar ciavarında. Ben motosikletlerimede uyguladım yolda durdurup soruyorlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abi bişey sorcam aynanın altına değilde üstüne yapıştırsak nasıl olur yani arkasındaki yapışkana dokunmadan.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bizim aynalar ısıtmalı ya problem olmasın sonra kopma falan olursa ısıtma devre dışı kalır

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çok güzel olmuş. Ben de yaptırmayı düşünmeye başladım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  Ben mazda ya  hazır olandan taktım hatta aynalar hafif renkli gece arkandan gelen aracın farlarından etkilenmiyorsun. Kayın biraderin focus ada bunlardan taktık  onun aynalarda ısıtmalı sorun olmadı.

http://www.ebay.com/itm/2x-Amber-14SMD-LED-Arrow-Panel-Rear-View-Mirror-Turn-Signal-Indicator-LED-Light-/291086260125?pt=

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bülent abi beraber alalım yaz buluşmasında takarız beraber hatta veli abiye de alalım bence çok güzel valla

Bak o güzel olur valla. Yedek ayna da almak lazım ama birtanesi kesin elimizde kalır:-D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ama benim ayna da RVM var abi bu benim aynaya uygulanmaz galiba

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ama benim ayna da RVM var abi bu benim aynaya uygulanmaz galiba

abi RVM sakat iş sensörler falan dikkat etmek lazım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aynen vazcaydım :-)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben de böyle bir şey düşünüp araştırırken sizin konunuzu da gördün. Çok güzel olmuş elinize sağlık.

Önereceğiniz bir ürün var mı yoksa herhangi birisinden alsak mı ? Anladığım kadarıyla siz en düşük fiyatlılardan almışsınız.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Görüntüsü gerçekten çok güzel. Halil de işinin ustasıdır, kaçmaz böyle şeyler onun elinden . Tek aklıma takılan RVM oldu. RVM olan araçlar için de var mı acaba böyle bir şey ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.