alişemet

Şanzuman yağı

Bu konuda 22 ileti var

Arkadaşlar konu varmıydı bilmiyorum varsa kusura bakmayın,merak ettiğim bir konu yorumlarınızı bekliyorum.Bizim guzuların şanzuman yağı değişir mi bazıları ömürlüktür diyor ama sizler ne diyorsunuz? ayrıca nasıl değişiyor bu şanzuman yağı nereden konur,ve boşaltılır? ayrıca yağ öneriniz nedir?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim ustam değişmesi gerektiğini söyledi. Başka bi usta ise kontrol etti gerek yok dedi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim ustam değişmesi gerektiğini söyledi. Başka bi usta ise kontrol etti gerek yok dedi.

aracınız kaç binde hocam km önemli galiba bu konuda,benim araç 110 binde değişim zamanı gelmiştir diye düşünüyorum çünkü benden önceki sahibi eşşek niyetine kullanmış arabayı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benimki de 112 binde. Araçi iyi kullanilmis ben alali 6 ay oldu.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şanzıman yağı nerde olur, ne zaman değişir, manuelin aracın kaç binde değişir hep merak ettiğim konu olmuştur...

Mobilden gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hayırlı olsun güle güle kullanın.iyi kullanılmış olsa bile yağı değiştirip değiştirmediğini sormak lazım ama iş garanti olsun diye hiç düşünmeden değiştirmek de iyi bir seçenek galiba:) bu konuda marka veya numara gibi kriterler var mı acaba?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şanzıman yağı nerde olur, ne zaman değişir, manuelin aracın kaç binde değişir hep merak ettiğim konu olmuştur...

Mobilden gönderildi

ben de merak ediyorum hakan bakalım ne çıkacak ortaya?? :krrsz:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben de merak ediyorum hakan bakalım ne çıkacak ortaya?? :krrsz:

Veli abi olsaydı bilgi verirdi az çok.

Veli abi ziyaretçi olarak foruma gidiyosan bizi bilgilendir :)

Mobilden gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

değiştirirken karter alt kapağını sökmek gerekiyor galiba hocam yani usta sökmeden değiştirecek olursa sökmesini söyleyin çünkü altta balçık gibi yapışıyormuş yağ tamamen temizlenmesi için kapağı söktürmek en doğrusu aklınızda olsun

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Veli abi olsaydı bilgi verirdi az çok.

Veli abi ziyaretçi olarak foruma gidiyosan bizi bilgilendir :)

Mobilden gönderildi

aklımdan geçeni sen dillendirdin hakan:( özlettin veli abi kendini,yokluğun çok büyük eksiklik

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

aklımdan geçeni sen dillendirdin hakan:( özlettin veli abi kendini,yokluğun çok büyük eksiklik

Veli abi forumsuz yapamaz diye düşünüyorum abi, gerekirse Olgun'u sokalım devreye :)

Mobilden gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

olgun veli abiyi bulur getirir bence de.hemen olgun a üst yazı ile görevlendirme çıkaralım:) veli abi yi bulup getirsin bize.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

olgun veli abiyi bulur getirir bence de.hemen olgun a üst yazı ile görevlendirme çıkaralım:) veli abi yi bulup getirsin bize.

Çok iyi fikir abi, yavaştan da alışsın hem askerliğe :D :D

Mobilden gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

tabi alışması lazım ayrıca her akşam yat yoklaması falan almak lazım sitede öyle kafasına göre  kaçmamalı mazda ailesi üyeleri:):) şaka bi yana olgun sitede değil şu anda ama kısa sürede ulaşmamız lazım ona.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

tabi alışması lazım ayrıca her akşam yat yoklaması falan almak lazım sitede öyle kafasına göre  kaçmamalı mazda ailesi üyeleri:):) şaka bi yana olgun sitede değil şu anda ama kısa sürede ulaşmamız lazım ona.

Aynen abi :)

Olgun Veli abinin mesajından sonra hiç girmedi galiba, yoksaki şimdiye kadar Veli abi tekrar sahaya gibi başlıklar açmıştı foruma :D :D

Mobilden gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet galiba o da girmeme kararı aldı foruma ?? ne oluyo arkadaş alacam elime kaşığımı ha  :sopa:    :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yaz tatiline az kaldıydı sözde benim yanıma gelecekti veli abi ile olgun,olmadı biz gideriz onlara artık.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yaz tatiline az kaldıydı sözde benim yanıma gelecekti veli abi ile olgun,olmadı biz gideriz onlara artık.

Bende gidebilirim hocam beraber gidek olmadı :)

Mobilden gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

olur ben temmuzun başında bi dayı olayım  :egy: ardından uzanıcam o tarafa doğru haberleşelim beraber geçeriz.veli abi ile olgun un numaraları lazım bize.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.