redrock

Spacer ( Aradisk )

Bugün televizyon programında seyrettim başka bi formdanda bilgilerini buldum güzel bişeye benziyo temel olarak yaylı arabaların tekerlekleri gömüldüğü için tekerlekleri dışarı iten bi parça görsel bişey yani ama programda yol tutuşada + etkisi var dediler

Jantlarda yaşanan en büyük problemlerin başında ofset ve bijon aralıklarının uyumsuzluğundan kaynaklanan sorunlar gelir. SCC aradiskler ile bu sorunlar ortadan kalkıyor. Çok özel uygulamalara sahip olan diskler Almanya’da üretilmektedir. Her araç için ayrı TÜV sertifikasına sahip olan sistemlerde yüksek kaliteli alüminyum ve magnezyum alaşımlar kullanılmaktadır. Aracınızda güvenle kullanacağınız aradisk sistemleri farklı amaçlar için özel olarak üretilmiştir.

Sistem 2

Çift merkezli adaptör-aradisk jantın merkez deliğini adapte etmek içindir. Örnek olarak Mercedes marka bir araca (112/5 jant ölçülerinde ve 66,6 delik çapında) bir Audi jantı uygulamak mümkündür. (112/5 jant ölçülerinde ve 57,1 delik çapında) Ayrıca merkezsiz aradisk ile (Sistem 5) takma plastik bilezikten elde edilemeyen merkezleşmeyi değiştirebilirsiniz.

Sistem 3

Bu adaptör aradisk yüksek kaliteli alüminyum-magnezyum bileşiminden imal edilmiştir. Bu sistem araç ile disk arasına monte edilerek kullanılır. Bu sistem ile hem delikçemberi hem de merkez deliği adapte edilebilir. Aracın bijon delik sayısını değiştirmek bu sistem ile mümkün değildir. Bazi arazi araçları hariç tüm araçların aradiskleri çift merkezlidir. Bu ürün orijinal parçalar ile kullanılabilir. Aradiskin montajı için gerekli tüm parçalar setin içinde mevcuttur.

Sistem 4

Bu sistem ile hem delik çapı hem de merkez deliğine farklı adaptasyonlar yapılabilir. Bu sistemde bijon delik sayısı değiştirilemez. Sadece delik çapları değiştirilebilir. Örnek olarak: 100/4 jantı 108/4 ile veya 100/5 jantı 112/5 ile değiştirmek mümkündür. Sistem orijinal parçalar ile kullanılabilir. Aradiskin montajı için gerekli parçalar setin içinde sunulmaktadır.

Sistem 4L

Bu sistem ile hem delik sayısı hem de merkez delik değiştirilebilir. Delik çember ölçüsü aynı kalmalıdır. Sistem ile örnek olarak 100/4 ölçüye sahip bir araç 100/5 ölçüye geçebilir. Aradisk araç ile disk arasına monte edilir. Yüksek kaliteli alüminyum-magnezyum malzemesi sayesinde çelik yiv kovanlarına ihtiyaç duymadan montaj yapılabilir. Aracın orijinal parçaları sistem içinde kullanılabilir. Sistemin montajı için sadece ek olarak bir vida doğrudan jant ile disk arasına monte edileceği için sipariş edilmelidir. (Sistem 3 gibi)

Sistem 4M

Bu mükemmel sistem ile hem delikçember, hem delik sayısı hem de merkez delik ölçüsü değiştirilebilir ve araca adapte edilebilir. Delik çemberinin ölçüsü mecburen 95,25/4 ile 100/4 arasında olmalıdır. Aradisk araç ile jant arasına monte edilerek kullanılır. Yüksek kaliteli alüminyum-magnezyum bileşimi ile çelik yiv kovanlarına gerek kalmadan kullanılabilir. Aracın orijinal parçaları ile birlikte kullanılabilir. Montaj için gerekli ekstra parçalar setin içinde sunulur. Sadece 130/5 delikçemberi kullanılan araçlarda genel olarak M12x1,5 delindiği için montaj esnasında yeni bijonlar gereklidir.

Sistem 4X

SCC tarafından geliştirilen ve dünya çapında eşsiz adapte sistemimiz sayesinde aracınıza çok özel uygulamalar yapmanız mümkün. Bu sistem 4 delikli jantalarınız yerine 5 delikli jantları kullanmanıza olanak sunuyor. Örneğin 100/4 ölçülere sahip otomobilinizde 120/5 değerlere sahip jant kullanmanız mümkün. Kısacası düşlediğiniz jantı aracınıza uygulayabilirsiniz. Bu aradisk sistemi alüminyum-magnezyum alaşım ile üretilmiştir ve jant ile araç arasına monte ediliyor. Aracın orijinal parçaları ile kullanılabilir. Montaj için gereken tüm parçalar setin içinde size sunulur.

Aradiskler (Spacers)

Sistem 2

Bu aradisk iki katlı farklı merkezli bir sistemdir. Aradiskin kalınlığına göre farklı boyda bijonlarla veya civatalarla araca monte edilir. Bu sistemde her araç için özel aplikasyon olduğundan dolayı aracınızın marka ve modeline göre sipariş vermeniz gereklidir. Kullandığınız bijon şekli (konik, küre,bijon diş ve uzunluğu) sipariş esnasında mutlaka bildirilmelidir.

Sistem 2D (Yağ Kapaklı)

Bu sistem özellikle Daimler, Chrysler gibi araç modelleri için üretilmektedir. Araçlardaki orijinal yağ kapakları montaj esnasında çıkarılarak setin içinden çıkan sistem monte edilir. İki katlı tasarlanmış disk farklı kalınlıklarına göre değişik bijon ve civatalarla monte edilir. Araç aplikasyonunuza göre sipariş vermeniz gereklidir. Kullandığınız bijon şekli (konik, küre,bijon diş ve uzunluğu) sipariş esnasında mutlaka bildirilmelidir.

[eklenti sistemin çökmesi sonucu silindi]

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İyi bilgilendirme oldu, arabayı satarken jantları vermem artık... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İyi bilgilendirme oldu, arabayı satarken jantları vermem artık... :)

abi vermicez tabiki ya,dünya para verdik bunlara  :o

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu yanlış anlaşılma var heralde bu diskin amacı jantı araca uydurmak değil o işede yarıyo ama asıl görevi tekerleği çamurlukdan biraz daha dışarı çıkarmak

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu yanlış anlaşılma var heralde bu diskin amacı jantı araca uydurmak değil o işede yarıyo ama asıl görevi tekerleği çamurlukdan biraz daha dışarı çıkarmak

yok biliyorum Ahmet te,ben Özhan abiye cevap olsun diye öyle yazdım  ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yok biliyorum Ahmet te,ben Özhan abiye cevap olsun diye öyle yazdım  ;)

Cevap oldu da. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.