Jump to content

Nissan X-Trail 1.6 Dizel


İlhan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

X-Trail benim için, ayrı bir özel yeri olan otomobildir. Sebebine gelirsek, 2003 yılında bu sınıfta ilk kullandığım otomobildir kendisi. Sahibi olan adaşım, halen bildiğim kadarı ile kullanmakta. O dönem 1.6 motor seçeneği yoktu tabi.

 

Şimdileri ise bizim pazara uygun, 1.6 dizel motor seçeneğini getiriyorlar. Aynı zamanda Dizel+Otomatik vites seçeneği sunuluyor. 130 HP, 320 Nm Tork, 4x2, 4x4 seçenekleri mevcut.

Fiyat olarak pek cazip olmasa da . Diğer rakiplerine göre 1.6 dizel otomatik vites oluşu bir avantaj sağlayabilir.

 

 

1.6 DCI Visia 17" M/T Stop/Start Dizel M/T 1598 98.900 TL -

 

1.6 DCI Sky Pack 17'' M/T Stop/Start Dizel M/T 1598 106.900 TL -

 

1.6 DCI Design Pack 19” M/T Stop/Start Dizel M/T 1598 111.900 TL -

 

1.6 DCI Black Edition 19” M/T Stop/Start Dizel M/T 1598 118.900 TL -

 

1.6 DCI Platinum 19" M/T Stop/Start Dizel M/T 1598 121.900 TL -

 

1.6 DCI Platinum Premium Pack 19" M/T Stop/Start Dizel M/T 1598 125.900 TL -

 

1.6 DCI Sky Pack 17'' X-TRONIC Stop/Start Dizel X-TRONIC 1598 113.900 TL -

 

1.6 DCI Desing Pack 19'' X-TRONIC Stop/Start Dizel X-TRONIC 1598 118.900 TL -

 

1.6 DCI Black Edition 19'' X-TRONIC Stop/Start Dizel X-TRONIC 1598 125.900 TL -

 

1.6 DCI Platinum 19'' X-TRONIC Stop/Start Dizel X-TRONIC 1598 128.900 TL -

 

1.6 DCI Platinum Premium Pack 19'' X-TRONIC Stop/Start Dizel X-TRONIC 1598 132.900 TL -

 

1.6 DCI Sky Pack All Mode 4x4-i M/T Dizel M/T 1598 116.900 TL -

 

1.6 DCI Design Pack All Mode 4x4-i M/T Dizel M/T 1598 121.900 TL -

 

pvEDMn.jpg

 

Bo8dWQ.jpg

 

PvQV28.jpg

 

0byZgL.jpg

 

jzBDpD.jpg

 

LdQ6NV.jpg

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yeni nesil X-Trail, Renault kökenli güçlü 1.6 litrelik dizelden oluşan motor gamı ile dikkat çekiyor. 130 hp güç ve 320 Nm tork üreten 1.6 litrelik dizel motorun kullanıldığı yeni X-Trail, kardeşi Qashqai'de olduğu gibi önden veya dört tekerlekten çekişli olarak tercih edilebiliyor. Ayrıca önden çekişli versiyonla, XTronic adlı otomatik şanzıman ile de tercih edilebilecek yeni X-Trail'in, bu seçeneğinin en çok ilgi görmesi bekleniyor.

4.000 devirde 130 hp güç ile 1.750 devirde 320 Nm tork üreten 1.6 litrelik dCi motor, boş ağırlığı 1.540 kg olan otomatik şanzımanlı X-Trail'in, 0'dan 100 km/s hıza 11.4 saniyede ulaşmasını ve 180 km/s hıza erişebilmesini sağlıyor. Manuel şanzımanlı, 1.500 kg ağırlığındaki önden çekişli versiyonda 10.5 saniye hızlanma ve 188 km/s makimum hız deerine sahipken, bu değerler 1.580 kg ağırlığındaki dört tekerlekten çekişli versiyonda ise 11 saniye ve 186 km/s olarak gerçekleşiyor.

Yakıt tüketimleri incelendiğinde ise tamamı Euro5b+ normalarına uygun olan X-Trial'in 1.6 dizel motor seçeneklerinden manuel şanzımanlı olanı, şehir içinde 5.6 litre, şehir içinde 4.5 litre ve ortalamada 4.9 litre tüketiyor. X-Tronic şanzımanlı versiyon da bu değerler sırasıyla, şehir içinde 5.8 litre, şehir içinde 4.7 litre ve ortalamada 5.1 litre olarak gerçekleşiyor. 4x4 versiyon ise şehir içinde 6.2 litre, şehir içinde 4.7 litre ve ortalamada 5.3 litre yakıt tüketiyor.

Performans konusunda 6 ileri oranlı manuel şanzımanlı kardeşlerine göre çok başarılı bir görüntü çizemeyen, sürekli değişken oranlı X-Tronic şanzıman, sunduğu konforun yanında, tüketim değerlerindeki 0.2 litrelik artışla kabul edilebilir sınırlar içerisinde kalıyor.

Kaynak:http://www.ototeknikveri.com/

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu ayarda rakipleri arasında Honda CRV geliyor. Ama eksiği 1.6 dizelde otomatik vites seçeneği yok. Ve 1.6 motorda 4x4 özelliği yok bildiğim kadarı ile. Sadece 2.0 motor hacminde otomatik vites ve 4x4 olması lazım.

Kia Sportage var, dizel+otomatik vites seçeneği yok. Ve yine yanlış hatırlamıyorsam 4X4 değil.

Hyundai İX35 var, dizel motor seçeneği yok.

Subaru XV var, dizeli yok. Ama 1.6 CVT+4X4 oluşu ayrı bir keyifdir sanırım. Subaru XV bu aracı bir gün test etmek istiyorum. Donanım olarak oldukça iyi seviyede bir otomobil.

Aynı şekilde X-Trail'ide inşallah bir gün test etme imkanım olur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1.6 dizel ve AT olan tek diye biliyorum.

Eğer tatmin edici bir performansı varsa, 2 litrelik benzinliye vereceğim parayı buna veririm. (Olsaydı tabi :D)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2.0 parasına satıyorlar bu araçları, çok pahalı....  Daha az vergi, daha az yakıt ödeyecem diyen vatandaş peşin ödeyecek 10 yıllık vergiyi, yakıtı ...

Ayrıca 1540 kg araç, kalkışlarda turbo devreye girene kadar baygındır muhtemelen...Buna verilecek parayla 2. el manuel CX-5 alınır 75 binlere, otoban faresi gibi SUV ,  0-100 9.2 sn...

Artan para ile de gezi teknesi alınır hem karada hem denizde keyifle gezilir :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Araba güzel, diyecek laf yok ama fiyat yüksek dediğiniz gibi. 1.6 motor için ÖTV %45 galiba. Bu fiyata bu araç alınmaz yanii. CX5 veya Captiva alırdım ben çok daha ucuza hemde :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2.0 parasına satıyorlar bu araçları, çok pahalı....  Daha az vergi, daha az yakıt ödeyecem diyen vatandaş peşin ödeyecek 10 yıllık vergiyi, yakıtı ...

Ayrıca 1540 kg araç, kalkışlarda turbo devreye girene kadar baygındır muhtemelen...Buna verilecek parayla 2. el manuel CX-5 alınır 75 binlere, otoban faresi gibi SUV ,  0-100 9.2 sn...

Artan para ile de gezi teknesi alınır hem karada hem denizde keyifle gezilir :)

Emre kesinlikle çok haklısın. Araç evet dediğin gibi ağırlık konusunda, hantal kalabilir. Birde kaldı ki otomatik şanzımanı ne kadar konforlu ve performanslı. Seninde dediğin gibi bu fiyatlarda CX-5, Subaru Forester, Outback alınabilir. Ama toplum olarak dizel motor hastayız biliyorsun. Sanırım ilkin verilen para müşterinin gözüne batmıyor. Müşteri diyor ki senelik MTV ve yakıtı düşük olsun bana yeter. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Anlaşılan Nissan motorları küçültmüş İlhan, Qashqai dahil bütün arabalar 1.2 l benzinli motorlu, keşke bu oranda fiyatları da küçültseler...

1.6 manuel dizel araca 120 bin TL gibi başından fazla para verdiğimizde, bunun üzerine her sene %10 civarı 2. el değer kaybını da  koyduğumuzda sonuçda az yakıyor,  MTV si düşük diye küçük hesaplar yapıp bu aracı almak köylü kurnazlığı gibi oluyor :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Otomobil fiyatları hepten, bütün markalar tarafından çok arttı. Hemen hemen bütün otomobil firmaları. Küçük hacimli motorlara sahip modeller çıkarıyorlar. Günümüz ekonomik şartları, otomobil firmalarına bunu yaptırmaya mecbur kıldı artık. Dediğin gibi fiyatlar ama hiç düşmüyor.

Bu ülke neden batmıyor, alınan çok yüksek vergilerden batmıyor. Otomobile ödediğimiz vergiye baksana. O yüzden artık 1.6 cc üzerinde ki motor hacimlerini. Yakın gelecekte sadece rüyalarımızda görececeğiz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi haklısın ama tüketiciyi düşünen yok ki. İnsanlar vergiden kaçmak için küçük motora yöneldiler, ama bu sefer de fiyatlar uçtu gitti, bir anlamı kalmadı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben bir türlü ısınamadım rav4' e. CVT şanzıman yüzünden de sattım aracı. Artık bu araçlara da sıcak bakamıyorum :)

Mustafa inan ki bu güne kadar bende hiç sıcak bakmıyordum. Bu Suv-Jeep vs diye hitap edilen sınıfta ki otomobillere. Hatta ve hatta uyuz olurdum resmen. Şehirde Jeep'in ne işi var diye. Ama günümüzde artık otomobil firmaları. Bu sınıfta ki otomobilleri öyle bir hale soktular ki. Ayrı bir segment oluştu Suv diye.

Bundan 10 yıl önce adı jeep'ti misal, bu sınıfın adı. Şimdileri 4X2 olarak suv diye pazarlanıyor.

İşin özü 2.çocuktan sonra ve en son ki uzun yol deneyimim sonrası. Farklı segmente otomobil arayışına beni sürükledi.

İçimden bir ses durduk yere macera arama. Bin gül gibi otomobile idare et diyor. Diğer ses yaş ilerliyor, bir daha ne zaman bineceksin diyor.

16 yıldır aynı şirketteyim. Bu güne kadar binbir çeşit otomobil satın alındı ve kiralandı. Hepsinin servis, yedek parça, bakım onarımı konusunda deneyim kazandım. Mazda bu konuda çok ama çok iyi. Öyle ki öpüpte başıma koymalıyım.

Bu konuda kararsız ve kafam çok bulanık. Subaru Forester, Outback'leri araştırıyorum. Subaru XV çıkmış fakat çok geniş iç hacim ve bagajı yok. Gönül ister CX-5 2 elleri çok pahalı. Yada gönül ister Mazda 5 ama otomatik vitesi yok.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi bence bir teste çık dene. Otomobilin tadını bana vermediler. Benim aklımda az ilerde durumum iyi olursa superb alıp binmek. Onun kadar geniş, konforlu bir araç o paraya, o sınıfta yok.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi bence bir teste çık dene. Otomobilin tadını bana vermediler. Benim aklımda az ilerde durumum iyi olursa superb alıp binmek. Onun kadar geniş, konforlu bir araç o paraya, o sınıfta yok.

Dur o zaman şu superb'yede bir bakayım. Kafamın karışıklığı azdı zaten. :)

X-Trail almam mümkün değil. Şu an zaten 2.el arayışındayım. Ama test etmek isterim doğrusu.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2. elde uygun prestij paketli superb ler var abi. 4 koltuk ısıtmalı falan. Bayisi yakınlardaysa gidebilirsen incelemeni öneririm.

Çok geniş araç değiller SUV' lar. Jetta kadar genişliği var içeride. Mazda3 ten çok az genişler yani.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ön tasarımı güzel de arka berbat bence... ama özellikleri genişliği tam bir aile arabası. Sıkışma derdin yok :) arkaya 4 kişi otursun, hatta arkada koltuk önlerine bile oturabilirsin :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ön tasarımı güzel de arka berbat bence... ama özellikleri genişliği tam bir aile arabası. Sıkışma derdin yok :) arkaya 4 kişi otursun, hatta arkada koltuk önlerine bile oturabilirsin :D

:D O kısmı doğru bak, koltuk önünde bile oturursun. Genişlik zaten olmazsa olmazım artık bundan sonraki düşüneceğim araçlar için, malum bir çok C segmentte olduğu gibi  Mazda 3 de bu konuda hiç tatmin etmiyor beni. Arka tasarım çok kötü evet.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Arkadaşlar pek sıkılmadan okuyacağınızı düşündüğüm bir inceleme yazısı. Aklı önce paradan geçen bir millet olarak (haliyle) peşin peşin söyleyeyim. Araç için Devletimiz %15 ÖTV alıyor. Yani 150000 TL yi pek fazla geçmemesi gerekiyor. Menzili uzatılmış versiyonu olsa ve yeterli sarj istasyonu kurulu olsa satın alınabilecek araçlar arasında mıdır sizce ? En azından Auris ten yakışıklı değil mi ?
       
      Artık direnmeye gerek yok, tahmin edeceğinizden kısa bir süre içinde elektrikli ve otonom araçlar dünyaya hâkim olacak. Bu yüzden bizim gibi otomobil tutkunlarının da yavaştan sesin ve ileri aşamada sürücünün de denklemden eksileceği araçlara, yani geleceğe alışması gerekiyor.
      Dünyanın en çok satan elektrikli aracı Nissan Leaf'in ikinci jenerasyonu daha fazla otonom özellik, daha çok güç, daha güzel görünüm ve bir dizi yeni teknoloji ile geldi. Bunun üzerine biz de Nissan'ın Japonya'daki Oppama kentinde bulunan test merkezine giderek yeni aracı test ettik.

      İlk izlenim
      Leaf, 2009 yılında Nissan'ın o zamanlar henüz keşfedilmemiş bir pazar olan elektrikli araç kategorisine attığı ilk adımı temsil ediyordu. Egzotik tasarımı ve sadece 160 km menzili ile araç 8 senelik ömründe 280 bin satışa ulaştı. İkinci nesilde ise daha geleneksel bir tasarıma ve eski nesille yaklaşık aynı boyutta olmasına rağmen 400 km'ye ulaşan menzil sunan bataryalara geçildi. Voltaja göre 8 (220 V) veya 16 saatte (110 V) şarj edilen ünite hızlı şarj opsiyonuyla 40 dakikada %80 kapasiteye kadar doldurulabiliyor. Nissan'a göre Leaf'in nevi şahsına münhasır platformu ileri aşamada bir "aileye" ev sahipliği yapabilecek.
      Nissan mühendisi Hiroyuki Furuya'ya göre elektrikli araçların artık çarpıcı görünmesine gerek kalmadığı için tasarımda "şok etkisi"nden vazgeçilmiş.
      "İlk nesilde dikkat çekmemiz gerektiği için aracı farklı bir dil ile tasarladık."
      Aslına bakarsanız yeni nesil Leaf geleneksel bir hatchback'ten pek farklı görünmüyor. Modern ancak Nissan'ın diğer modellerine (Micra ve Pulsar) pek uzak olmayan dizayn göze hitap etmeyi başarıyor. Siyaha boyanan C sütunu, tavan ve bagaj kapağı bizim hoşumuza gitti. Tabii ki tasarım önemli fakat Leaf, bunun yanında işlevselliği de elden bırakmıyor. Yeni jenerasyon model 0.28'lik aerodinamik katsayısı ile öne çıkıyor.

       
      Yeni 40 kWh'lik bataryalar öyle güzel gizlenmiş ki hafifçe yükselmiş taban haricinde kendisini kabinde hissetmek mümkün değil. Leaf, elektrik motorlarını besleyen bu ünitelere rağmen 4 yetişkin ve 1 çocuğa yer sağlayabiliyor. Sürücü koltuğunu 2 metrelik boyuma göre ayarladıktan sonra hem baş, hem de diz mesafesi anlamında arka koltukta rahat olduğumu söylemeliyim. Ayrıca bagaj da böylesi bir hatch için yeterince geniş (435 litre) ve kolay ulaşılır cinsten.
      Ana rakibi Toyota Prius hibrit olan Leaf'in kabini kaliteli fakat Prius gibi lüks değil. Kapı panelleri ve ön konsolda sert plastik var ancak hissiyat güzel. Direksiyon simidi ise diğer Nissan modellerinden tanıdık. Kötü yöndeki fark ise Leaf'in direksiyonda sadece yükseklik ayarı sunması. Bu konuda Furuya'ya soru sorduğumda kendisi hafiften utandı ve benden özür diledi - "Bu problemin farkındayız, ilgileneceğiz."
      Markanın Güney Amerika'da sunduğu küçük crossover Kicks'e benzeyen diğer özellikler ise analog hız göstergesinin yanında yer alan 7" TFT ekran, Apple CarPlay bağlantısı sunan 7" boyutlu bilgi eğlence sistemi ekranı, 360 derece kamera sistemi. 
      Nissan'ın Pro Pilot Park adlı yeni otonom park sistemi de araçta yer alıyor. Bu sistemin diğer park asistanlarına göre en büyük avantajı, park yeri algılamak için etrafta diğer araçların bulunmasına ihtiyaç duymaması. Leaf, paralel ve dikey park yapabiliyor ve seçiminize göre işlemi gerçekleştiriyor. Multimedya ekranında istediğiniz park noktasına tıklayıp otomatik park butonuna basılı tuttuğunuzda araç işi kendisi hallediyor.
      Bu, aracın etrafına yerleştirilen 12 ultrasonik sensör ve 4 yüksek çözünürlüklü kamera sayesinde mümkün oluyor. Bu elemanlar aynı zamanda yarı otonom sürüş sistemi Pro Pilot'a da bilgi yolluyor.

      Sürüşü nasıl?
      Kontrolü önce Pro Pilot sistemi aldı. Bir Infiniti modeli ardında Nissan pistine çıktık ve tek yaptığım ellerimi hafifçe direksiyon üzerinde tutmaktı. Leaf, önümdeki araçla gerekli mesafeyi korudu ve hızını sabit tuttu. Hatta kendi başına durdu, gaz pedalına ufacık bir dokunmamın ardından ivmelenme işlemini de devraldı. Sistem, kullandığım diğer yarı otonom araçlardan farklı olarak 30 ile 100 km/h arasında çalışıyor ve kendi başına viraj alabiliyor. Üstelik sadece hafif dönemeçleri değil, bildiğimiz virajlara da doğru ve güzel tepki veriyor. Tek gereken ellerinizi direksiyon üzerinde tutmanız ki bu da yasal nedenlerle çünkü Leaf, teorik olarak buna bile ihtiyaç duymuyor.
      Sonra sürüş sırası bana geldi ve Leaf'in bu alanda da bir yeniliği var. Konsoldaki bir düğme ile aktif edilen e-Pedal sistemi gaz pedalından ayağınızı çektiğinizde 0.2 g'ye kadar bir negatif ivme ile yavaşlayıp durmasını sağlıyor. BMW i3'te bulunan sisteme benzeyen bu teknoloji Alman modelden daha "frenleme" odaklı ve Leaf'te kendisini kapatabiliyorsunuz. Nissan bu özellik ile sürüşün %90'ında fren pedalına basmanın önüne geçmeyi hedefliyor. Aslına bakarsanız pistte fren pedalına dokunmadan 2 tam tur atabildim. Pedalın orada bulunma nedeni de tabii ki 0.2 g'den daha fazlasına ihtiyacınız olacağı durumlar. Sistemin sağladığı kolaylığa çok kolay adapte olduğumu da belirtmeliyim.
      Yeni Leaf'teki bir diğer güzellik ise eskiye oranla daha güçlü olan elektrik motoru. 150 bg güç, 320 Nm tork sağlayan araç oldukça çevik ve pürüzsüz. Elektrik motorunun doğrudan gelen %100 torkuyla kararlı şekilde ivmelenen araçta hız göstergesinde ibre bir turbo benzinli motor gibi yukarı çıkarak sürücüyü mutlu ediyor - üstelik süreç boyunca hiç ses yok. Pistte 80-120 km/h hızlanmasını sadece birkaç saniyede tamamladım; bu da sollama işleminin "gerçek hayatta" zor olmayacağını gösteriyor.
      İyi performansa rağmen Nissan'ın önceliği konfor. Süspansiyon yumuşak ve sessiz ancak araç buna rağmen yola iyi oturuyor. Japonya'daki test pistinde Leaf ile gayet oturaklı sürüşler gerçekleştirdim. Yüksek süratte sadece biraz rüzgâr ve lastik sesi var fakat kabine rahatsız edici boyutta bir gürültü girmiyor. Hızlı slalom testinde Leaf'in ardışık virajlarda ciddi şekilde yatma eğiliminde olduğunu gördük ancak bu, iyi sürüşü ve yol tutuşunu çok kötü etkilemiyor.

      Satın almalı mıyım?
      Eğer bir elektrikli araç arıyorsanız cevap kesinlikle evet. Yeni Leaf, selefine oranla ciddi bir gelişim sergilemiş. Artık daha güzel görünüyor, daha konforlu, sürüşü daha iyi ve menzili ikiye katlanmış durumda. Yarı otonom sistemler iyi çalışıyor ve e-Pedal, şehir içi trafik için ideal.
      Japonya'da yeni nesil elektrikli hatchback modelinin satışları 2 Ekim itibarıyla başladı ve araç şimdiden 19 binin üzerinde sipariş aldı. Fiyar ise 3,990,600 Japon Yeni, yani yaklaşık 136,050 TL.

       


      kaynak
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Yeni Nissan Qashqai 92.000TL’den başlayan lansman fiyatlarıyla ve 40.000 TL / 12 Ay %0 faiz finans desteği ile müşterilerini bekliyor.

      Nissan Türkiye, makyaj ile güncellenen Qashqai modelini ülkemizde satışa çıkardı. Yenilenerek sınıfının en çok satılan modeli olma başarısını devam ettirmeyi hedefleyen yeni Qashqai fiyatı ülkemizde 92 bin TL'den başlayacak. Motor, şanzıman ve donanıma göre yeni Qashqai fiyatı 169.900 TL'ye yükselecek. Makyaj öncesinde olduğu gibi 1.2 Dig-T benzinlinin yanında 1.5 dCi ve 1.6 dCi olmak üzere dizel seçenekler ile sunulan yeni Qashqai'de otomatik şanzıman seçeneği olan X-Tronic, 1.2 Dig-T ve 1.6 dCi seçenekleri ile sunulacak. 4x4 çekiş sistemi ise yine 1.6 dCi motor ile sadece manuel şanzıman ve Tekna donanım paket ile alınabilecek. Yeni Qashqai'de motor seçeneğine bağlı olmak üzere Visia, Tekna, Sky Pack, Design Pack ve Platinum Premium Pack donanım seçenekleri sunulacak.
       
      Yeni Nissan Qashqai Fiyat Listesi (Ekim 2017)
      Qashqai Versiyonu Fiyatı 1.2 DIG-T M/T VISIA 92.000 TL 1.2 DIG-T M/T TEKNA 104.000 TL 1.2 DIG-T M/T SKY PACK 111.000 TL 1.2 DIG-T X-TRONIC (AT) VISIA 99.000 TL 1.2 DIG-T X-TRONIC (AT) TEKNA 111.000 TL 1.2 DIG-T X-TRONIC (AT) SKY PACK 116.500 TL 1.2 DIG-T X-TRONIC (AT) DESIGN PACK 119.500 TL 1.2 DIG-T X-TRONIC (AT) PLATINUM PREMIUM PACK 143.000 TL 1.5 dCi M/T VISIA 104.000 TL 1.5 dCi M/T TEKNA 116.000 TL 1.5 dCi M/T SKY PACK 121.500 TL 1.5 dCi M/T DESIGN PACK 124.500 TL 1.5 dCi M/T PLATINUM PREMIUM PACK 154.000 TL 1.6 dCi M/T TEKNA 4WD 124.000 TL 1.6 dCi X-TRONIC (AT) VISIA 120.900 TL 1.6 dCi X-TRONIC (AT) TEKNA 124.758 TL 1.6 dCi X-TRONIC (AT) SKY PACK 147.900 TL 1.6 dCi X-TRONIC (AT) DESIGN PACK 150.900 TL 1.6 dCi X-TRONIC (AT) PLATINUM PREMIUM PACK 169.900 TL
      Kaynak
       
    • Ali
      Yazan: Ali
      e-Pedal olarak adlandırılan sistem elektrikli otomobillerle birlikte hayatımıza dahil olan teknolojilerden birisi olacak.
          Test sırasındaki kamuflajlı fotoğraflarıyla karşımıza çıkmaya devam eden yeni Leaf için hazırlıklarına devam eden Nissan, bir yandan da araçla ilgili yeni bilgiler paylaşmaya devam ediyor. Son olarak ProPILOT‘un son jenerasyonu kapsamında kendi kendini park edebilme, boş park yeri analizi ve fren-gaz-direksiyon kontrolü gibi özelliklere sahip olacağı açıklanan Leaf’le ilgili paylaşılan yeni özellikle araçta e-Pedal adı verilen bir sistemi yer alacağını öğreniyoruz. Kullanıcı deneyimi açısından büyük kolaylık sağlaması beklenen sistem her türlü koşul düşünülerek geliştirilmiş.     Özünde aracın durdurulması ve harekete geçirilmesi işlemlerinin tek pedal üzerinden yürütebildiği bir sistem olan e-Pedal, elektrikli otomobillerde tanıdığımız rejeneratif fren sisteminden de fazlasıyla faydalanıyor. BMW i3 ve Chevrolet Bolt gibi araçlarda görmeye alışık olduğumuz, gazdan ayak çekilince oluşan enerji kaybını akıllarımıza getiren yapı bu araçlarda gördüğümüz sistemin bir adım ötesinde. Nissan’ın dünyada bir ilk olacağını söylediği e-Pedal’da kullanıcılar yokuşta veya eğimli bir yerde ayaklarını gazdan çekse dahi araç tutunma pozisyonunda yerine durabiliyor. Yüzde 90 oranında fren-gaz işleminin sorunsuz şekilde yapılabildiği sistemin detaylı anlatım videosuna haberin ana görseli üzerinden ulaşabilirsiniz.
      Kaynak : http://www.log.com.tr/nissandan-otomobillerde-tek-pedalla-tum-kontrolleri-saglayabilen-teknoloji-video/
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Bu sınıfta gerçekten ses getireceğini düşünüyorum. Clio gibi opsiyonları olan ve kostumize edilebilen bir araç olacakmış. Motor seçenekleri ve değerleri fazlasıyla tatminkar.
      Tahmini başlangıç fiyatı 49000-50000 TL olarak düşünüyor Nissan kullanıcıları. 

      Yeni (5. nesil) Nissan Micra, Paris Otomobil Fuarı 2016’da tanıtıldı. Avrupa pazarı hedeflenerek tasarlanan yeni nesil Nissan Micra,  Qashqai ve X-Trail modellerinde kullandığı tasarım diline uyumlu ve Cenevre Otomobil Fuarı 2015’de tanıtılan Sway konsept otomobiline sadık kalınarak ortaya çıkartılmış. Nissan’ın modern güvenlik teknolojilerine sahip yeni 2017 Micra (yaya tanıma özellikli acil durum freni, trafik işareti tanıma sistemi, kör nokta uyarısı gibi); Active Ride Control ve Active Trace Control gibi sürüş teknolojilerini de barındırıyor. Renault’un Fransa-Flince’deki tesislerinde üretilecek yeni Nissan Micra’da ilk etapta 0.9 lt, turbo, benzinli 90 HP, 1.5 dCi turbo dizel, 90 HP ve 1.0 atmosferik, benzinli 75 HP olmak üzere 3 motor seçeneği sunulacak.
        
      kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      YENİ KASA 2016 NİSSAN NAVARA FİYATI AÇIKLANDI
      Nissan, yeni jenerasyon pikap modeli Navara'nın Türkiye satış fiyatlarını açıkladı. Yeni Nissan Navara Fiyatı 79.900 TL'den başlıyor.

      - 2016 Uluslararası En İyi Pick-Up Ödülü yeni Nissan Navara’nın.
      Nissan yeni nesil Navara modelinin fiyatlarını açıkladı. Ülkemiz pikap pazarında önde gelen modellerden biri olan Navara fiyatları 79.900 TL'den başlıyor. Yeni Navara fiyatı donanım, motor, şanzıman ve çekiş sistemine bağlı olarak 115.900 TL'ye kadar yükseliyor. Ülkemiz pazarından dCi 160 ve dCi 190 olmak üzere iki farklı güç çıkışına sahip dizel motor ile sunulan yeni Navara'nın dCi 160 modelleri 4x2 veya 4x4 çekiş sistemi alternatifi ile sadece manuel şanzımanlı olarak sunuluyor. Bu versiyonlarda Visia veya Tekna donanım paketi tercih edilebiliyor. Sadece 4x4 çekiş sistemi ve otomatik şanzıman birlikteliği ile sunulan Navara'nın dCi 190 vesiyonu ise en üst donanım paketi olan Platinum ile alınabiliyor.
       
      İşte yeni Navara'nın tüm fiyat listesi;
      NAVARA FİYAT LİSTESİ MOTOR GÜCÜ (hp) YAKIT TİPİ VİTES TİPİ DONANIM LANSMAN FİYATI  dCi 160 DİZEL M/T 4x2 VISIA  79.900 TL  dCi 160 DİZEL M/T 4x2 TEKNA  84.900 TL  dCi 160 DİZEL M/T 4x4 VISIA  92.900 TL  dCi 160 DİZEL M/T 4x4 TEKNA  97.900 TL  dCi 190 DİZEL A/T 4x4 PLATINUM 115.900 TL  




       
      Kaynak: OtoTeknikVeri
      Kaynak: Oto Aktüel Candaş Kurtay
       

×
×
  • Yeni Oluştur...