NeBiAnd

Abart eksoz

abart eksoz;ama bayağı bi abart.. ;D

[eklenti sistemin çökmesi sonucu silindi]

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tek olarak beğenmedim,ben bunun çift çıkışlısını yapacam.Helin varmısın bundan yaptıralım... :D Okan onay verdi. :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eki eki ekikikik :D

okan bu nasıl bi gülme efekti böyle bi saattir bu şekilde gülmeye çalışıyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu daha çok Tom'un kuyruğunu ısırıp peyniri kapmış Jerry gülüşü :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu daha çok Tom'un kuyruğunu ısırıp peyniri kapmış Jerry gülüşü :D

ben neden düşünemedim bunu :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yaparım valla :D zaten soner (ABİ) söylemedik laf bırakmıyor egzozuma... bunu yaptırınca konuştuğu an egzozun önüne koyarım kendisini :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Helin böyle bi egzos yapsan, öyle bi ses verirki, valla ferrari nin sesi bunun yanında sinek vızıltısı gibi gelir.:))

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ferrari de neymiş yahu... bu egzozlarla bile tokatlarım çok fena :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ferrari de neymiş yahu... bu egzozlarla bile tokatlarım çok fena :D

valla ya, f16 da yok böylesi:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ya nooluyo, eskilerini zor çıkarttırdık, bi de bunu mu sarcaksınız başımıza? :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

muhtemelen reklam panosu tarzi bişi catıya konan cınsten auahuahuahuahua

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çok rağbet gördüğü kesin bak bakın dışarıda sıraya bile girmişler :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

muhtemelen reklam panosu tarzi bişi catıya konan cınsten auahuahuahuahua

Olur mu Memo,gerçek bu.Bak ucuna kafes tel bile koymuşlar kedi,köpek ayyaş vs.girmesin diye. 8:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Olur mu Memo,gerçek bu.Bak ucuna kafes tel bile koymuşlar kedi,köpek ayyaş vs.girmesin diye. 8:)

nediiim abicim helal olsn yapanada takabilenede :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben de bizim geminin susturucusunu kim sökmüş diodum bak nerden çıktı :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.